نصب بیرق خانگی بر سر در هر خانه؛ «این خانه عزادار حسین است» - کراپ‌شده

این روزها که شیوع کرونا باعث تعطیلی و محدودیت‌های زیادی برای خیلی از جلسات و گردهمایی‌ها شده است، انتشارات شهید کاظمی در یک حرکت جهادی اقدام به طراحی پویش ملی «خانواده حسینی» نموده است.

به گزارش مشرق، این روزها که شیوع کرونا باعث تعطیلی و محدودیت‌های زیادی برای خیلی از جلسات و گردهمایی‌ها شده است باعث شده که هیات‌های مذهبی زیادی در سراسر کشور جلسات خود را تعطیل و یا به صورت مجازی برگزار نمایند؛ اما می‌شود از این تهدید به وجود آمده به چشم یک فرصت نگاه کرد و بستری متفاوت را برای بهرمندی از این مهمان ناخوانده ایجاد نمود.

نصب بیرق خانگی در سر در هر خانه؛ «این خانه عزادار حسین است»

روضه خانگی از قدیم‌الایام یکی از بابرکت‌ترین و بی‌ریاترین جلسات روضه بوده است که عموما مادربزرگ‌ها بانیان بساط این نوع روضه بوده‌اند؛ روضه‌هایی که بعضی از آن‌ها قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارند. همچنین در گذشته رسم بوده است که در مناسبت‌های گوناگون پرچم و بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند و حالا که زندگی آپارتمان‌نشینی رواج پیدا کرده، آن سنت حسنه به‌فراموشی سپرده شده است.

در این راستا انتشارات شهید کاظمی در یک حرکت جهادی اقدام به طراحی پویش ملی «خانواده حسینی» نموده است.
این پویش که در راستای ترویج شعائر حسینی و احیاء روضه خانگی برنامه ریزی شده همراه با یک منبر مکتویب می‌باشد که به نوع خود مجالس و روضه‌های خانگی را به ساده‌ترین شکل برگزار و تقویت می‌کند.

این انتشارات در این طرح قصد دارد بسته‌های ویژه‌ای شامل: کتاب قصه کربلا، دستمال اشک، بیرق خانگی با شعار: "این خانه عزادار حسین است" و کتاب‌های منتخب و برگزیده با ایام محرم و صفر را در بستنه بندی متناسب آماده و با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین عزیز قرا دهد.

در این ایام خاص که چند و چون برگزاری مراسم عزای حسینی به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می‌کنند قطعا طرح «خانواده حسینی» می‌تواند مهمان خلوت محرم مخاطبان باشد.

بسته‌های ویژ «خانواده حسنی» از فردا با شرایط ویژه و همچنین تخفیف تابستانه کتاب در سایت رسمی انتشارات قابل عرضه می‌باشد. علاقه‌مندان جهت تهیه این بسته‌ها می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی nashreshahidkazemi.ir و یا ارسال کلمه (خانواده حسینی) به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ممنون از اطلاعرسانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس