کد خبر 1107277
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال بار دیگر با رفتارش حاشیه‌ساز شد تا فرهاد مجیدی این بار قید این بازیکن را بزند.

به گزارش مشرق، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال بار دیگر با رفتاری که از خود نشان داد، خبرساز شد.

این بازیکن که هنوز عمر حضورش در استقلال به دو فصل نمی‌رسد، بی‌نظمی‌ها و رفتارهای عجیبی از خودش نشان داده است. دانشگر که از سایپا به استقلال پیوست، در اولین فصل حضورش در آبی‌پوشان کم فروغ بود. با آمدن استراماچونی، دانشگر تلاش کرد جایی در ترکیب استقلال بازی کند که یکی از رفتارهای عجیب او در تمرین باعث شد تا سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال به او تذکر دهد و بگوید با این کارها جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی یک بازیکن را اخراج کرد

همین مسئله باعث شد تا مدافع استقلال بعدها با جدایی استراماچونی نتایج خوب تیم را به این مربی ارتباط ندهد.

در نیم فصل دوم، رفتارهای عجیب دانشگر ادامه پیدا کرد، به طوری که در صفحات مجازی به انتقاد از هوادارانی پرداخت که عملکرد او را در برخی بازی‌ها زیر سوال ببرند. رفتارهای پرتنش مدافع پر حاشیه استقلال تنها به داخل زمین مربوط نمی‌شد و گفته می‌شود با مدیران نیز به مشکل خورده بود.

با حضور فرهاد مجیدی، او در یکی از تمرینات به دلیل صحبتی که وریا غفوری، کاپیتان استقلال انجام داد بدون اینکه اجازه بگیرد تمرین را نیمه کاره رها کرد تا سرمربی استقلال او را در اختیار باشگاه قرار دهد. دانشگر چند جلسه از همراهی تیم محروم و از سوی باشگاه نیز جریمه شد و پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشت.

دانشگر در شرایطی که از رفتارش باید درس عبرت می‌گرفت، پس از بازی با پیکان، شب گذشته پستی منتشر کرد و برخی هواداران استقلال را به اهل کوفه تشبیه کرد و گفت که این چند بازی را به خاطر روزبه چشمی و داریوش شجاعیان برای استقلال بازی کرده است. این در حالی است که یکی دو روز قبل از دیدار با پیکان تصویری از پدرش منتشر کرد که پیراهن استقلال را بر تن کرده و خودش را جزو مکتب این تیم معرفی کرد.

همین مسئله کافی بود تا هواداران استقلال به شدت علیه مدافع تیم‌شان موضع بگیرند. مجیدی نیز اعلام کرد که دانشگر دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد و به هر تیمی که دوست دارد، برود.

اگر چه دانشگر نشان داده است که توانایی بازی در چند پست را دارد و علاوه بر اینکه مدافع گلزنی است، در دفاع راست نیز عصای تیمش بوده است اما حضور چنین بازیکنان پرحاشیه‌ای چیزی جز آسیب به استقلال را ندارد و اگر زودتر از اینها با چنین بازیکنانی برخورد می‌شد و به خاطر مصلحت تیم رفتار غیرمنطقی انجام نمی‌دادند، کار به اینجا کشیده نمی‌شد، آن هم برای بازیکنی که برخی رسانه‌ها مدعی هستند پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل دنبال بهانه برای جدایی است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 1
    هواداران استقلال را به اهل کوفه تشبیه کرد
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 4
    آز كيسه همان برون ترآورد كه در اوست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 2
    اهل كوفه يا اهل كيسه؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 2
    ما اصالت داريم... خخخخخخخ
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 2
    اين هموني نبود كه فرناز براش احترام نظامي كرد
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      نه اسکل جان. . اون علی کریمی بود. .فرنازم جدته بدبخ
  • محمد GB ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 1
    برو دیگه دوست ندارم اسم ت نمی خوام بیارم خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس