بختیاری‌زاده: شهر خودرو نباید تاوان اشتباهات داوری علیه سپاهان را بدهد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر سپاهان در هفته‌های قبل از داوری ضربه می‌خورد، ما نباید تاوان آن را پس بدهیم.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری‌زاده در پایان دیدارش با سپاهان اصفهان که با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان تمام شد، در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بعد از اینکه گل خوردیم تمرکز تیم‌مان بهم ریخت. در گل دوم هم فکر می‌کنم داور باید خطااعلام می‌کرد، چون 100درصد خطا شده بود. پس از آن در تلاش بودیم تا بی نظم نشویم و خودمان را در زمین پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: چند موقعیت گلزنی داشتیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در بازی‌های بزرگ که شکل فینال دارد و هر دو تیم به فکر بردن هستند، تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه از بازی را از دست بدهد، اما ما امروز بیش از 10 دقیقه از زمان بازی را از دست دادیم. زحمت و تلاش بازیکنان بسیار عالی بود و امیدوارم بتوانیم خیلی زود ریکاوری کنیم که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی سپاهان و برد دراماتیک تراکتور/ فرصت‌سوزی دوباره فولاد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: متاسفانه در گل دوم خطای 100درصدی روی بازیکن ما را داور نگرفت. دوست ندارم این موضوع را بگویم که اگر سپاهان در هفته‌های قبل از داوری ضربه می‌خورد، ما نباید تاوان آن را پس بدهیم. ما هفته قبل در دیداری که باید راحت برنده می‌شدیم داور دو گل را هدیه داد. امروز هم داور یک گل هدیه داد و با این شرایط هرچقدر هم ما تلاش کنیم کار سختی برای رسیدن به پیروزی داریم.

بختیاری‌زاده افزود: داور به مشکل و معضل بزرگی تبدیل شده که متاسفانه از قدرت ما هم خارج است. با تمام وجود تلاش کردیم که در این بازی برنده باشیم و هیچ چیزی از سپاهان کم نداشتیم. در لحظاتی از مسابقه هم بهتر از حریف بودیم که متاسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و باختیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 1
    بیخیال بابا. از وقتی اومدی یک نتیجه خوب هم نگرفتی. تیمی که در یک فصل سه تا مربی عوض کنه از این بهتر نمیشه. منکه به عنوان یک مشهدی کلا از این تیم زده شدم
  • بی طرف IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 0
    هیچ اشتباه داوری در این بازی نبود انگار مربیان ما عادت کرده اند اشتباهات خود را قبول نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس