کد خبر 1109290
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
متهم نمایه

زن جوان که برای رسیدن به عشق قدیمی خود می‌خواست همسرش را به قتل برساند با زنده ماندن معجزه‌آسای شوهرش، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق،  چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از همسرش به اتهام سرقت وسایل با ارزش خانه و سوء‌قصد به جانش شکایت کرد و گفت: در کار خرید و فروش بورس هستم و وضع مالی خوبی دارم. اما مدتی است که همسرم سر ناسازگاری گذاشته و درنهایت هم با نقشه‌ای که قرار بود منجر به قتل من شود، تمام وسایل با ارزش خانه و طلا و جواهرات را سرقت کرد.

کمای 10 روزه

او ادامه داد: مدتی بود که همسرم مدام می‌گفت مرا طلاق بده اما من او را دوست داشتم و راضی به جدایی نبودم تا اینکه یک شب همسرم شام مفصلی آماده و حتی کیک هم درست کرد و گفت می‌خواهد به خاطر رفتارهای بدی که در این مدت داشته از من عذرخواهی کند و او را ببخشم.مرد جوان گفت: بعد از خوردن غذا حالم بد شد و همسرم با دیدن حال جسمی من شروع به سر و صدا کرد. تنها چیزی که به خاطر دارم چهره‌های هراسان همسرم و همسایه‌ها بود و بعد از آن بی‌هوش شدم. ۱۰ روز بعد که به هوش  آمدم، روی تخت بیمارستان بودم و از همسرم خبری نبود. پرستار می‌گفت اولین و آخرین باری که مهناز را دیده بودند همان روزی بود که به بیمارستان منتقل شده بودم و بعد از آن همسرم هرگز برای دیدنم نیامده بود. نگران شدم با خودم فکر می‌کردم برای او هم اتفاقی رخ داده باشد. اما زمانی که به خانه آمدم راز ناپدید شدن همسرم برملا شد. مهناز وسایل با ارزش داخل خانه را به همراه دلارها و طلا و جواهرات به سرقت برده بود. ابتدا فکر کردم دزد به خانه زده، اما در ورودی سالم بود و از لباس‌های همسرم هم خبری نبود. این در حالی بود که پزشک معالجم علت مسمومیت و 10 روز جدال با مرگم را غذای مسموم اعلام کرد، غذایی که مهناز به بهانه عذرخواهی به من خورانده بود.

آرزوهای برباد رفته

با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت برای دستگیری مهناز آغاز شد. بدین ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در بررسی‌های صورت گرفته زن جوان بازداشت شد.

مهناز که همه مدارک را علیه خود می‌دید اعتراف کرد: قبل از اینکه سروش وارد زندگی‌ام شود عاشق پسری به نام ایمان شدم که همسایه‌مان بود اما چون وضع مالی خوبی نداشت خانواده‌ام با ازدواج ما مخالفت کردند. من هرگز نتوانستم آن عشق را فراموش کنم و همیشه به ایمان فکر می‌کردم. او ادامه داد: چند سال بعد در یک میهمانی با سروش آشنا شدم و ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتیم اما چند وقت پیش ایمان را خیلی اتفاقی در خیابان دیدم. معتاد شده بود و حال و روز خوبی نداشت.

نقشه‌ای برای جدایی

زن جوان گفت: ایمان از همسرش جدا شده بود به من گفت که اگر با من ازدواج کند می‌تواند شیشه را ترک کند و به زندگی‌اش برگردد.مهناز ادامه داد: ایمان عشق قدیمی‌ام بود و دلم می‌خواست که او را نجات دهم و با او زندگی کنم. برای همین تصمیم گرفتم از سروش جدا شوم. اما سروش طلاق نمی‌داد، کلافه و ناراحت بودم و ماجرا را برای یکی از دوستانم که در باشگاه ورزشی با او آشنا شده بودم تعریف کردم. او هم پیشنهاد داد همسرم را به قتل برسانم و به این روش او را از سر راه بردارم.متهم جوان ادامه داد: شب حادثه طبق نقشه‌ای که کشیده بودم داخل غذا و کیک آفت گیاهی ریختم تا با آن همسرم را به قتل برسانم. وقتی حال سروش بد شد شروع به داد و فریاد کرده و با کمک همسایه‌ها او را به بیمارستان رساندم و بعد از آن به خانه آمدم و وسایل با ارزش را سرقت کردم. وقتی به سراغ ایمان رفتم و ماجرا را برای او گفتم، او مرا ترک کرد و گفت وقتی توانستی چنین کار وحشتناکی با همسرت بکنی حتماً یک روز هم مرا می‌کشی بعد هم مرا ترک کرد. با اعتراف زن جوان به دستور بازپرس پرونده، او در اختیار کارآگاهان پلیس قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • A.M IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    27 0
    دم ایمانه گرم با اینکه معتاده عقلش خوب کار میکنه
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    5 3
    مشرق جان با این نبوغ و استعدادی که داری دنبال قاتل بروسلی هم باش مطمئن هستم پیداش میکنی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 2
    مشرق جان با این نبوغ و استعدادی که داری دنبال قاتل بروسلی هم باش مطمئن هستم پیداش میکنی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 2
    مشرق جان با این نبوغ و استعدادی که داری دنبال قاتل بروسلی هم باش مطمئن هستم پیداش میکنی
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    17 5
    حکم شرعی این زن سنگسار است. اما جراتش را ندارید.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 2
      حتما داعشی هستی که چنین حکمی از خودت در آوردی . وگرنه این زن قصد خیانت داشته ولی خیانتی رخ نداده که بخواهد اعدام شود. خوبه اگر اطلاعات حقوقی نداری ، حداقل اطلاعات دینی ات رو بالا ببری
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      3 0
      زنا نکرده برادر اقدام به قتل کرده جرمش اقدام به قتل عمده
    • به 12.26 IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      1 1
      یعنی تو با ساده لوحی باور کردی یک زن شوهر دار یک معتاد را در خیابان می بیند و فقط یا چند دقیقه گفتگو تصمیم به کشتن شوهرش می گیرد؟ بی شک خیلی بیش از چند دقیقه مکالمه بوده است که زن را تا این حد رسانده! ضمن اینکه ارتکاب قتل عمد، حکم اعدام دارد ولو مقتول شانس بیاورد و زنده بماند.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    6 3
    چه رومانی یود
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    23 1
    ای خدا بعضی از این دختران این مملکت چرا اینقدر ........ یکی با پای خودش میره خونه خالی و بعد میگه گولم زد ، یکی شوهر و زندگی خوبشو ول میکنه میره دنبال معتاد ، یکی ...یکی .... بخدا بالاترین موهبت برای زنان و دختران و حیا و عفافی بود که مادران قدیم داشتند (حالا یه عده نیاند تحیلیات روانشناسی روشنفکری تحویل بدن !!! زن اگر حیا و عفا داشته باشه مرد زندگیش رو هم میتونه اصلاح کنه)
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      8 5
      مسئله اینه مرد ها حیا و عفت از زن و دختر نمیخوان اونایی که حیا و عفت داشتن تو خونه ی باباشون!البته بغیر از مردان وزنان قدیم که واقعا زن عفیف بود
  • رضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 2
    ای کاش چنین زنانی را اعدام کنند تا عبرت دیگران شوند.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    12 3
    حالا سلبریتی ها و فمینیست های بی سواد و از خود راضی خفه خون گرفته اند هیچ حرفی نمیزنن .متاسفانه ظلم و جنایت علیه مردهای جامعه در این چند سال اخیر بشدت افزایش پیدا کرده و روزی نیست که در صفحه حوادث خبری از کشته شدن یک مرد به دست یک زن و یا همدستش گفته نشه .!!!
  • منصور IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    12 0
    توجه کردید؟ عقل و شعور ایمان آخر کاری نجاتش داد به دختره میگه وقتی شوهرتو کشتی منم میکشی و ترکش میکنه. یک معتاد زیرک
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 0
    واقعا.. مثلی هست میگن طرف خوشی زده زیر دلش/ حالا داستان این یارو..وضع مالی خوب..همسری که عاشقانه دوستش داشته..آخر بدبخت بی نوا بخاطر یه عشق کذایی تمام پل های پشت سرت خراب کردی وزندگی شیرینت بخاطر هیج وپوچ به نبودی کشاندی حالا این اینجا مانده!! وازآنجادر مانده!.ببین عقل یه عملی ازتو بهتره، راست گفته دیگه آدمی که بتواتد نقشه ی کشتن شوهرش بکشه چه اعتمادی بهش هست پس فردا نوبت دومی..!!
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    3 0
    او ادامه داد: مدتی بود که همسرم مدام می‌گفت مرا طلاق بده اما من او را دوست داشتم و راضی به جدایی نبودم . عقل ایمان معتاد بیشتر از تو کار میکرده ، با همین عقلت گند زدین تو بورس خو
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    3 0
    خدایا این بی شرف ها کی هستند؟ حرام زاده هستند یا لقمه حرام خورده اند و بی شرفی که توصیه کرده بود شوهرت را یکش را با ید برای همیشه از جامعه دور نگه دراند که خیلی راحت ادم می کشند
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    قانون مسخره حق طلاق فقط با مرد و.مهریه رو بردارید اینهمه جنایت بس نیست نخبگان و جامعه سناسان این مملکت خوابیدن ؟؟
  • DE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    مدتی بود که همسرم مدام می‌گفت مرا طلاق بده مردک احمق ! انگار زن قناریه !
  • وطن پرست IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    ادامش چی شد؟ ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس