کد خبر 1106379
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
محرومیت احتمالی پرسپولیس با رای فیفا

احتمال دارد باشگاه پرسپولیس با رای فدراسیون جهانی فوتبال محروم شود.

به گزارش مشرق، مربیان خارجی پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ پس از جدایی از جمع سرخ‌ها به فیفا شکایت کردند و خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

با در نظر گرفتن مطالبات پرسپولیسی‌ها در فیفا، پرونده ۲-۳ مربی بسته شد و حالا سرخ‌ها تلاش می‌کنند تا پرونده برانکو را هم ببندند.

بیشتر بخوانید:

مدیران قبلی می‌توانستند پول برانکو را بدهند اما ندادند

مدیران پرسپولیس در پرونده مرد کروات حدود ۳۰ درصد مطالبات او را پرداخت کرده اند، اما باید حدود ۸۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند تا محروم نشوند.

مهدی رسول پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: برانکو ابتدا درخواست یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو کرده بود و ما این رای را هم داریم، اما فیفا در رای اولیه یک و میلیون و ۵۰ هزار یورو را تایید کرد. طبق این حکم باید به زلاتکو ۱۶۲ هزار یورو، ایگور ۲۰۵ هزار یورو و مارکو هم حدود ۱۱۴ هزار یورو پرداخت می‌کردیم.

او افزود: هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداریم. اگر برانکو همکاری می‌کرد یک دلار هم جریمه نمی‌شدیم. در فضای مجازی می‌گویند ۱۲۷ هزار دلار جریمه شده‌ایم، اما ما این رای را نشان می‌دهیم که ثابت می‌کند چنین مبلغی درست نیست. شاید اگر مبلغ باقی مانده مطالبات برانکو را ندهیم کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی برای ما دردسرساز شود، اما اصل را روی شفافیت گذاشته‌ایم تا دغدغه‌ها برطرف شود.

پرسپولیسی‌ها یک بار پیش از این به دلیل پرونده مهدی طارمی از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شایان IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 3
    تا وقتی که بابا مسعود از بیت المال هزینه های سوگلی پایتخت رو میده و با پیک جام براشون میفرسته هوادارنش نباید آب تو دلشون تکون بخوره
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 2
    مرکز فساد هیچ وقت تعطیل ومحروم نمیشه بالاخره بابامسعودی گفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس