کد خبر 1109294
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۳ صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس/ دارا دوم در مرداد عرضه می‌شود

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از ثبت دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در روزجاری (یکم شهریور) و پذیرش آن در بورس طی چهارشنبه همین هفته خبر داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، علیرضا صالح در این خصوص، گفت: مجوزهای دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز دریافت شده و این صندوق امروز (شنبه) ثبت و چهارشنبه هفته جاری نیز در بورس تهران پذیرش می‌شود.

شایان ذکر است بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به ۵ بانک و بیمه با سقف خرید ۲ میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از ۲ به ۵ میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کدملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود ۱۵ بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶۸۹۲۴۴۰۲۱ IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام . به نظر بنده سقف این از دو میلیون بیشتر بشه برای بورس خطرناکه
  • محمد IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 0
    دارا یکم و دادن و سود خوبی هم بهش دادن تا اعتماد مردم و جلب کنن الان دارادوم و دارن ۵ میلیون میدن یعنی دوبرابرو نیم اما حسابی مردم و رو این یکی میجزونن ببینید کی گفتم این دولت ( افسادطلبان) دست پرورده کدخدا هستن و تمام تلاششونو میکنن برا نابودی کشور و‌مردم حالا برید بخرید ببینید کی به حرفم میرسیذ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس