کد خبر 1109427
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی به طور گسترده در استان البرز انجام میشود، و شهرهای کرج، مهرشهر و هشتگرد هم از این خدمات بهره مند میباشند. اکثر خدمات قالیشویی کرج، قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در هشتگرد با ضمانت و توسط مجهزترین ماشین آلات و تیم تخصصی و حرفه ای فرش انجام میشوند. به صورتی که قالی، درب منزل از شما تحویل گرفته میشود و بعد از شستشو و انجام خدمات لازم دوباره درب منزل به شما تحویل داده میشود. امروزه برای سفارش قالیشویی کرج  و قالیشویی در مهرشهر میتوانید به صورت اینترنتی اقدام کنید و قالیشویی های متعددی این امکان را به شما ارائه میدهند که در ادامه تعدادی از آنها را برای سهولت ارائه ی خدمات به شما نام میبریم: قالیشویی بانو، قالیشویی خوشنام، قالیشویی شربت اوغلی و .......

پیدا کردن بهترین خدمات قالیشویی در هشتگرد هم کار دشواری نخواهد بود و برای سفارش میتوانید به یکی از چندین قالیشویی زیر مراجعه کنید:

قالیشویی دهکده، قالیشویی هشتگرد، قالیشویی سینا، قالیشویی تمیزشور و .......

شستشوی فرش از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که فرش ها به دو نوع ماشینی و دست باف تقسیم میشوند و برای محافظت از تار و پود و بافت آنها در نظر گرفتن نکات نظافتی بسیار مهم است. در صورت رعایت نکردن این نکات شاهد ریش ریش شدن و از دست رفتن نخ ها و رنگ آنها خواهید بود.

قالیشویی مطمئن توسط دستگاه

قالی ها یا فرش ها یکی از ثابت ترین اجزاء خانه هر ایرانی هستند و در فرهنگ ایرانی از قدیم تا به امروز به طور قابل توجهی حضور داشتند و به علت قیمت بالا نمیتوان از آنها به طور موقت استفاده کرد برای همین نگهداری و نظافت آنها بسیار مهم است. شیوه ی شستن فرش های ماشینی با فرش های دستباف متفاوت است چرا که فرش ها از لحاظ نخ مصرفی و نحوه ی بافت با هم یکسان نیستند. یکی از مطمئن ترین شیوه های شستشوی این فرش ها مراجعه به قالیشویی کرج میباشد، چرا که قالیشویی کرج علاوه بر خدمات شستشو، خدمات لکه گیری و ترمیم آنها را نیز با دقت زیادی انجام میدهد تا به فرش شما آسیبی وارد نشود.

با مراجعه یا سفارش اینترنتی خدمات قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در هشتگرد، نیز ساکنین آنجا میتوانند از کدر نشدن و بالا رفتن دوام فرش های خود اطمینان کافی کسب کنند.

چرا مراجعه به قالیشویی پیشنهاد میشود؟

قالی هایی که به طور منظم شسته نمیشوند در نهایت به شکل و حالت بدی دچار میشوند که نیاز به تعویض آنها بالا میرود، ولی با مراجعه به قالیشویی کرج، قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در هشتگرد، ساکنین آنجا میتوانند شکل، بو و احساس نرمی فرش خود را تا مدت های طولانی بعد از خرید حفظ کنند. کثیفی فرش شما گاهی اوقات سبب بروز بیماری در شما میشود و سلامت شما رو به خطر میندازد پس تمیزی فرش خود را دست کم نگیرید و آن را به بعدا موکول نکنید.

اطمینان از سلامت فرش خود با قالیشویی کرج

چند حقیقت راجع به فرش های کثیف

هرروزه با رفت و آمد های همیشگی و تماس پا و جوراب شما با فرش، ریز ذرات چربی به فرش شما منتقل میشود، و این ریز ذرات به مرور باعث کثیفی و تغییر رنگ فرش میشوند و این تغییر رنگ ممکن است در صورت عدم مراجعه به قالیشویی کرج به صورت لکه های همیشگی و دائم بمانند.

ریز ذرات خاک، جذب قالی میشوند و با جاروبرقی هم رهایی از آنها امکان پذیر نیست، این ریز ذرات خاک به مرور زمان با نشستن و راه رفتن مکرر روی قالی، باعث از بین رفتن استحکام فرش میشوند، قالیشویی در مهرشهر و سایر استان ها این نگرانی را از ساکنین برطرف میکنند.

فرش خانه ی شما نقش پررنگی را در به دام انداختن و فیلتر کردن عوامل آلوده کننده مانند آلاینده های هوا، قارچ ها، باکتری و دود سیگار ایفا میکند، و هر زمان که گنجایش قالی برای نگهداری این عوامل پر شود، دیگر قادر به ادامه دادن نقش خود نخواهد بود و امکان دارد خطرات سلامتی را به دنبال داشته باشد. این عوامل آلوده کننده فقط با شستشوی حرفه ای فرش در قالیشویی در هشتگرد و سایر استان ها برطرف و حذف میشوند.

فرش های آلوده میتوانند سرمنشاء بسیاری از حساسیت های تنفسی و پوستی باشند و همچنین باعث اگزما و التهاب در پوست شوند. تقریبا بیشتر افراد برای برطرف کردن مشکلات آلرژی و حساسیت خود همه ی راه ها را امتحان میکنند و خبر ندارند که تنها مشکل درست در زیر پای آنها قرار گرفته است. قالیشویی در هشتگرد و سایر استان ها شما را از خطرات جدی سلامت در امان نگه میدارد.

آیا میدانستید که قالی شما میتواند 4 برابر وزنش و شاید هم بیشتر نگهدارنده ی خاک و کثیفی باشد؟ قالی ها توانایی نگهداری هر گونه کثیفی از جمله گردو خاک، مو، سلول های مرده ی پوست، صورت حشرات، باکتری، کپک، و سایر عوامل حساسیت زا را در تار و پود خود دارا میباشند. جارو کشیدن فرش حداقل 2 بار در هفته باعث کاهش تجمع این آلاینده ها میشود ولی شستشوی حرفه ای فرش در قالیشویی کرج به صورت منظم لازمه ی نگهداری سالم قالی است.

شستشوی حرفه ای فرش توسط قالیشویی کرج، مهرشهر و هشتگرد

ممکن است که تصور کنید قالی شما کثیف نیست و با افتادن غذای خود روی آن بدون نگرانی غذا را برداشته و در دهان خود قرار دهید. این نکته را فراموش نکنید که باکتری میتواند به مدت 4 هفته در فرش زنده بماند و احتمال انتقال آن به غذا و در نهایت شکم شما زیاد است.

بسیاری از مردم با کفش های بیرونی خود روی فرش راه میروند، باید بدانید که با این کار نه تنها آلودگی را به فرش بلکه به داخل محیط خانه وارد میکنید که تمیز کردن آن توسط جارو ممکن نخواهد بود، و همچنین بسیاری از مردم بعد از ریختن مواد غذایی خود روی فرش لکه را نادیده گرفته و با جابه جایی وسایل منزل آن را پنهان میکنند، برای جلوگیری از هر گونه صدمه به فرش پیشنهاد میشود به جای پنهان کردن لکه با قالیشویی کرج، قالیشویی در هشتگرد یا قالیشویی در مهرشهر تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس