کد خبر 1106098
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

 به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توییتر ضمن تقدیر از انگیزه و زحمات نمایندگان محترم در تصویب مصوبات مربوط به معیشت مردم نوشت: طرح دو فوریتی اصلاح ماده ( ۵۴ مکرر) قانون مالیات‌های مستقیم مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل وجود چند ابهام و برای تضمین بهتر حقوق مردم مقرر شد پس از رفع ابهامات توسط مجلس، نظر نهایی اعلام گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 0
    مجلس و شورای نگهبان توضیح دهد با وجود اصول فقهی برای پرهیز از اضرار به دیگزان و تصریح قانون اساسی در ماده ۴۰ که می گوید هیچ کس نمی تواند اعمال حق خوبش را سبب اضرار به دیگران قرار دهد به وکلا پزشکان و دیگران حق کاپیتلاسیون داده است که با پایمال نمودن حقوق مالکان منازل مسکونی انجا را محل کسب قرار دهند و ساختمان ها عین کاروانسرا همیشه باز و محل رفع مزاج معتادان نمایند. چگونه مجلسیان جدید بر واحدهای مسکونی این چنینی مالیات قرار می دهد که نه امکان زیستن برای زن و بچه در این ساختمان ها نیست و نه کسی برای مسکونی اجاره می نماید. آیا مجلسیان بر این طرح نپخته خود اندیشیده اند. از سایت محترم مشرق که همواره یکی از سایت در جهت انعکاس تظلم بیچارگان پیشگام بوده اند عاجزانه تقاصا مند است به هر نحو ممکن موضوع را اطلاع رسانی نمایند. از زحمات و خدمات شما برای کمک به مظلومین کمال تشکر را دارد.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 0
    نظر نوشتیم لطفا منتشر و اطلاع رسانی کنید مجلس و شورای نگهبان توضیح دهد با وجود اصول فقهی برای پرهیز از اضرار به دیگزان و تصریح قانون اساسی در ماده ۴۰ که می گوید هیچ کس نمی تواند اعمال حق خوبش را سبب اضرار به دیگران قرار دهد به وکلا پزشکان و دیگران حق کاپیتلاسیون داده است که با پایمال نمودن حقوق مالکان منازل مسکونی انجا را محل کسب قرار دهند و ساختمان ها عین کاروانسرا همیشه باز و محل رفع مزاج معتادان نمایند. چگونه مجلسیان جدید بر واحدهای مسکونی این چنینی مالیات قرار می دهد که نه امکان زیستن برای زن و بچه در این ساختمان ها نیست و نه کسی برای مسکونی اجاره می نماید. آیا مجلسیان بر این طرح نپخته خود اندیشیده اند. از سایت محترم مشرق که یکی از سایت ها همواره در جهت انعکاس تظلم بیچارگان پیشگام بوده اند عاجزانه تقاصا مند است به هر نحو ممکن موضوع را اطلاع رسانی نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس