کد خبر 1105773
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
مسیگر: مشخص نیست شهرداری بوشهر فصل آینده هم تیمداری کند/ هنوز ناامید نیستیم و برای بازی با نفت آماده می‌شویم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از مبهم بودن وضعیت تیمداری شهرداری بوشهر در فصل آینده مسابقات فوتبال خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید مسیگر درباره تساوی شاهین شهرداری بوشهر مقابل تراکتور و سقوط قریب‌الوقوع تیم بوشهری به لیگ دسته اول فوتبال گفت: می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم و به جز اوایل مسابقه تا دقیقه 70، سوار بر بازی بودیم. با این وجود موقعیت‌سوزی کردیم و به پیروزی نرسیدیم. تراکتور تیمی پُرمهره و باشخصیت است، اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و فرصتی به این تیم ندادیم.

وی شرایط را برای بقای شاهین در لیگ برتر، بسیار بسیار سخت توصیف کرد و اظهار داشت: اگر تراکتور را می‌بردیم، در جدول می‌ماندیم و اختیار ماندن یا سقوط دست خودمان بود. با این وجود برنامه تمرینی شاهین ادامه می‌یابد و هنوز ناامید نیستیم. اگر دو پیروزی به دست بیاوریم، باز هم بقای شاهین دست خودمان نیست و سایر تیم‌های پایین جدول هم نباید نتیجه بگیرند، اما با این وجود به خوبی برای بازی با صنعت نفت آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

اعلام داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه مهدی پاشازاده گفته بود چند بازیکن این تیم نخواستند که مقابل تراکتور بازی کنند و به سایر نفرات اضافه نشدند، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد. سجاد مشکل‌پور و حسین مالکی چند هفته است که مصدوم هستند و این‌گونه نیست که کسی نخواهد بازی کند.

مسیگر درباره گلایه‌های سرمربی شاهین از حاشیه‌های مختلف و در پاسخ به این پرسش که آیا دستی برای سقوط تیم بوشهری در کار است یا خیر، بیان کرد: خیر چنین چیزی نیست. ممکن است یک مربی به برخی بازیکنان اعتقاد نداشته باشد، اما برخی بازیکنان شاید این موضوع را نپذیرند و خود را به مصدومیت بزنند. با این حال این‌گونه نیست که دستی در کار باشد تا شاهین سقوط کند.

وی درباره گلایه پاشازاده از شرایط مالی و امکاناتی باشگاه شاهین و اینکه شاهینی‌ها حتی چسب زخم هم ندارند و با شلنگ دوش می‌گیرند، خاطرنشان کرد: بضاعت و شرایط مالی ما در همین حد است و اوضاع همین‌گونه بود که پاشازاده به شاهین آمد. ما از او حمایت می‌کنیم و امکانات را با حضور سرمربی جدید کاهش ندادیم. وقتی تیمی می‌بازد، چنین مباحثی هم مطرح می‌شود. وقتی کسی وارد مجموعه‌ای می‌شود، اطلاعات لازم را می‌گیرد و ما همین شرایط را در دوران میشو یا ویسی هم داشتیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه برای کادر فنی فصل آینده خود با پاشازاده مذاکره کرده است یا خیر، اظهار داشت: بحث اول این است که آیا شهرداری بوشهر می‌تواند و می‌خواهد تیمداری کند یا خیر و هنوز این موضوع مشخص نیست. ما صحبت‌های اولیه را برای فصل آینده با پاشازاده داشتیم، اما ابتدا باید ببینیم تیم با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در مسابقات حاضر می‌شود یا خیر. من در جایگاهی نیستیم که در این باره نظر بدهم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس