کد خبر 1107362
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کنکور نمایه

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی‌های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم خدایی در نشست مجازی رؤسای دانشگاه‌های کشور درباره برگزاری کنکور سراسری ۹۹ گفت: پنجاه و هفتمین کنکور سراسری در روزهای ۲۹ مرداد، ۳۰ مرداد، ۳۱ مرداد و اول شهریور ۹۹ طی چهار روز و با شرکت یک میلیون و ۱۴۶ هزار نفر برگزار می شود. ۵۸ درصد داوطلبان زن و ۴۲ درصد داوطلبان مرد هستند.

بیشتر بخوانید:

وزیرعلوم: ۱.۸ متر فاصله مناسبی برای چیدمان صندلی‌ها است

وی افزود: این آزمون در ۳۹۲ شهر در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. سال گذشته آزمون سراسری در ۲۱۰۰ حوزه امتحانی برگزار شده بود. عوامل اجرایی آزمون سراسری از تعداد ۸۷ هزار نفر سال ۹۸ به تعداد ۱۱۵ هزار نفر در سال ۹۹ افزایش یافته است.

وی گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی‌های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شده‌اند.

خدایی گفت: فضای برگزاری کنکور از ۲ میلیون متر مربع در سال ۹۸ به ۵ میلیون متر مربع افزایش یافته است که به صورت متوسط ۲.۳ رشد داشته است.

وی تاکید کرد: حداقل فاصله صندلی‌ها در تمام حوزه‌ها به میزان فاصله ۱.۸ متر برای کلیه داوطلبان رعایت شده است. با توجه به کمک همه دستگاه‌های کشوری و لشگری توانستیم آزمون سراسری را اجرا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط واسه تهرانیاس ،اون بدبختای شهرستانی که حتی شهرخودشون حوزه برگزاری کنگور نداره ،واسه یه کنکور لعنتی بایدبرن یه شهر دیگه ،مسئولین اگه راست گفتن به فکرمردمن خواستن تواون شهرها حوزه بزارن
  • سیتا IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    چرا واقعا بعضی از آدما انقده خودخواهن پس منی که شب و روز درس خوندم و از تفریحاتم گذشتم برای کنکور وآسم هم دارم و نمیتونم به مدت طولانی ماسک بزنم و اگه کرونا هم بگیرم میمیرم دوست عزیز چرا اینجوری میکنین من پدرم کارگره دیگه نمیتونم سال بعد کتاب های نظام جدید بخرم که بتونم کنکور شرکت کنم ای خدااااااااااااااا دردمو فقط به خودت میتونم بگم یا الله شمارو به علی فقط به فکر منافع و جیب خودتون نباشید
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    21 0
    تعویقققققق شهرماوضیعتش قرمزه وگرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس