به گزارش مشرق، میثم مطیعی، مداح اهل‌بیت(ع) در توییتر نوشت: به حساب خودشان میخواهند فلسطین را زیر پای انتخابات امریکا سر ببرند.

هیهات! فلسطین نه معامله می شود نه منفعتی برای ظالمان خواهد داشت.

غیرت عرب کجاست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ب IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    13 5
    درمورد عکس ترامپ ودامادش ونتایناهو جای عکس حاکم امارات وعمان وبحرین وسایرشیوخ خائن عرب خالیه
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    4 2
    خسته نباشی پهلوان(ترامپ)
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    6 2
    علی اعتاب به معنای زیر پا نیست برادر من به معنای در آستانه چیزی بودن و نزدیک چیزی بودنه
  • محسن IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    5 2
    در جهانِ سیاستِ امروز، بسیاری از معیارها و ارزشها با چند دهۀ قبل تفاوت اساسی کرده است. از جمله اینکه «پان عربیسم» که در آن دهه ها بسیار مطرح بود اکنون کاملاً کمرنگ شده است و دیگر صِرفِ عرب بودن نمی تواند عاملی برای اتحاد کشورهای عربی باشد. همچنانکه کشورهای اسلامی هم به مجردِ اسلامی بودن، با یکدیگر متحد نیستند. البته ما حق داریم که همچنان معیارهای خودمان را داشته باشیم، اما اینکه انتظار داشته باشیم دیگران هم به معیارهای ما پایبند باشند، اگر هم در تئوری انتظارِ نامعقولی نباشد، در عمل چنین اتفاقی نمی افتد، همانطور که می بینیم و شاهد هستیم.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      3 1
      ناقلا انتظار حق و حساب داری اما فرنگی ها مزدور مفت می خواهند مستمری کوپن غذا در کمپ های آوارگان اروپا و.. لذا گول نخور
    • محسن TW ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 0
      در پاسخ کاریر 21:55 ) برادر عزیز! این حرفت دقیقاً نشون دهندۀ طرز تفکرته، که فکر می کنی هر کس هر حرفی بزنه و هر اظهار نظری کنه حتماً انتظار حق و حساب از جایی داره! با اینکه بنده شما رو نمی شناسم و شرعاً و اخلاقاً جایز نیست که آدم در مورد کسی که نمی شناسه قضاوت کنه، اما همین حرفی که می زنی قاعدتاً معنیش اینه که خودت از جایی حق و حساب می گیری، و دیگران رو هم به کیشِ خودت می پنداری! اما گذشته از این، جنابعالی حتی معنی و مقصودِ حرف منو هم متوجه نشدی. من در پاسخ توئیتِ آقای میثم مطیعی گفتم که مسألۀ «غیرت عربی» با اون مفهومی که در حدود 50 ، 60 سال قبل مطرح بود و به عنوان مثال، منجر به تشکیل «جمهوری متحدۀ عربی» توسط «جمال عبدالناصر» می شد، در دنیای امروز چندان مطرح نیست و معیارهای دیگری جایگزینِ آن شده است. برای همین است که مثلاً سوریه که کشور عربی است، مغضوبِ عربستان واقع می شود اما رژیم صهیونیستی که هیچ علی القاعده هیچ سنخیتی با عربها ندارد متحدِ عربستان می شود و حالا امارات هم می خواهد از این قافله عقب نماند...خب، مطلب طولانی شد و خوانندگان را خسته می کند... خداوند ان شاءالله به همۀ ما ، هم « فهمِ درست » عنایت فرماید که حرفِ یکدیگر را بفهمیم، و هم «انصاف» عطا فرماید که همدیگر را متهم به آنچه به آن عِــلـم نداریم، نکنیم.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    15 6
    برادر عزیز اینها عرب اصیل نیستند - عرب پرورشی هستند
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    6 6
    عرب ها غیورند... ولی اینها که دست در دست دشمنان اسلام هستند از اعراب نیستند و یک مشت کثافت بی غیرت بی هویت و بی سرزمین اند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    از آقای مطیعی تعجب میکنم از چیزی می پرسندکه هیچ وقت وجود نداشته جز در جنگ ایران و عراق و آنهم علیه ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس