کد خبر 1107295
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
بورس انرژی نفت

وزیر نفت درباره لغو عرضه اوراق نفتی در بورس گفت: عرضه این اوراق طبق قانون بودجه، قانونی است و ربطی به پیش فروش نفت با سررسید ۲ ساله ندارد.

به گزارش مشرق، وزیر نفت درباره لغو عرضه اوراق نفتی در بورس گفت: عرضه این اوراق طبق قانون بودجه، قانونی است و ربطی به پیش فروش نفت با سررسید ۲ ساله ندارد.

بیشتر بخوانید:

ضرر ۷۲ هزار میلیاردی "زنگنه" به کشور با یک تصمیم سیاسی

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه درباره فروش اوراق سلف نفتی گفت: اوراقی که قرار بود، منتشر شود اوراق مالی - اسلامی است که در قانون بودجه نیز اجازه انتشار آن هم به دولت و شرکت نفت داده شده بود؛ طی یکی دو روز آینده مشکل حل و اوراق عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پذیره‌نویسی اوراق سلف نفت عقب افتاد

علت افت شدید شاخص بورس طی دیروز و امروز

وی افزود: در عرضه این اوراق یک خلط مبحثی با پیشنهاد پیش فروش نفت با سررسید دو ساله گشایش اقتصادی که هنوز نهایی نشده، صورت گرفته است، لذا نمایندگان مجلس و دیوان محاسبات گفتند که عرضه این اوراق ابهام دارد؛ ما هم گفتیم که نمایندگان دیوان محاسبات، سازمان امور مالیاتی، وزارت نفت و نمایندگان مجلس بنشیند و با هم مشکل را حل کنند.

وزیر نفت با اشاره به طرح این موضوع در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز نیز محتوای کلی مطرح شد که البته کمیسیون نیز نظرش کمک به وزارت نفت است.

زنگنه تاکید کرد: قرار شد که این ابهامات ظرف امروز و فردا رفع شود چرا که عرضه این اوراق خلاف قانون نیست و مطابق با قانون بودجه است؛ فکر می‌کنم موضوع یکی دو روزه حل و اوراق نفتی در بورس عرضه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 1
    بابا هنوز مردم کد بورسی نگرفتندصمنا هنوز شفافیت وپاسخگویی ازطرف بورس کارگزارها وشدکتها...اعلام نمیشه-مثلا معلوم نیست اعضای هئیت مدیره و...فلان شرکت نفتی که ۲۰نفرهستند سوابق وروابط ونسبتها،ثروت،اموال داراییها ومشاغل دیگشوت و...چی هستد
  • یعقوب شمسی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 1
    بورس شده چاله میدان.هراداره ای پول لازم داره.میادازبورس بکنه.یکی پته نفتی میاره یکی وحشیانه باحقوقیها همدست میشه قیمت پایین میارن.این نشدبورس شده داروغه درکارتون رابین هود یه سکه میزنه تام جیب مردم راخالی میکنه به یه دونه سکه هم رحم نمی کنه اونم توهوامیگیره وبعدمیگه نوسان جزو بازاره سهامه بابااصلاح نیست دزدیه
  • محمدایوب US ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 1
    زنگنه باید استیضاح ومحاکمه شود به خاطر زیانهایی که به کشور وارد کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس