کد خبر 1107164
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد شدید به داور دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: خورشیدی تمرکز نداشت و در رویای قضاوت مجدد دربی بود!

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره توقف شب گذشته فولاد مقابل پارس جنوبی گفت: فکر می‌کنم خورشیدی (داور این بازی) در رویای قضاوت مجدد دربی بود و تمرکز لازم را در بازی ما نداشت، البته این داور در بازی رفت ما مقابل پرسپولیس هم خطای محرز پشت محوطه جریمه روی احمد عبدالله‌زاده را نگرفت و همان صحنه در ادامه منجر به گرفته شدن پنالتی برای پرسپولیس شد. 

بیشتر بخوانید:

پیروزی سپاهان و برد دراماتیک تراکتور/ فرصت‌سوزی دوباره فولاد

آدمی نیستم که از حق و حقوق تیمم کوتاه بیایم

وی عنوان کرد: در بازی مقابل پارس جنوبی هم اینطور سهمیه فولاد را نابود کردند، این ظلم به فوتبال و مردم خوزستان است و باعث می‌شود سرمایه گذاران را از فوتبال فراری دهد. تا الان تیم ما با کرونا درگیر بود و حالا هم این قضایا برای‌مان به وجود می‌آید. بعد از بازی استقلال که این هجمه‌ها را به تیم وارد کردند، متاسفانه در تصمیمات و اشتباهات داوری قربانی شده‌ایم ولی من آدمی نیستم که از حق و حقوق‌ کوتاه بیام.

 با سعید آذری مشکل دارند و به دنبال تسویه حساب شخصی هستند 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: وقتی می‌گویند «فوتبال به لجن کشیده شده است» ابتدا آدم به فکر فرو می‌رود و نمی‌خواهد بدبینانه به موضوع نگاه کند اما عملکردها باعث می‌شود فکر کنیم که این فرضیه درست است. مشکل با سعید آذری است و می‌خواهند تلاش‌های ما را از بین ببرند. برای‌شان سخت بود که فولاد جزو 4 تیم برتر باشد ولی من حق و حقوق باشگاهم را می‌گیرم، چون این ظلم به سعید آذری نیست و ظلم به مردم محروم خوزستان است. خیلی‌ها به دنبال تسویه حساب شخصی با من هستند و اجازه نمی‌دهند تیمم امتیازهای لازم را بگیرد.

نمی‌توان کمیته داوران را با سرپرست اداره کرد

سعید آذری در ادامه با اشاره به مشکلات داوری اشاره کرد: وقتی فردی را برای یکی از مهمترین کمیته‌های فدراسیون به عنوان سرپرست انتخاب می‌کنند، دیگر امنیت شغلی ندارد و نمی‌تواند تصمیمات درستی بگیرد. بهاروند باید یک نفر را به عنوان رئیس انتخاب کند و نمی‌توان کمیته داوران را با سرپرست اداره کرد.

بازیکن حریف  با کول‌انداز خطا کرد ولی داور پنالتی نگرفت

وی تصریح کرد: آقایان مدام زنگ می‌زنند که آرام باش و فوتبال نیاز به آرامش دارد ولی الان با تمام وجودم فریاد می‌زنم و حق تیمم را می‌گیرم. وقتی بازیکن پارس جنوبی با کول‌انداز در یک قدمی خورشیدی بازیکن ما را سرنگون کرد، چه توجیه‌ای برای نگرفتن پنالتی است؟ یا در صحنه‌ای که فریبرز گرامی با همه انرژی بازیکن ما را به بیرون پرت می‌کند. 

مجری تلویزیون سعی می‌کند نظر کارشناسان داوری را تغییر دهد

آذری راجع به تحلیل داوری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد:  در یکی از برنامه‌های تلویزیونی فردی را آورده‌اند که بیشتر سعی می‌کند نقطه نظرات کارشناسان را تحت‌الشعاع قرار بدهد. او نه در داوری سوابقی داشته و نه الان در تلویزیون. او در بازی با نساجی هم سعی می‌کرد نظر کارشناس داوری را تغییر بدهد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس