کد خبر 1109562
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
ویانا - کراپ‌شده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ویانا دختر ۸ ساله دکتر کیوان محمدی و دکتر فهیمه ثابت بود که بر اثر کرونا روز گذشته فوت کرد.

به گزارش مشرق، آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تجمع صبح امروز تعدادی از نیروهای شرکتی کادر درمان بیمارستان خورشید اصفهان اظهار داشت: بیمارستان خورشید از روزهای ابتدایی درگیر کرونا به عنوان نخستین بیمارستان پذیرش بیماران کرونایی فعال بود و با توجه به طولانی شدن همه‌گیری کرونا، بیمارستان دچار فرسودگی شدید کادر درمان شد.

بیشتر بخوانید:

حتی هزارتومان از بیماران نیازمند نمی‌گرفت

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این‌که یکی دیگر از مطالبات آن‌ها پاداش‌های کرونا بود که از طرف دولت اعلام شده بود و همکاران انتظار پرداخت این پاداش‌ها را داشتند، افزود: یکشنبه هفته گذشته نشست صمیمی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان و رئیس بیمارستان خورشید در خود بیمارستان برگزار شد و کادر درمان خواسته‌هایشان را مطرح کردند و در همان جلسه عنوان شد که از اول شهریور ماه بیمارستان خورشید یک دوره استراحتی را طی خواهد کرد و دیگر بیمار جدیدی را از نظر کرونا پذیرش نمی‌کند تا مقداری از خستگی و فرسودگی کادر درمان برطرف شود.

وی عنوان کرد: پاداشی که از سوی دولت برای کرونا وعده داده شده بود هنوز به دانشگاه تخصیص داده نشده و لازم است از طرف دولت در اختیار وزارت بهداشت و از آن وزارتخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد، هر زمان که این پول در اختیار دانشگاه قرار بگیرد، بلافاصله در اختیار کادر درمان قرار می‌گیرد.

بیمارستان خورشید بیمار کرونایی پذیرش نمی‌کند

نجیمی ادامه داد: بیمارستان خورشید به دوره گذار نیاز دارد تا بازیابی انجام شود، به همین دلیل از امروز اول شهریور ماه بیمارستان خورشید پذیرش بیمار جدید مبتلا به کرونا را نخواهد داشت تا بیماران ترخیص پیدا کرده و دوره پاکسازی انجام شود. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این‌که هم اکنون ظرفیت پذیرش بیمارستان الزهرا (س) افزایش پیدا کرده و ۱۵۰  تخت بستری به بخش بیماران کرونایی بیمارستان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بیمارستان الزهرا، بیمارستان امین و عیسی بن مریم در چرخه پذیرش بیماران کرونایی قرار دارند.

فوت دختر ۸ ساله زوج مدافع سلامت بر اثر کرونا

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فوت فرزند زوج پزشک مدافع سلامت بیمارستان امین و خورشید اصفهان گفت: ویانا دختر ۸ ساله دکتر کیوان محمدی و دکتر فهیمه ثابت بود که بر اثر کرونا روز گذشته فوت کرد.

ببینید:

عکس/ تشییع پیکر شهید مدافع سلامت در گرگان

نجیمی با تسلیت به این زوج پزشک بیان کرد: این واقعه  سبب تأسف همکاران شد، این زوج پزشک در دوران کرونا به بیماران کرونایی خدمت می‌کردند و در حال حاضر شرایط سختی برای پدر و مادر در غم از دست دادن فرزندشان به وجود آمده است.

۱۱ شهر استان اصفهان نارنجی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان عنوان کرد: همچنان با روند صعودی تعداد موارد بستری در استان اصفهان روبه رو هستیم خود استان و ۶ شهرستان آن در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۷ شهر در وضعیت زرد هستند و اصلاً شهرستان سفیدی در استان اصفهان نداریم.

وی با تأکید بر این‌که اگر مردم دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند آن ۱۱ شهر که در وضعیت نارنجی هستند نیز قرمز می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه محرم هیأت‌های مذهبی رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را انجام دهند و به آن پایبند باشند و منع برگزاری جلسات در فضای دربسته و عدم پخت نذری که سبب تجمعات می‌شود را رعایت کنند.

نجیمی با تأکید بر این‌که هیأت‌های مذهبی به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند تا بعد از محرم شاهد افزایش شدید در آمار کرونا نباشیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۹۹ نفر در کل بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند که از این تعداد وضعیت ۱۷۲ نفر حاد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به این‌که بعد از چند هفته، شیب شدید افزایش بیماری کمی ملایم تر شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد شهرستان‌های نارنجی بسیار نگران هستیم که به دلیل عدم پایبندی مردم باز هم تعداد شهرستان‌های قرمز بیشتر شود، اگر در این شهرستان‌ها با دقت تمام مردم به دستورالعمل‌ها پایبند نباشند شرایط در همه این شهرستان‌ها بحرانی می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • pr IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    118 1
    چه دختر نازی هم هست خداوند رحمتش کند و به پدر ومادرش صبر دهد روحش شاد
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      24 1
      عزیز دل بگو چه دختر نازی بود. چقدر دلم گرفت خبر رو خوندم .
    • جوجه تیغی کیوت NL ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      6 33
      اینجانب حاضرم فرزندخوانده این پدر و مادر مهربان و پولدار شوم تا تسلی و مرهمی باشم بر داغشان. بابااااا، مامااااان
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      13 3
      احمق 21:8 ،، هر چیزی رو به شوخی نمیگیرن بیشعور
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    78 2
    ان شاءالله خانم و آقای دکتر از این امتحان الهی سربلند میشن روحش شاد
  • AT ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    یک سوال :" ویانا" یعنی چه؟ فکر نکردم فقط یک بچه 8 ساله جان داده باشد. این فرهنگ دینی یک کشورسابقا انقلابی است که جان داده است.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      67 25
      به تو ربطی نداره
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      66 5
      دوست عزیز تا حالا توی درو همسایه کسی رو ندیدی که اسم ائمه و معصومین روشه و خلاف کار باشه ؟ مشکل ازتوه که نمی تونی ایرانی بودن و مسلمان بودن رو با هم جمع کنی این یک اسم اصیل ایرونیه
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      53 5
      ویانا همون فرزانه هست مثل علیا ، فاطیما
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      52 14
      نقل از آبادیس اسم: ویانا نوع: دخترانه ریشه اسم: اوستایی-پهلوی معنی: (تلفظ: viyānā) (اوستایی) فرزانگی، بخردی، دانایی - فرزانگی بخردی دانایی شما کاسه داغتر از آش نشو. اگر که این نام بی معنا و غیرمجاز بود سازمان ثبت احوال آنرا نمی پذیرفت
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 1
      آری. بازگشت به فرهنگ مجوس و زرتشتی قبل از اسلام را تسلیت می گوییم. می روید می گردید یک اسم باستانی را از لابه لای متون کهن عهد بوق پیدا کنید که به نوعی ضدیت خود را با اسلام نشان داده باشید. خیلی هم مدرن تشریف دارید و متحجر نیستید.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 2
      درست میگی ولی گوش آدما کر شده و عقلشون تعطیل و با توجیهات نابخردانه مثل معنیش که خوبه، ایرانیه و ... از کنار اهمیت تاثیر اسمهای مقدس بر روح و روان بچه میگذرند
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 0
      2.37 حقیقتا شرف در تو جان داده است که به طفلی مظلوم که در دنیا نیست حمله میکنی .
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      ویانا اسم دخترانه باستانی اقوام هند و ایرانی است و در هندی वियना نوشته می شود و معادل آن برای پسران ویان و یا وانا است. معنی آن هم خرد ویژه است. اما حالا که چه؟ نامگذاری ها در کشورهای مختلف به معنی فرهنگ حاکم بر آن کشورها است. مسیحیان و یهودیان عموما از نامهای تاب مقدس استفاده می کنند و مسلمانان از نامهای اسلامی. اما جنبشی بزرگ در سراسر جهان برای مبارزه با اسامی مرتبط با ادیان ابراهیمی راه افتاده است که اختصاص به ایران هم ندارد. برای مثال الان در اروپا بشدت تلاش می شود که اسامی باستانی قبل از مسیحیت زنده شود. شما در فیلمها و کتابهای هری پاتر اصرار نویسنده برای خودداری از هر نوع کاربرد نامهای مسیحی و اصرار شدید برای استفاده از نامهای دوره پاگانیستی را دیدید. نامهایی مانند هرمیون، مینروا، آلبوس، دارکو، بلاتریکس و.. اساسا متعلق به تاریخ بودند و تا پیش از کتاب هری پاتر کمتر کسی در دنیا اسم این نامها را شنیده بود. نامهایی مانند رونالد، هری، نویل و.. هم گرچه در قرن بیستم معمول شدند اما آنها هم ریشه مسیحی ندارند و ناگفته نماند سایر اسامی غیر دینی را هم رمان نویس های قرون اخیر وارد ادبیات اروپا کردند. البته جای تعجب نیست که یکی از معدود نامهای مقدس مسیحیان برای منفورترین فرد داستان یعنی تام ریدل و همان لرد والدمورت استفاده شده است که یاد آور توماس مقدس حواری حضرت عیسی علیه السلام است و کسی که به زنده شدن عیسی بعد از مرگ شک داشت ( ربطش با داستان زنده شدن والدمورت جالب نیست؟). بعد از کتابهای هری پاتر این اسامی به طور بی سابقه ای در غرب افزایش یافت. همین اتفاق در کشورهای اسلامی رخ می دهد و به طرز بی سابقه ای در ترکیه و کشورهای ترک زبان تبلیغ می شود که به جای اسامی اسلامی از اسامی ترکی اغوز باستانی استفاده شود. در ایران هم که وضع مشخص است. اما جالب اینکه در اسراییل بشدت اصرار می شود که حتما اسامی توراتی برای فرزندان انتخاب شود و حتی یهودیان سکولار هم اسامی توراتی برای فرزندان خود انتخاب می کنند. جالب نیست؟
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      8 2
      منم موافق نظرت هستم اسامی عجیبی رواج پیدا کرده که خوب نیست اما اگه تو اینترنت سرچ میکردی در مورد اسم تحقیق میکردی بهتر بود تا اینکه بجای تسلیت این حرف رو بزنی منم تسلیت میگم این هم حکمت خداست و قضای الهی
    • سارا IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      12 4
      انسان کوچک به چیزهای کوچک فکرمی کندوانسان بزرگ به چیزهای بزرگ. ( اردبزرگ)
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 13
      خدا به پدر و مادرش صبر بده واقعا ناراحت کننده است اما کاش هنگام نامگذاری دقت کنیم اسم اگه ایرانی باشه معناش واضح میشه مثل فرزانه اما اسمی عجیب غریب نذراند که بچه های دیگه مسخره کنند بگن مثلا ویار. خب طفل معصوم که از دست رفت اما بچه ها شخصیت داره.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      5 6
      یادت باشه که حتی اگر حرفت درست باشه: هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
    • US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      6 2
      ویانا نمیدونم ولی ویان اسم کردیه یعنی عشق
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      9 7
      بوی افکار متعفن امثال شما متحجرین حالت تهوع بهم میده.فرشته ای به این زیبایی بخاطر اقدامات پدر و مادر باشرافتش مبتلا به بیماری شده و به آسمان رفته.بعد تو میای و از اسمش ایراد میگیری.حقا که این شرایط و این زندگی حقتون و حقمونه.
    • حامد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      5 7
      ویانا یعنی دختر کسانی که بدون ریا و به خاطر خدا به خلق خدا خدمت کردن . تویی که اظهار مسلمانی میکنی برو یکروز در بیمارستان کار کن تا معنی ویانا را بفهمی.
    • به 11.08 IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 10
      اشک تمساح ریختن ممنوع. این به با خاطر افکار معتفنی که استفاده از داروی غیر فرنگی را حرام می داند و طب اسلامی را شیای می شناسند جان داد. آن اسم گذاری هم نماد همین فرهنک عناد ورزی با اسلام است. دلیل بدبختی های ما هم همین تقلید کورکورانه شما از بی بی سی است
    • مصطفى ربانى GB ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      4 0
      سکوت کن!!!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    48 0
    خدا رحمتش کنه.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    54 1
    خیلی متاثر شدیم. به این پدر و مادر فداکار که برای نجات مردم خالصانه خدمت کرده اند تسلیت می گوییم. ما را در غم خودشان شریک بدانند. از خدا می خواهیم که به آنها صبر عطا کند.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    43 55
    پدرم سالم بود با پای خودش رفت بیمارستان واسه سرفه و دیگه برنگشت. خواهش میکنم از همه لطفا بیماران تون رو به این ارگان های آدم کشی نفرستین. حتی دارو رو زنگ نزدن که بخریم و خودمون تهیه کردیم و با التماس از دکتر خواستیم که تجویز کنه. خدا لعنتشون کنه که هم تبلیغ میکنن و هم هیچ دلسوزی واسه بیمارا ندارن. قبل از اینکه کرونا بیاد کادر پزشکی رفتار مثل سگ با بیمار و همراها داشتن الان که دیگه همراه بیمار نیست ببینین چه قصابی راه انداختن. خدا لعنتشون کنه. بیشمار.
    • شهرام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      3 0
      دوست عزیز الان وقته انتقاد از این قشر بی نهایت زحمت کش است ازکسی که عزیز ترين کس زندگی خود را از دست داده است دوسته من!؟
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      1 0
      اونیکه کاسبی راه انداخته انسان نیست و اینایی که فرار نکردند و جونشون رو به دست گرفتن و به مردم خدمت میکنند با خدا معامله کردند. نویسنده محترم نیش زبان شما به این مومنین دلها رو آزرده میکنه.
    • GB ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      خدا بیامرزدش :( من هم‌دردی مورد کرونا حس میکنم قرنطینه و درمان در خانه میتونه بهتر باشه.
    • ابراهیمی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      5 3
      دقیقا همینطوره، منم با شما موافقم
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      2 3
      مرد نیستی اگه از این به بعد خودت و خانوادت چیزیتون شد برید دکخر.برید با همون طب خرافاتیتون خودتونو درمان کنید.
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 0
      منم موافقم
  • شهرام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    42 3
    به شدت اندوهگین شده وآرزوی صبر فراوان ازخداوند بزرگ برای شما افتخار آفرینان مملکتم هستم. بهشت کمترین هدیه خداوند به شما ودختره نازتان است.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    روند بی سابقه کنار گذاشتن اسامی اسلامی به بهانه بیگانه بودن فقط یک معنی دارد. ایران اندلس شده
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    الهی وقتی امثال ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ رو میبینم ، میفهمم که چقدر ائمه تو دریای انسانیت و محبت هستن و با این مدل جهال مدعی چه رنجها که نکشیدند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    ۲۱:۳۴ نامسلمان چرا نمک به زخم مردم می پاشی ؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    اقا یا خانم ۲۰:۳۷ . رفتارت شبیه کسی هست که با تیر سه شعبه زبان گلوی طفلی رو نشانه رفته . جدا به خاطر خودت توبه کن وگرنه بد میبینی.
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    خدا بیامرزه و صبر به پدر و مادرش بده
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 3
    واقعا تاسف آوره این رفتار چندش آور، اصل خبر مطالبات مادی و البته به حق بوده اما فوت این دختربچه شده دستاویزی برای تاثیرگذاری و بیشتر محق جلوه کردن کادر مثلا محترم درمان
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 3
    خدا رحمتش کنه.بهشت جایگاهش . مدافعان سلامت تحصن کردن که دولت پاداش کرونا رو نداده اما مدافعان امنیت با یک صدم حقوق اینها جانفشانی میکنن کسی یادی ازشون نمیکنه. در بحث کرونا اگه هر شخص بهداشت فردی رو رعایت کنه امکان ابتلاش خیلی کم هست اما در بحث امنیت حتما باید یک عده فدا بشن تا امنیت جامعه و کشور برقرار بشه. پس لطفا از این به بعد قدرشناس مدافعان امنیت باشیم.
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      موافقم
  • زهره IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 0
    خدا رحمتش کنه واقعا خداوند بهشون صبوری بده خدایا شر کرونا رو از ما بکن
    • صدا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      خدارحمت کنه
    • صدا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      خدارحمت کنه
  • NZ ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    واقعا سخت است. خدا صبر به این پدر و مادر بدهد.
  • الی IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    وااای خدای من خدا به پدر مادرش صبر بده
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    اصلاح حقوق پرستار ،چرا یک پزشک باید چندین برابر پرستار حقوق و کارانه دریافت کند در حالی که خط مقدم مبارزه هستند
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 2
    خدای متعال وزارت بهداشت رو برای همیشه تعطیل کنه بلکه جامعه نفسی بکشه و آمار مرگ و میر بیاد پایین
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 8
    دلیل فوت این دختر اینه که سیستم ایمنی بدنش ضعیف بوده و دلی ضعف سیستم ایمنی بدن هم اینه که غذای سالم نخورده و بیشتر اوقات فست فوت مسرف کرده و دلیل مصرف زیاد اینجور غذاها اینه که پدر و مادر هر دو کارمند بودند و در خانه حضور نداشتند! زن باید تو خونه بمونه و مدیریت خانه به ویژه تربیت فرزند و تغذیه اونا رو به دست بگیره، درود بر مادران خانه دار! حالا این دو زوج پزشک برند هر چه میتونند پول در بیارند چه لذّتی برای اونا داره؟!
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 0
      طفلک دخترک ، لابد به خاطر کرونا توی این چند ماه نتونسته بود دل سیر مادرش رو ببینه.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      8 0
      تو چقدر همه چی رو پیش بینی کردی و خودت بریدی و خودت دوختی و خودت متهم کردی و خودت محکوم کردی .هپلی تو از کجا رژیم غذایی متوفی رو میدونی آخه ؟ از کجا میدونی که آشپز یا کارگر نداشته باشند؟ از کجا میدونی مثلا مادر بزرگش براش غذا نمی پخته ؟ جماعت خود عاقل پندار ، حال منو بهم میزنید !!!!!!!!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 4
    چرا داروی حضرت امام کاظم علیه السلام را نمیخورن؟ می ترسن از راه سخنان معصومین علیه السلام سالم بمونن؟ یا تعصب جاهلی مدرن مانعشون میشه؟ اگه یه نفر که داروی حضرت را هر ده شب یکبار میخوره و کرونا گرفته تونستید شناسایی کنید!
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      5 3
      تو نفرت این جماعت روشنفکر از دین را نمی بینی؟ نمی خواهند امل باشند و داروهای غیر اروپایی استفاده کنند. نمی خواهند اسامی مذهبی روی فرزندانشان بگذارند. حاضرند بچه شان بمیرد اما سراغ آن داروها نروند.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    آخ دلم سوخت ..خدا به پدر و مادرش صبر بده ...لعنت به این کرونا ...تو رو خدا مردم رعایت کنید .
  • ابن الرضا IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    خداوند به والدین ایشان جزای خیر دهد وذخیره آخرت باشد داغ اولاد بسیار سنگین است ومزد آن به مقدار ارزش این هدیه الهی. امام حسین(ع) به زینب فرمودند اهل آسمان وزمین می میرند جد وپدر وبرادرمان که از ما بهتربودند رفتند وما میز به آنها ملحق خواهیم شد ودرقیامت دذربهشت عدن خدا همه درکنار هم خواهیم بود. روستای درریز رشتخوار خراسان رضوی
  • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    خداوند متعال رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس