کد خبر 1106819
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
ریزش ۷۲ هزار واحدی شاخص در اولین روز هفته

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۲۵ مرداد ۹۹ با اُفت بیش از ۷۲ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۲۵ مرداد ۹۹ با اُفت بیش از ۷۲ هزار و ۲۳۷ واحدی به پله یک میلیون و ۹۰۳ هزار واحدی رسید.
در معاملات امروز تعداد ۹۷۱ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۹۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۶۷۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۸۹۷۶ واحد، شاخص بازار اول ۵۸۸۱۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۹۸۵۴۶ واحد، شاخص بازار دوم ۱۲۱۷۳۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۰۸۸۳ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۰۸۸۳ واحد اُفت را تجربه کردند.
بیشتر بخوانید
لازم به ذکر است که سهام‌های وغدیر، فملی، خگستر، شبندر، فولاد، وبصادر و وبانک بیشترین تاثیر را در شاخص بورس و اوراق بهادار داشته اند.
معاملات بازار فرابورس
شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۵۷۱ واحدی به پله ۱۹ هزار و ۹۰۹ واحدی رسید.
در بازار فرابورس نیز تعداد ۴۲۱ هزار و ۵۶۸ سهم به ارزش ۴۷ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در بیش از دو میلیون و ۱۴۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    6 8
    دولت و حقوقیها دست از حمایت بردارن و بیان کنار بذارن بازار خود واقعیشو نشون بده شاخص درجا میاد زیر 100 هزار واحد . دیگه ببین این کازینو چقدر حباب داره و چقدر باید سقوط کنه
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      12 2
      دوغتو بنوش
    • GB ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      2 1
      خیلی سوختی نه؟ جاموندی؟ عزیزم حالا میبینیم باز چی میشه
  • دوست IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    9 1
    سلام چطور آقای روحانی ازیک طرف می گویند دلار و طلا و سکه برای سرمایه گذاری مناسب نیست و فقط بورس مناسب است بعد بورس کاملا سرخ می شود. بخدا با اموال مردم بازی نکنید.
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      0 0
      مردم مستقیم و غیر مستقیم خودشون با اموالشون بازی میکنن.........تامام
  • lolo IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 0
    تو این سه ماهه اخیرا دارندگان کد بورس زیاد شدن که اکثرا از طریق سهام عدالت کشیده شدن تو این بازیی که هیچی سر درنممیارن ازش تو این دو هفته اخیر 40% سرمایه هایی عوام نابود شد خدا به فریاد دولت بعدی برسه...! دولت قبلی مسکن مهر رو قالب کرد به دولت فعلی، حالا این دولت هم میخواد اوراق نفتی رو قالب کنه به دولت بعدی خدا به داد ملت برسه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس