کد خبر 1106400
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید

مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تغییر دهند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»، باشگاه بارسلونا در حال یافتن سرمربی جدید برای جانشینی کیکه ستین در این تیم است. طبق این گزارش، بازیکنان بارسلونا به ستین 61 ساله که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، ایمان ندارند و ترجیح می‌دهند زیرنظر مربی باپرستیژتری کار کنند.

«ESPN» از رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام و ژاوی هرناندس اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر به‌عنوان کاندیداهای احتمالی جانشینی کیکه ستین روی نیمک آبی‌واناری‌ها یاد کرده است.

از دست رفتن قهرمانی لالیگا آنهم در حالی که آبی‌واناری‌ها در آغاز از سرگیری این مسابقات در دوران پساکرونا دو امتیاز جلوتر از رئال مادرید بودند، اما در ادامه با از دست دادن امتیازهایی، قهرمانی این رقابت‌ها را به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید واگذار کردند، جایگاه کیکه ستین در جمع آبی‌واناری‌ها را متزلزل کرده است.

خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اما پیش از این درباره آینده ستین گفته بود: ستین با ما قرارداد دارد. زمانی که او را استخدام کردیم، به وی توضیح دادیم که این یک پروژه برای فصل جاری و تمام فصل آینده است. پس ارزیابی عملکرد یک مربی تنها براساس چند ماه آنهم در شرایطی که تحت تأثیر وقفه چند ماهه ناشی از شیوع کرونا بود، بسیار سخت است.

تیم تحت هدایت کیکه ستین از ساعت 23:30 امشب (جمعه) در بازی تک حذفی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس