شیخ، مطهری و اسماعیلی به دربی می‌رسند/ دوره بازی‌هایی که قرمزها راه انداخته‌اند سرآمده

سرپرست استقلال می‌گوید: با توجه به شرایطی که داشتیم بی‌علاقه نبودم که اگر قرار باشد با پرسپولیس در جام‌حذفی بازی کنیم این اتفاق در نیمه‌نهایی و قبل از تعطیلی رقابت‌ها رقم بخورد.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی ظهر سه‌شنبه به میزبانی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرعه‌کشی شد که طی آن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در این مرحله حریف یکدیگر شدند تا یک دربی داغ تابستانی را در پیش داشته باشیم.

بعد از قرعه‌کشی مجادله‌ای هم بین پیروانی نماینده پرسپولیس با سرپرست تیم استقلال به وجود آمد که در فضای مجازی نیز جریان‌ساز شد. البته نماینده استقلال معتقد است آنها دنبال هوچی‌گری و حاشیه‌سازی نیستند و حرف‌شان را در زمین خواهند زد. گفت‌وگو با سعید رمضانی را در ادامه می‌خوانید.

شاید مهم‌ترین سوال این است که آیا مصدومان استقلال به دربی جام‌حذفی خواهند رسید؟

گروه پزشکی به‌شدت درحال تلاش است تا آنها را به شرایط مسابقه برساند فقط باید یک سبک سنگین کرد تا ببینیم چطور آنها را وارد مسابقات کنیم تا خدای‌ناکرده دوباره مصدومیت‌شان تشدید نشود، این موضوع تصمیم مشترکی است که بین کادرفنی و کادر پزشکی گرفته می‌شود. درباره دربی هم باید بگویم که به این اتفاق امیدوار هستیم و ان‌شاءالله با تلاش کادر پزشکی هر سه مصدوم یعنی دیاباته، مطهری و اسماعیلی به این بازی خواهند رسید، هرچند همه‌چیز منوط به آن است که ببینیم کادرفنی و کادر پزشکی چه تصمیمی در این مورد خواهند گرفت.

قبل از دربی باید در لیگ بازی کنید. به‌نظر می‌رسد یک دیدار سخت دیگر مقابل پیکان انتظار استقلال را خواهد کشید.

در لیگ همه بازی‌ها سخت است و ما اصلا بازی آسان نداریم اما تمام تلاش بچه‌ها این است ان‌شاءالله بهترین نتایج را در دیدارهای باقی‌مانده رقم بزنیم تا بتوانیم فصل را با اتفاقات خوبی به پایان برسانیم.

با توجه به ارتباط صمیمانه‌ای که با مجیدی دارید فکر می‌کنید مخاطب هیس‌های فرهاد چه کسی است. در این مورد از او سوالی کرده‌اید؟

اتفاقا در این مورد یک‌سری از فرهاد سوال کردم و گفتم جریان این کار چیست و پاسخ داد آنهایی که باید بفهمند خودشان می‌فهمند.

پس به شما هم کد یا اسم دقیقی نداد؟

دقیقا این‌طور پاسخ داد که منظور من را آنهایی که باید بفهمند می‌فهمند و چیز بیشتری نگفت. بعد از بازی هم در رختکن بازیکنان با وجود خستگی همه خوشحال بودند و کادرفنی از آنها به‌خاطر این پیروزی تقدیر و تشکر کردند. ضمن اینکه در همین راستا باشگاه قرار است یک‌سری تصمیمات ازجمله پرداخت پاداش ویژه‌ای را در دستورکار قرار دهد.

قرعه‌ای را که منجر به برگزاری دربی پایتخت در نیمه‌نهایی جام‌حذفی شد شما برداشتید. در آن لحظه چه احساسی داشتید؟

ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما اگر قرار باشد تیمی در جام‌حذفی قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد و در این جام اگر هدف‌تان قهرمانی باشد مهم نیست که چه حریفی مقابل شما قرار می‌گیرد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در جام‌حذفی قهرمان شویم به‌خاطر همین موضوع باید همه تیم‌ها را شکست دهیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ان‌شاءالله از حقانیت استقلال دفاع کنیم.

آن لحظه‌ای که گوی را برمی‌داشتید به این نیت برداشتید که احتمالا یک بازی دربی رقم بخورد یا منتظر یک قرعه دیگری بودید؟

در هر صورت اینکه چه تیمی از گوی درمی‌آمد فقط برمبنای شانس بود اما خودم هم دوست داشتم این اتفاق بیفتد چون مشخص نیست فینال جام‌حذفی چه زمانی برگزار شود به همین دلیل با توجه به شرایطی که داشتیم بی‌علاقه نبودم که اگر قرار باشد با پرسپولیس در جام‌حذفی بازی کنیم این اتفاق در نیمه‌نهایی و قبل از تعطیلی رقابت‌ها رقم بخورد. الان با توجه به اردوهای تیم‌ملی در شهریورماه و بعد از آن هم اعزام نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کشور قطر، مشخص نیست فینال چه زمانی برگزار شود.

چه بازخوردی از کادرفنی و بازیکنان درخصوص برگزاری دربی بعد از قرعه‌کشی گرفتید؟

بازخورد خوبی بود و انگار همه بچه‌ها منتظر و آماده چنین اتفاقی بودند الان هم خودشان را آماده می‌کنند تا بتوانند از این فرصت بهترین استفاده را ببرند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم دیگر اینکه چه اتفاقی بیفتد دست خداست. ما همه سعی‌مان را می‌کنیم و بچه‌ها هم زحمت خود را می‎کشند و ان‌شاءالله فارغ از هر اتفاقی اگر بازیکنان ما بتوانند بازی خودشان را در زمین و مقابل پرسپولیس ارائه بدهند به شما قول می‌دهم قطعا ما پیروز میدان خواهیم بود.

درمورد صحبت‌های افشین پیروانی بعد از قرعه‌کشی که موفقیت‌های استقلال را به داوری ربط داده بود چه صحبتی دارید؟

به‌نظرم بازی‌های رسانه‌ای یک کار اشتباه است، ضمن اینکه خود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تیم‌ها این کار را انجام ندهند چون این کارها جز ایجاد تشویش و تنش فایده دیگری ندارد و باید با ایجاد چنین مواردی توسط کمیته انضباطی و اخلاق برخورد شود. این دستورالعملی است که خود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده و من نمی‌دانم چطور این دوستان وارد این قضایا می‌شوند و هیچ برخوردی هم نمی‌شود. این رفتارها اشتباه است، ما از چند هفته پیش تمرکزمان را روی موفقیت در مسابقات‌مان گذاشته‌ایم و کاری به کار این صحبت‌ها و حاشیه‌ها نداریم اما متاسفانه آنقدر به برخی مسائل دامن می‌زنند و به‌قدری برایمان حاشیه درست می‌کنند که حد و حساب ندارد. از دوستان می‌خواهم این بازی‌ها را رها کنند و به زمین مسابقه بچسبند تا مشخص شود چندچندیم!

دو روز پیش هم پرسپولیسی‌ها در سایت خود بحث دوپینگ در آخرین بازی جام‌حذفی را پیش کشیدند.

اینها بازی‌های خیلی بدی است و به‌نوعی بازی با افکارعمومی محسوب می‌شود و دوستان حرکاتی می‌کنند که قشنگ نیست. به‌نظر من دوره و عمر این کارها تمام شده و این بازی‌ها و کارها سوخته و زمانش به پایان رسیده است. یک‌موقع این کارها جواب می‌داد اما الان دیگر نه چون مردم خودشان بازی‌ها را می‌بینند، خودشان تجزیه و تحلیل می‌کنند و واقعیت ماجرا را می‌فهمند.

یعنی شما اعتقاد ندارید که استقلال هم باید در این فضا ورود کرده و پاسخ این بازی‌های رسانه‌ای را بدهد.

این کارها در شخصیت تیمی مثل استقلال نیست. شخصیت ما یک شخصیت دیگر است و به‌شخصه خودم را می‌گویم شخصیت هوچی‌گری ندارم و سعی می‌کنم به‌صورت منطقی پاسخ مسائل را بدهم. قطعا مخاطبی که باید بفهمد خودش می‌فهمد که من چه می‌گویم. قطعا این هوچی‌گری‌ها شاید در کوتاه‌مدت جواب بدهد اما در بلندمدت هیچ‌وقت نمی‌توانیم با این مسائل به موفقیت رسید. مکتب استقلال هم اصلا چنین مکتبی نیست که بخواهد بر پایه چنین رفتاری بنا شده باشد.

در این خصوص شنیده می‌شود باشگاه استقلال قرار است از پرسپولیسی‌ها شکایت کند. در این مورد خبر جدیدی دارید؟

من در این خصوص صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه انجام دادم و حالا باید منتظر تصمیم مدیریت باشیم.

درمورد پرونده شفر هم اخبار نگران‌کننده‌ای به گوش می‌رسد!

در هر صورت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا خدای‌ناکرده اتفاق بدی رخ ندهد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    4 1
    تا داور رو دارید غم نداری ولی پرسپولیس شکستت میده
  • الیاس IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    5 0
    خیلی جالبه انگار شما نبودید که در مورد قهرمانی پرسپولیس و ادامه لیگ در کرونا و بازیکن های کرونایی خود بازی راه نینداختید انواع تهمت و افترا در مورد قهرمانی هی متوالی پرسپولیس نزدید میگن دروغگو کم حافظه هست
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    5 0
    این آقا همونی نیست که توی مراسم قرعه کشی وقتی معلوم شد دربی داریم سر تکون داد و تاسف خورد و چهرش توی هم رفت (مدیونید فکر کنید ترسید) ؟
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    4 1
    اون موقع که لشگر کیسه ها از بزرگ و کوچک با توهمات و خزعبلات درباره قهرمانی های سرورشون عقده گشایی می کردن شما کجا بودی استاد اخلاق که الان ژست اخلاق مداری و معلمی گرفتی ....مگه حرف بدی زد پیروانی ....داوریهای بودار تو این چند بازی اخیر کیسه که ۳ تا ۴ تا تیم رو با اشتباهات فاحش و عمدی قربونی کرد هر تیمی رو برای بازی با کیسه نگران می کنه....آرزوی بازی جوانمردونه و بدون امداد های غیبی داوران چرا کل مکتب کیسه رو نگران کرده و همه شدن استاد اخلاق ....برو عمو جون ، خدا روزیت رو جای دیگه بده
  • سالار IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 0
    پرسپولیس با اقتدار میبره
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 0
    شک نکنید پرسپولیس آنقدر قدرتمند است که استقلال را با داور و بدون داور به راحتی خواهد برد
  • جلیل GB ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    آیا شما نبودید که حق تیم مظلوم پارس جنوبی رو پایمال کردید؟ راستی کار ساخت واکسن ضد کرونای "اس تق لال" چطور پیش میره؟!!!!
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام به دوستان. با یه مشت دزد وماله مردم خور لنگی باید قهرمان لیگ میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس