گل‌های تیموریان و خلیل‌زاده در بین بهترین‌های یک دهه اخیر لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی خود به انتخاب زیباترین گل مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در یک دهه اخیر پرداخت که در آن گل‌های بازیکنان پرسپولیس و استقلال دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین نظرسنجی خود به انتخاب برترین‌گل‌های یک دهه اخیر لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که برای انتخاب این گل، ۲ ایرانی با سایر رقبا به رقابت خواهند پرداخت.

در بین گل‌های برتر یک دهه اخیر، گل «آندرانیک تیموریان» به بوریرام یونایتد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۳  و گل «شجاع خلیل‌زاده» به الاهلی عربستان در سال ۲۰۱۹ دیده می‌شوند.

به غیر از گل تیموریان و گل خلیل‌زاده سایر گل‌هایی که در این رقابت برای بهترین شدن قرار دارند، به شرح زیر است:

گل «وسلی داسیلوا» بازیکن الاهلال به العین امارات در سال ۲۰۱۳، گل «هیروکی آبه» بازیکن گامبااوساکا به گوانژو در سال ۲۰۱۵، گل «پائولینیو» بازیکن گوانژو اورگراند به کاشیما ریسول در سال ۲۰۱۵، گل «عبدالمجید» بازیکن التعاون به لوکوموتیو در سال ۲۰۱۷، گل «ساینکرایسن» بازیکن تیم موانگتونگ تایلند به بریسبن استرالیا در سال ۲۰۱۷، گل «ایکروموجوف» بازیکن لوکوموتیو به الوحده در سال ۲۰۱۸، گل «سفاوی رشید» بازیکن تیم جوهور دارالتعظیم مالزی به شاندونگ در سال ۲۰۱۹.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    انصافا گل تیموریان یکی از یباترین گلهایی است که در عمرم دیده ام. آفرین بر او

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس