کد خبر 1109292
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کونته پس از فینال خداحافظی کرد؟

سرمربی اینتر پس از ناکامی در فتح لیگ اروپا به شکلی مصاحبه کرد که انگار فصل آینده هدایت نراتزوری را بر عهده نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، اینتر جمعه شب در فینال لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سویا شد تا در کسب جام ناکام بماند. آنتونیو کونته پس از بازی به شکلی مصاحبه کرد که انگار اینتر را ترک خواهد کرد.  سرمربی ایتالیایی گفت: دو سه روز استراحت خواهیم کرد و سپس برای اینتر بهترین تصمیم را خواهیم گرفت با من یا بدون من. فصل خیلی سختی بود و ایده‌های متفاوتی وجود دارد. برای من در هر صورت تجربه خیلی زیبایی بود و همیشه به خاطر انتخابم قدردان‌شان خواهم بود. 

سرمربی اینتر افزود: عقیده من را نخواهید دانست و اکنون نمی‌توانم چیزی بگویم. زمانی که چیز مهمی را می‌سازید دوست داشتنش عادلانه است. با این حال هماهنگی هم اساسی است. من خانواده دارم و باید بدانم که اولویت فوتبال است یا خودم. 

بیشتر بخوانید:

جزئیات عجیب درگیری کونته با بازیکن سویا

کونته در ادامه اظهار کرد: در همه چیز محدودیت وجود دارد. قبلا گفته‌ام اگر تصور می‌کنند که من تسلیم می‌شوم اشتباه می‌کنند. اتفاقی افتاده است و پنهان کردنش فایده‌ای ندارد. 

سرمربی اینتر درباره فینال گفت: متاسف هستم چون خیلی دوست داشتم به این پسران با اعتماد به نفس یک جام مهم بدهم اما ناراحت هستم که نتوانستم این کار را انجام دهم. برای هواداران متاسف هستم و باشگاه. می‌خواستم این هدیه را به آن‌ها بدهم و تنها تیم را به فینال نرسانم. 

سرمربی ایتالیایی در پایان درباره رابطه‌اش با ژانگ، رییس باشگاه اظهار کرد: در خیلی از روزنامه‌ها خواندم و خسته شدم از این که می‌دیدم درباره رابطه بد من و رییس باشگاه صحبت می‌کنند. یک نفر دوست دارد چنین اخباری را از خود منتشر کند تا در تیم مشکل ایجاد شود اما رابطه همه با هم خوب بود. این یک سال همیشه در یاد من می‌ماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس