کد خبر 1106474
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
ناراحتی اوساگونا از مدیران پرسپولیس؛پای تمدید اجاره‌ خانه در میان است

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس گفت: ما تیم قهرمان ایران هستیم و به نظرم استقلال باید از ما بترسد و نگران این دیدار باشد.

به گزارش مشرق، بعد از مدت‌ها غیبت بالاخره کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس، قبل از دیدار مقابل نساجی به ایران برگشت و چند دقیقه‌ای هم مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت و مدال قهرمانی‌اش را هم دریافت کرد. این روزها شایعات مختلفی درخصوص جدایی این بازیکن در پایان فصل به گوش می‌رسد، ولی خودش مدعی شده حرفی از جدایی‌اش نشنیده است. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با رای فیفا محروم می‌شود؟

بازی مقابل تیم سابقت چطور بود؟
ما در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و عقب افتادیم، ولی بعد از گل حریف کاملاً بر بازی مسلط بودیم، ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم از این دیدار خانگی امتیاز بگیریم. سعی می‌کنیم در دو دیدار باقی‌مانده بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.

با اینکه در بازی‌های زیادی غایب بودی، ولی جزوی از تیم قهرمان بودی و مدال قهرمانی را گرفتی.
از اینکه عضوی از این تیم قهرمان هستم، خیلی خوشحالم و به بودن در پرسپولیس افتخار می‌کنم. جشن قهرمانی ما بسیار خوب بود و فقط تنها مشکل آن عدم حضور هواداران بود. امیدوارم شرایطی به‌وجود بیاید تا بتوانیم با حضور هواداران‌مان جشن قهرمانی بگیریم.

خیلی‌ها معتقدند تیم شما برای ادامه لیگ انگیزه کافی را ندارد.
من چنین چیزی را قبول ندارم. شرایط پرسپولیس طوری است که برای همه بازی‌ها انگیزه دارد و در هر دیدار برای برد به میدان می‌رود. شک نکنید باخت مقابل ذوب‌آهن یک اتفاق بود و در دیدارهای آینده جبران می‌کنیم.

در روزهای آخر شایعات مختلفی درخصوص جدایی تو در پایان فصل به گوش می‌رسد. خودت در این مورد صحبت کن.
من یک بازیکن حرفه‌ای و در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ حرفی در مورد جدایی‌ام نشنیدم. باید فصل تمام شود تا ببینم چه پیش می‌آید. فعلاً تمام فکر و ذکرم روی پرسپولیس و بازی‌های باقی‌مانده است.

نظرت درخصوص بازی جام حذفی و تقابل با استقلال چیست؟
خیلی برای این دیدار هیجان دارم و بی‌صبرانه منتظر دیدار با استقلال هستم. قطعاً دیدار جذابی می‌شود، چون یکی از تیم‌ها باید به فینال صعود کند. می‌دانم بازی با این تیم برای هواداران بسیار مهم است به همین دلیل هرچه در توان داریم، برای شکست استقلال در زمین می‌گذاریم تا تیم صعودکننده به فینال، ما باشیم.

ولی استقلال هم این روزها بسیار آماده است.
بله می‌دانم که بازی سختی خواهیم داشت، ولی ما تیم قهرمان ایران هستیم و به نظرم استقلال باید از ما بترسد و نگران این دیدار باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    آره تو یکی که خیلی ترسناکی ، خخخخ
  • تاج IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    مگر از قیافه تو بترسه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس