کد خبر 1107956
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
واکنش ترابیان به پرونده ویلموتس: تاج خودش نباید مذاکره می کرد/ آنهایی که مسئولیت حقوقی داشتند باید پاسخ بدهند

سرپرست اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره بدهکاری ایران به ویلموتس گفت: کسانی که در کنار تاج مسئولیت حقوقی داشتند باید در این خصوص پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان درباره اتفاقات رخ داده در خصوص قرارداد ویلموتس و در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی باید در فدراسیون فوتبال به خاطر ناکارامدی مدیران خفت را تحمل کرد، اظهار داشت: من خودم از این مدیریت زخم خورده‌ام. 3 سال مرا محروم کردند اما نمی‌دانم برای چه؟ باید این مقطع زمانی را مورد مطالعه قرار داد.

وی در پاسخ به این سوال که دوستان می‌گفتند این قرارداد تاریخی‌ترین قرارداد بوده اما تبدیل به فاجعه شده، تصریح کرد: این موضوع را باید از نظر فنی مورد بررسی قرار داد. در خصوص قرارداد با کی‌روش من 7 ماه با وکیل و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره شدم. بندبند قرارداد را بحث می‌کردیم. یک حقوقدان پشت من بود و ایرادات را می‌گفت.

بیشتر بخوانید:

فاجعه ویلموتس، ۵۰ میلیارد بیشتر از بودجه کمیته المپیک

ترابیان ادامه داد: قرارداد ویلموتس را من ندیدم و نمی‌دانم چه بود اما در یک برنامه تلویزیونی متوجه یک بند شدم که تعجب کردم. باید به متن انگلیسی دقت کرد چرا که در بحث حقوقی معانی کلمات فرق می‌کند.

سرپرست اسبق تیم ملی فوتبال درباره نقش روابط بین‌الملل و اینکه آنها در این خصوص ضعیف عمل کرده‌اند، یادآور شد: من خبر دارم که آنها اصلا دخیل نبودند. نیروهای بخش روابط بین‌الملل فدراسیون بچه‌های باسوادی هستند اما موضوع این است که تاج نباید خودش مذاکره می‌کرد بلکه باید کسی را انتخاب می‌کرد که بندبند قرارداد را مورد رصد قرار می‌داد.

وی در پاسخ به این سوال که دوستان زیر بار این خرابکاری نمی‌روند، خاطرنشان کرد: باید این موضوع دقیق بررسی شود. کسانی که در کنار تاج مسئولیت حقوقی داشتند پاسخ دهند و فقط مسئولیت کار برعهده تاج نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس