کد خبر 1105739
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
وزارت صنعت

با عدم رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، رئیس جمهور ۳ ماه فرصت دارد تا فرد دیگری را به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت به مجلس معرفی کند.

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت و برنامه‌های حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این جلسه تعدادی از موافقان و مخالفان برنامه های مدرس خیابانی پای تریبون مجلس آمدند و به بیان توضیحاتی پرداختند .

پس از شنیدن نظرات موافقان و مخالفان رأی گیری نمایندگان مجلس آغاز و در نهایت با  140 رأی مخالف، 104 رأی موافق و 10 رأی ممتنع از مجموع 254 آرای مأخوذه با حضور حسین مدرس خیابانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت شد. 

بیشتر بخوانید:

با عدم رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، رئیس جمهور 3 ماه فرصت دارد تا فرد دیگری را به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت به مجلس معرفی کند.

در حال حاضر گزینه های مختلفی برای وزارت صنعت پیشنهاد شده است که از میان آنها باید به محمد خوش چهره، اقتصاددان​ و نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی، غریب پور رئیس فعلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران اشاره کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CH ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 0
    رای اعتماد ندید در عوض رییس جمهورم بورس رو منفی میکنه
  • حمید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 1
    با اردشیر سعد محمدی موافقم
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      0 0
      کلامی از مادر عروس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس