پرچم نمایه اسرائیل

مقامات غزه اعلام کردند که به دنبال کارشکنی صهیونیستها، فعالیت تنها نیروگاه برق غزه متوقف خواهد شد.

به گزارش مشرق، اداره انرژی غزه اعلام کرد تنها نیروگاه برق غزه  از روز سه شنبه به دلیل کارشکنی صهیونیستها و ممنوعیت ورود سوخت  به این مکان تعطیل خواهد شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به دنبال پرتاب صدها بالنهای آتشزا از غزه به داخل فلسطین اشغالی، تل آویو ممنوعیت ورود سوخت مورد نیز این نیروگاه برق را صادر کرده است. اینک خاموشی به یکی از موارد همیشگی  زندگی در نوار غزه مبدل شده، بطوریکه  برق فقط بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز در دسترس است. اداره انرژی غزه تخمین میزند که کمبود برق در این منطقه بدون فعالیت  نیروگاه غزه به ۷۵٪ افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض یمنی‌ها به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی +عکس

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز سه شنبه هرگونه فعالیت صیادان فلسطینی را در سواحل غزه ممنوع اعلام کرد. این دستور به بهانه پرتاب بالن‌های آتش‌زا از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین داده شده است. از این رو صبح امروز، قایق‌های ارتش رژیم اسرائیل به سوی تعدادی از ماهیگیران فلسطینی آتش گشوده و آن‌ها را مجبور به بازگشت به ساحل کردند.

پیش از این رژیم صهیونیستی با محدودیت دامنه صید، اعلام کرده بود که اهالی غزه تا هشت مایلی ساحل می‌توانند صید کنند، اما با این فرمان صید ماهی به طور کامل ممنوع شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس