کد خبر 1107043
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
درخشان: نباید به رادو به دید دروازه‌بان دوم نگاه کرد/ پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز قهرمان شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور با تصمیم اشتباهش و اخراج کمال کامیابی‌نیا پرسپولیس را بر هم ریخت.

به گزارش مشرق، حمید درخشان روز یکشنبه با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم. پرسپولیس با وجود اینکه ۱۰ نفره شد و ۲ گل از حریف عقب افتاد پا پس نکشید و دیدیم که با چنگ و دندان با وجود تشریفاتی بودن بازی، اجازه نداد که بازنده و دست خالی از سیرجان بازگردد.

بیشتر بخوانید:

آیا اخراج کامیابی‌نیا درست بود؟

وی افزود: البته اشتباه داور در اخراج کامل کامیابی‌نیا در مجموع تیم را بر هم زد. مگر می‌شود که در چند بازی تمام داوران بخواهند اقتدار خود را مقابل پرسپولیس نشان دهند؟ داور نباید برای تصمیماتش جایگاه تیم را در نظر بگیرد. چرا که در این بازی دیدیم که به خاطر یک اشتباه یک سه امتیاز شیرین از چنگ پرسپولیس پرید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بی انگیزگی بازیکنان تصریح کرد: این طبیعی است که وقتی تیمی قهرمان شود، دیگر بازیکنان نمی‌توانند تمام حواسشان را معطوف به موفقیت تیم کنند. از دید من بهتر است این فرصت به بازیکنان جوان داده شود تا خود را به کادر فنی نشان دهند و از طرفی برای مسابقات حساس پیش رو تجربه کسب کنند.

وی اضافه کرد: البته پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که هیچ گاه از انگیزه شان کم نمی‌شود. آنها می‌دانند که هواداران دوست ندارند به هیچ وجه تیمشان را حتی در مسابقات تدارکاتی بازنده ببینند. آنها باید خود را برای مسابقات حساس پیش رو آماده نگه دارند.

درخشان در مورد اشتباهات بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تم فوتبال پرسپولیس در ۲ بازی اخیر گفت: رادو دروازه‌بان بسیار خوبی است که بارها این را ثابت کرده است و با این ۲ بازی نمی‌شود او را سنجید. به نظر من نقش داوود فنایی در بازگرداندن این بازیکن به شرایط ایده‌آل خیلی زیاد است. او باید بیش از هر چیز رادو را از نظر روحی روانی اماده کند چرا که مسابقات حساس فصل از دید من از این به بعد آغاز می‌شود.

وی در خصوص تقابل پرسپولیس با استقلال در جام حذفی اضافه کرد: به نظر من این بازی مهمترین دیدار فصل پرسپولیس است. بازیکنان می‌توانند با برد در این بازی بهترین اتفاق فصل را رقم بزنند و به بهترین شکل فصل را به اتمام برسانند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 2
    اخراج اشتباه خخخخخخخخخخخخ. اون تکل علاوه بر اخراج دادگاه کیفری هم داره
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      0 4
      خفه كيسه كش
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 0
    پنالتی هم اصلا درست نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس