کد خبر 1108595
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کرونا نمایه

یک پیر مرد ۸۰ ساله اهل خطبه سرای تالش با وجود داشتن چندین بیماری زمینه‌ای موفق به شکست دادن کرونا شد و آماده ترخیص از بیمارستان شهید نورانی تالش است.

به گزارش مشرق، حسین نعمتی امشب با اشاره به اینکه یک پیر مرد ۸۰ ساله و ساکن خطبه سرای تالش در تاریخ ۱۳ تیر ۹۹ توسط همراهان با شرایط ضعف و بیحالی و کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید نورانی تالش آورده شد، اظهار کرد: این فرد دارای بیماری‌های زمینه‌ای سپسیس، درگیری دوطرفه ریه‌ها، سابقه چندین ساله دیابت، آمپوتاسیون (قطع) کامل یک پا از ناحیه زانو به دلیل دیابت نیز بود.

بیشتر بخوانید:

دلیل تغییر تصمیم ستاد کرونا درخصوص مراسم‌های عزاداری

وی با اشاره به سابقه سکته مغزی، نابینایی در چشم راست به دنبال دیابت و اختلال عملکرد قلبی این بیمار بیان کرد: در بررسی‌های اولیه آزمایشگاهی این پیرمرد تست کووید ۱۹، مثبت می‌شود و در کشت ترشحات حلق و ریه میکروب کلبسیلا نیز رشد می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه این پیر مرد ۸۰ ساله دو هفته در آی‌سی‌یو بستری و دچار افت شدید هوشیاری و افت اکسیژن خون بود، افزود: خوشبخانه او موفق به شکست دادن کرونا شد و هم اکنون آماده ترخیص از بیمارستان می‌باشد.

 پزشکان و کادر درمانی بیمارستان شهید نورانی تالش از مقاومت این پیرمرد و مبارزه نفس‌گیر او با کرونا متعجب شده و علاقه زیادی به او پیدا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    3 1
    روبه قبله شده
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      0 0
      اسمم کووووو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس