کد خبر 1105723
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
علی‌رضا سلیمی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فعالیت مدرس خیابانی به عنوان سرپرست وزارت صنعت از امروز غیرقانونی است و اجرای دستورات وی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اتمام دوره سه ماه سرپرست حسین مدرس خیابانی بر وزارت صنعت، معدن و تجارت و عدم رأی اعتماد مجلس به وزارت وی، فعالیت مدرس خیابانی در وزارت صنعت با عنوان سرپرست غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید:

محورهای ۱۸ گانه طرح استیضاح وزیر نفت در مجلس

وی افزود: هر گونه امضا، دستور و یا هر اقدام دیگری از سوی مدرس خیابانی با عنوان سرپرست وزارت صنعت، از امروز وجاهت قانونی ندارد و فردی که دستورات وی را اجرا کند مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: این محدودیت و ممنوعیت تنها به مدرس خیابانی نیست؛ چراکه دوران سه ماهه اداره وزارت صنعت با سرپرست به پایان رسیده و هیچ شخص دیگری هم نمی‌تواند با عنوان سرپرست این وزارتخانه را اداره کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: تنها در صورتی این ممنوعیت و محدودیت برداشته می شود که رئیس جمهور بتواند برای ادامه دوره سرپرستی مدرس خیابانی تا معرفی و کسب رأی اعتماد وزیر جدید از رهبر معظم انقلاب اذن بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس