امروزه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند سامانه پیامکی اهمیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد. پیشرفت کسب و کارهای کوچک، افزایش رقابت در بازار فروش و شرایط اقتصادی، باعث می شود تا داشتن یک تئوری تبلیغاتی هدفمند برای کسب و کارهای مختلف در اولویت قرار بگیرد. در واقع می توان اینطور بیان کرد که امروزه رونق کسب و کارها به میزان تبلیغاتشان وابسته است.

یکی از راهکارهای عملی برای تبلیغات که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. این روزها شاید کمتر بتوان روش های تبلیغاتی ای را پیدا کرد که با دسترسی آسان و هزینه ای پایین، طیف گسترده و تعدادی بی شمار از مخاطبان را در اختیار کسب و کارها قرار دهد.

به همین دلیل روز به روز به تعداد کاربران سامانه پیامکی افزوده می شود. چرا که بازدهی اس ام اس تبلیغاتی در مقابل هزینه ی آن، نتیجه ای را رقم می زند که مورد پسند کسب و کارها قرار می گیرد.

مزایای استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات

همانطور که می دانید استفاده از تلفن همراه این روزها، تقریباً یک امر همه گیر است. بنابراین اگر یک روش تبلیغاتی وجود داشته باشد که بر پایه تلفن همراه صورت بگیرد، در واقع به تعداد افراد جامعه، مخاطب در اختیار کاربرها قرار خواهد داد.

کمترین قابلیت تلفن های همراه این روزها، ارسال پیامک  و دریافت آن است. در نتیجه در صورتی که تبلیغات از طریق سامانه پیامکی را انتخاب کنید، به تعداد سیم کارت های فعال موجود، مخاطب در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر این سامانه پیامکی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند برای تبلیغات خود بودجه بندی داشته باشد. به این معنی که کاربر می تواند با مدیریت تعداد پیامک هایی که ارسال می کند، هزینه ی تبلیغات خود را مدیریت کند.

یکی دیگر از مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی، امکاناتی است که سامانه برای تبلیغات هدفمند به کاربر می دهد. قطعاً هر روش تبلیغاتی که انتخاب کنید، مخاطب هایی خواهد داشت که تبدیل به مشتری نخواهند شد. اما سامانه پیامکی با امکان تفکیک مخاطبان با فیلترهای مختلف، امکان هدف گیری دقیق تر و در نتیجه افزایش تأثیر تبلیغات را فراهم خواهد کرد.

ارسال منطقه ای پیامک

جذب مشتری در محدوده ی فعالیت هر کسب و کاری به ویژه در شهرهای بزرگ، قطعاً ساده تر خواهد بود. افزایش ترافیک و هزینه های مربوط به رفت و آمد باعث شده تا مردم برای رفع نیازهای خود گزینه های در دسترس تر را انتخاب کنند. به همین دلیل امکان ارسال پیامک منطقه ای فراهم شده تا کسب و کارها بتوانند از بین مخاطبان موجود در محدوده ی مورد نظر خود، شانس بیشتری برای جذب مشتری داشته باشند. در ارسال منطقه ای می توانید به تفکیک شهر و استان، کد پستی و یا پیش شماره اس ام اس تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

قطعاً هر کسب و کاری مشتریان خاص خود را دارد که این خصوصیت می تواند شامل سن و یا جنسیت مشتری نیز شود. در نتیجه سامانه پیامکی نیز امکان تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت را برای کاربران در نظر گرفته است تا از ارسال پیامک های بی هدف جلوگیری کند. برای مثال آرایشگاه ها و یا باشگاه های بدنسازی که فعالیت آن ها با تفکیک جنسیتی صورت می گیرد، با استفاده از ارسال سن و جنسیت می توانند دسترسی آسان تری به مخاطبان خود داشته باشند.

تنوع در تبلیغات

علاوه بر ارسال پیامک متنی، قابلیت ارسال پیام صوتی نیز در سامانه پیامکی پیام رسان وجود دارد. یکی از مزیت های پیام صوتی می تواند ایجاد تنوع در تبلیغات و همچنین تأثیرگذاری بیشتر باشد. امکان انتقال احساس از طریق آوا به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند هیجان بیشتری در مخاطب ایجاد کرده و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. در ضمن، با استفاده از پیام صوتی امکان تبلیغات برای خطوط ثابت شهری نیز وجود دارد.

یکی از بهترین سامانه های پیامکی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه اس ام اس تبلیغاتی و 280,000 کاربر فعال، سامانه پیامکی رایگان پیام رسان است که بدون پرداخت هزینه ی اولیه کاربران می توانند از همه ی امکانات سامانه و خط عمومی رایگان برای ارسال پیامک استفاده کنند.

برای ثبت نام کافیست عدد 111 را به شماره 50002060 ارسال نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سامانه پیامکی پیام رسان شوید و از امکانات سامانه بازدید کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس