کد خبر 1106736
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
دیدن شکست مسی دردناک نیست، لذت‌بخش است

هافبک تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، دیدن شکست بارسا و ناراحتی «لیونل مسی» را لذت‌بخش خواند.

به گزارش مشرق، لئون گورتزکا ستاره تیم فوتبال بایرن‌مونیخ بعد از پیروزی هشت بر دو تیمش در مقابل بارسلونا در پاسخ به این پرسش که آیا دیدن شرمندگی «لیونل مسی» دردناک است یا نه، گفت:‌ نه؛ دردناک نیست بلکه لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:

همدردی دروازه بان بایرن با گلر بارسلونا

وی در ادامه تصریح کرد: بیان احساساتم در قالب کلمات و جمله‌ها بسیار سخت است. فکر می‌کنم باید چند روزی طول بکشد تا این برد را هضم کنیم.

هافبک آلمانی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ افزود: تیم ما اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای داشت و ما با این برد تازه یک قدم از سه قدم لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برداشتیم. 

جمعه شب در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری حساس تیم‌های مدعی بارسلونای اسپانیا و بایرن‌مونیخ آلمان رقابت کردند که این دیدار تماشایی با برتری تحسین برانگیز هشت بر دو، قهرمان فوتبال آلمان به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 2
    چه نظر نفرت انگیزی!
    • بختیاری IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      9 0
      مسی تحقیر شد.
  • انسانیت IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 4
    یه مثل تاریخی هست که میگه... شیر وقتی تو صحنه نبرد میفته... تازه صدای سگان و شغال ها پدیدار میشه...! دوست داشتن مسی کار هر کسی نیست الان بخواد با دوپینگ یا بدون دوپینگ باشه...انگاری تمام هواداران بقیه تیم ها و بخصوص اون اشخاص بی منطق که فقط ادای هواداران فوتبالی در میارن منتظر چنین روزی بودند که مسی مورد انتقاد قرار دهند ولی یادشون رفته اگر بی لیاقتی مدیر این تیم تو این ۴ سال و خیانت بقیه بازیکنان و پولهای ناصر الخلیفی نبود...این اتفاقات نمیفتاد همین انتقادات خیلی ها و عقده خالی کردنشان ثابت میکنه مسی کی هست و چقدر بازیکن بزرگیست...!
    • Pouyan IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 0
      آفرین گل گفتی
  • دیاکو IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط بایر رو عشقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس