کد خبر 1105980
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

به گزارش مشرق، محمدامین توکلی زاده در خصوص سوابق مدیریتی مهرداد بذرپاش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
مقدمه :
بنده در موضوع دیوان محاسبات اگر نماینده مجلس بودم به دکتر فروزنده رای می دادم و ایشان را به واسطه خصوصیات، سوابق وتجاربشان اصلح می دانستم اما این به هیچ عنوان به معنی عدم صلاحیت و ندیدن شایستگی ها و تجارب مهندس بذرپاش نبوده و نیست.

اما مطلب اصلی:
کمیسیون آیین نامه مجلس مصوبه ای در تفسیر شرایط نامزدهای دیوان محاسبات ارائه داده است مبنی بر داشتن سابقه مدیریتی ۲۰ ساله، بحث اصلی بنده متمرکز بر همین موضوع است عزیزان منصفانه به موضوع نگاه کنید و به این پرسش بنده پاسخ بدهید .

آیا سابقه مدیریت در بسیج دانشجویی را می توان سابقه مدیریتی دانست یا خیر ؟
خواهشم این است که مستقل از مطالبی که نابهنگام و نادرست رسانه ای شده مانند نامه ها، فونت، تاریخ و... به موضوع بپردازید البته باید قبول کرد دفاع بد اطرافیان به آقای بذرپاش لطمه زد ولی از این حاشیه ها فارغ شوید و ممحض در تشخیص اصل موضوع گردید.
برادر عزیزمان مهندس بذرپاش در یکی از سخت ترین مقاطع تاریخ سیاسی ایران مدیریت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف را بر عهده داشته.

بنده هم افتخار و توفیق داشته ام در گوشه ای از لشکر مخلص بسیج مدیریت و فعالیت کنم و در کنار آن تجربه مدیریت در سمت ها و ارگانهای دیگر را هم دارم، در مقایسه این دو تجربه عرض می کنم به مراتب مدیریت دربسیج که یک مدیریت چند بعدی است دشوارتر و پیچیده تر می دانم. مدیریت در بسیج نیاز به هوش و توان مدیریتی بالاتری دارد و شباهت های بسیاری با فرماندهی در جبهه های دفاع مقدس دارد .
لذا اگر مقنن مرادش سابقه مدیریتی است این دوسال سابقه مهندس بذرپاش تطبیق با نیت مقنن دارد.

اضافه بر این فعالیت و حضور در بسیج دانشجویی در آن سالها را فقط می توان مجاهدت دانست شاید حافظه تاریخی برخی یاری نکند ولی آنها که بودند و دوره دولت اصلاحات را در دانشگاه ها درک کردند می توانند در این مورد قضاوت کنند که چگونه دانشگاه جولانگاه غرب گرایان شد، و سرویس های جاسوسی و فتنه گران در دانشگاه ها خیمه زدند وبه مبانی انقلاب هجوم قرار آوردند، در واقع خط مقدم دفاع از انقلاب آن روز ها دانشگاه وبسیج دانشجویی بود و حالا اگر مجاهدت برادری را که باهمه وجود وسط میدان ایستاده و محکم از انقلاب دفاع کرده در حد تصدیق دوسال مدیریت ندانیم اجحاف کرده ایم.
به نظر حقیر این دوسال ارزشش برابری می کند با کل تجارب مدیریتی ۱۸ ساله آقای بذرپاش.

انشاالله ایشان با تاسی به راه پدر شهید خود و استفاده از تجارب فعالیت های خود  به ویژه در بسیج بتوانند منشاء تحولات اساسی وخدمات موثر در دیوان محاسبات باشند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 13
    خیلی پر روئی بخدا....
  • صدرای‌دهلرانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 8
    مهندس بذرپاش ،جوان وپرانرژی،پاکدستی که به منافع ملی فکرمیکند ،نه اطرافیان وفامیل...‌دعای خیرمردم کمکش میکند
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 0
    برادر عزیز این چه نوع استدلالی است. فرض کنید هرکسی در مورد موضوع مورد نظرش بخواهد این طوری استدلال کند، آیا هیچ مبنایی دیگر باقی می ماند؟ قانون مطلبی را می گوید و باید همان قانون ملاک باشد.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 17
    احسنت تبارک الله جناب توکلی زاده بابا سوابق بذرپاش کجا بود، خودت هم بدوز هم بباف
  • US ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    10 0
    ممکن است کاری در نظر خداوند با ارزش تر و بهتر از صدها سال مدیریت باشد. در نظر خداوند کسی که از والدینش نگه داری می کند ارزشی بسیار بالا دارد. شاید سالی که در نگهداری یتیمی بگذرد از صد سال مدیریت بهتر باشد. همه اینها درست اما قانون، قانون است و باید مطابق آن عمل نمود. دور زدن قانون برای این دوست و آن رفیق، توجیه قانون شکنی با هزار شیوه نادرست ضربه زدن به نظام است. در شرایط فعلی حتی در جایی که شبهه ای وجود دارد باید سختگیرانه به قانون عمل نمود تا اعتماد مردم به نظام بیشتر و بیشتر شود.
  • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 1
    بدتر از خود فساد تئوریزه کردن فساده. این نیز بگذرد
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 5
    یکسال مدیریت در بسیج معادل سی سال کا ر در مدیریت های اجراییست کسانی که در بسیج مدیریت کرده باشند فقط این موضوع را درک می کنند
  • سید ابراهیم IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 2
    باسلام زمانیکه در این دو سال اسم فرمانده روی آقای بذرپاش بوده یعنی مدیر که دو سال هم این سمت بر عهده ایشان بوده است
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 0
    پرفسور فعالیت بسیج چه سنخیت و ارتباطی با دیوان محاسبات داره. سابقه کار و تجربیات و تحصیلات دکتر عادل آذر که قبلا ریس دیوان بوده را نگاه کنید تا بفهمید سابقه کار مرتبط با شغل یعنی چه و کی را برکنار کردند و کی را جایگزین کردند.
  • پاچه خوار IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 3
    کاملا درست است بذر پاش مظهر فداکاری و ایثار است.
  • بنائیان IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 2
    درود بر شما ؛آقای دکتر بذر پاش از نیروهای انقلابی،جهادی،بسبجی،واز استعدادهای نخبه متعهد ومتدین کشور وپاکدست وآشنا به قوانین بالادستی وعامل به آن است.که امسال ایشان تبلور تحقق گام دوم انقلاب اسلامی خواهند بود.
  • هدایت IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 0
    جل الخالق...
  • حسینی US ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 2
    بذر پاش که آمده دزدان حواسشان را جمع کردند هروز باشند هزینه میکنن واعتبار ات کشکی ندارند درود بر بذر پاش فرزند دلاور شهید چشمشان کور شود که نمی توانند تورا ببینند
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    با دستمال کثیف نمی شود شیشه را پاک کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس