کد خبر 1105567
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
حسین شریعتمداری نمایه

جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند!

به گزارش مشرق، «حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

با شناختی که از برادر عزیزمان جناب مهندس فتاح داشتم، اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک سیما برایم باور کردنی نبود، نه اینکه سخن‌گفتن از سوءاستفاده‌ها را ناروا بدانیم چرا که با جرأت می‌توان گفت و نسخه‌های روزنامه نیز بهترین و مستندترین گواه آن است که کیهان در افشای مفاسد اقتصادی و مطالبه بی‌ملاحظه حقوق ملت از مسئولان، در هرپست و مقامی که بوده و هستند، پیشتاز بوده است و همچنان نیز چنین است. حیرت نگارنده از این بود و هنوز هم هست که چرا جناب فتاح از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها -با عرض پوزش- سوءاستفاده کرده و به بهانه و یا به خیال آنکه از نارواها سخن می‌گوید، نظام مظلوم را آماج تهمت‌های ناروا کرده است! برای نگارنده اگرچه نوشتن در این خصوص آسان نیست ولی دوستی‌ها نباید مانع بیان حقایق و دفاع از نظام مظلومی باشد که دشمنان غدار و خونریز از همه سو به آن تاخته و می‌تازند.

و اما، در این باره گفتنی‌هایی هست؛

۱- حشمت‌الله طبرزدی، یکی از عوامل کنونی ضدانقلاب، در دهه ۷۰ نشریه‌ای را با عنوان پیام دانشجوی بسیجی منتشر می‌کرد که بعدها با اعتراض بسیج این پسوند حذف شد و نشریه با نام پیام دانشجو به انتشار هفتگی خود ادامه داد. طبرزدی خود را یک بسیجی تمام عیار می‌دانست و اولین بار واژه امام خامنه‌ای از جانب او مطرح شد. نشریه طبرزدی در چاپخانه کیهان چاپ می‌شد. در یکی از شماره‌های این نشریه، یادداشت تُند و زننده‌ای علیه مرحوم‌ هاشمی رفسنجانی چاپ شده و نسبتی به ایشان داده شده بود که تهمتی آشکار بود. بنده با مشاهده این یادداشت از چاپ نشریه خودداری کردم. آقای طبرزدی بعد از اطلاع از ماجرا با اینجانب تماس گرفت و علت را جویا شد.

به ایشان اعتراض کردم این چه یادداشتی است که علیه آقای ‌هاشمی نوشته‌اید؟ با تعجب گفت؛ خود شما که بارها در کیهان به ایشان انتقاد کرده‌اید؟ گفتم؛ ما در انتقاداتمان با دشمن مرزبندی داریم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام از انتقادات ما به نفع خود و علیه نظام و انقلاب سوءاستفاده کنند ما آقای ‌هاشمی را بیرون از دایره اسلام و انقلاب تعریف نمی‌کنیم ولی یادداشت شما با آنچه دشمنان بیرونی علیه آقای ‌هاشمی می‌نویسند و می‌گویند تفاوتی ندارد.

به همین جهت حاضر نیستیم با چاپ نشریه‌تان در دروغ‌بافی و تهمت‌پراکنی شما علیه ایشان سهیم باشیم و اضافه کردم آیا تاکنون حتی یک نمونه هم سراغ دارید که رسانه‌های دشمن از انتقادات کیهان سوءاستفاده کرده و برای آن بَه بَه و چَه چَه کرده باشند؟!

۲- اظهارات آقای فتاح در برنامه تلویزیونی نگاه یک، بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های دشمن و سایت‌های ضدانقلاب روبه‌رو شد. اگر ایشان در سخنان خود به واقعیاتی هرچند تلخ اشاره کرده بودند، تنها جرمشان این بود که چرا به عنوان یک مسئول نظام، سفره دل خود را در میدان دید دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گشوده‌اند! که هرچند اقدامی ناپسند بود ولی فقط از ناپختگی ایشان حکایت می‌کرد. اما، آنچه تاسف‌آور و سؤال‌برانگیز است اینکه بسیاری از اظهارات ایشان واقعیت نداشت و برخی دیگر نیز وارونه مطرح شده بود و تاسف‌آورتر آنکه جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند!

۳- بعد از مصاحبه یادشده آقای فتاح، مراکز و مسئولانی که مخاطب ایشان بودند، با صدور بیانیه‌ها و جوابیه‌های مستند به ادعاهای ایشان پاسخ گفتند ولی جناب فتاح تاکنون هیچ پاسخی برای ادعاهای خود نداشته‌اند! اگرچه واقعیت امور بدون پاسخ ایشان نیز به آسانی قابل کشف و درک است. به عنوان نمونه -‌و فقط یک نمونه- آقای فتاح می‌گوید «یک جای خوب ما در کوهک در اختیار نیروی دریایی ارتش است».

و نیروی دریایی با صدور بیانیه‌ای توضیح می‌دهد که «‌پادگان کوهک، ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری می‌کند و بر اساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه بین نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم شود و در مسیر اجرای این مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد کرد.

بر این اساس تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و سازهای انجام شده در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دریایی است‌». واقعیت آن است که بنیاد موظف است ارزش «ساخت و سازهای انجام شده در محدوده پادگان» را به ارتش بپردازد ولی برادر عزیزمان آقای فتاح، نیروی دریایی ارتش را به تصاحب غیرقانونی متهم کرده است!

آیا جناب آقای فتاح از این واقعیت خبر نداشته است؟! اگر پاسخ مثبت است پرسش بعدی این است که چه کسانی به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند؟!

۴- در اظهارات آقای فتاح و اعتراض‌های ایشان دقت کنید. هیچ جا سخن از فساد  اقتصادی و یا سوءاستفاده شخصی در میان نیست. موضوع درباره چند مرکز و نهاد وابسته به نظام است چرا فلان زمین بنیاد در اختیار نیروی دریایی ارتش است؟! که معلوم شد متعلق به خود ارتش بوده است. و یا چرا کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام است؟!

و حال آنکه سال ۹۷ تخلیه شده و بیش از ۲ سال است که مجمع به محل سابق مجلس شورای اسلامی منتقل شده است. تصمیم گرفتیم کاخ مرمر را به موزه تبدیل کنیم. این تصمیم از جانب بنیاد نبوده است و اساساً موزه در حوزه اختیارات سازمان میراث فرهنگی است! چرا سپاه ولی امر(ع) فلان زمین بنیاد را در اختیار دارد؟! این ادعا در حالی است که به گفته اعلام شده سردار جباری فرمانده سپاه ولی امر(ع)، «‌واگذاری ملک و مکان‌های مورد نیاز برای اجرای مأموریت‌های این نهاد و نیز سازمان‌های دیگر هم راستا، بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت می‌پذیرد و ملک مذکور هم در سال ۸۱ طی فرآیندی قانونی در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است... پس از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، در همان روز اخذ حکم مسئولیت توسط ایشان، آمادگی خود را برای واگذاری ملک جماران (که در واقع یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ است)، به ایشان اعلام کردم » و توضیح می‌دهد که «‌به‌رغم پیشقدم بودن سپاه ولی امر برای واگذاری این مکان (ملک جماران) به بنیاد مستضعفان، تنها پس از چند روز از توافق وگفت‌وگوی صورت گرفته، جناب آقای فتاح با ارسال نامه‌ای آزادسازی مکان مذکور را مطالبه کردند، در حالی که از حدود دو ماه پیش در تعامل با بنیاد، توافقات قطعی برای حل و فصل موضوع استرداد این محل با معاونین ذیربط در بنیاد مستضعفان صورت پذیرفته و عدم آگاهی ریاست بنیاد از عزم جدی ما برای واگذاری ملک مذکور و توافقات حاصله بین دو مجموعه تعجب‌برانگیز است‌»! اظهارات جناب فتاح درخصوص ملک واگذار شده به آقای حداد عادل نیز مخدوش است و با واقعیت فاصله دارد و....!

۵- باید از برادر عزیزمان جناب فتاح پرسید که آیا به بازتاب اظهارات خود در رسانه‌های دشمنان تابلودار نظام توجه فرموده‌اید؟ چرا برای شما که فرزند انقلاب و از مسئولان شیفته خدمت هستید، اینهمه کف و سوت می‌زنند؟! آیا غیر از این است که جنابعالی با اظهارات غیرواقعی خود بسیاری از پایگاه‌های نظام نظیر سپاه و ارتش را که دشمن بارها از آنها زخم‌های کاری برداشته و سیلی‌های سخت خورده است، زیر سؤال برده و با ادعاهای غیر واقعی خود به سوءاستفاده! متهم کرده‌اید؟! حتماً سخن حکیمانه و توصیه عالمانه حضرت امام(ره) را به خاطر دارید که هرگاه دشمن زبان و قلم به تمجید از شما گشود، بدانید که به خطا رفته و در زمین دشمن به کار گرفته شده‌اید. (نقل به مضمون) برادر عزیز برفرض که ادعای جنابعالی صحت داشته باشد -که ندارد- آیا اگر فلان ملک بنیاد در اختیار فلان بخش ارتش و سپاه قرار گرفته باشد سوءاستفاده شخصی شده است؟ و یا گناهی بزرگ و خطایی نابخشودنی رخ داده است؟ که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شوید و آنها را چنان به باد انتقاد می‌گیرید که گویی ارتش و سپاه دشمن هستند؟!

۶- و در خاتمه این سخن نیز گفتنی است که هنری کیسینجر افعی مار خورده آمریکایی در وصف حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می‌گفت «او در برخورد با دشمنانش هم صادق بود» و از حضرت آقا به خاطر دارم که می‌فرمودند؛ حتی وقتی درباره دشمنان هم سخنی می‌گوئید یا مطلبی می‌نویسید توجه داشته باشید که باید در محضر خدا پاسخگو باشید. با شناختی که از آقای فتاح دارم اظهارات ایشان برایم باور کردنی نیست و این احتمال وجود دارد که ماجرای یاد شده از سوی برخی مشاوران ناهمخوان و یا کم‌دان رقم خورده باشد! و اگر از جانب خود ایشان باشد که...!

 و بالاخره برادر عزیزم آقای فتاح از میزان ارادت نگارنده به خود با خبر است و از این روی امیدوارم با مطالعه وجیزه پیش‌روی ابرو درهم نکشند و این نوشته را سخنی دلسوزانه از برادری به برادر دیگر تلقی فرمایند...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    6 0
    حداد عادل یکی جمع کنه
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    61 22
    پاسخ مستند میخوای فقط معصومه ابتکار که برگشت گفت "امام در اوایل دهه 70 بهمون اجازه داد" /// مرزهای استناد و اتقان جابجا شد با این حرف
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    25 44
    واقعن کیا دور و بر اقای فتاح هستن؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      46 57
      اگه اقای فتاح فقط وفقط از اسم احمدی نژاد نام می برد همه میگفتند کاملا درسته و به به جناب فتاح، احسن. احسن اما حیف از بقیه هم نام برده شد.
    • رجبی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      37 11
      فتاح مراقل باش راه احمدی نژاد بی بصیرت را نروی. رهبر انقلاب:« متهم کردن بی گناهان یا معامله ی یکسان میان خیانت و اشتباه یا یکسان گرفتن گناهان کوچک با گناهان بزرگ جایز نیست . مدیران درستکار و صالح و خدمتگزار که بی گمان اکثریت کارگزاران در قوای سه گانه کشور را تشکیل می دهند نباید مورد سوءظن و در معرض اهانت قرار گیرند » بخشی از فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با مفاسد اقتصادی. 10 اردیبهشت 1380
  • نصر IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    15 40
    فتاح در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی هم کوتاهی کرد . پس از شهادت در مورد اینکه به بنیاد رفته تا کمک بگیرد حرفی زد که نباید میزد .یا واقعا ساده است یا موذی و زیر آب کاه که میخواهد به نفع دشمنان کشور بخصوص صهیونیست ها قدم بردارد.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    52 14
    یکی از مشکلات ما اینه که همیشه دنبال فساد توی جناح رقیب میگردیم من منکر زحمات ارتش و سپاه نیستم اما در مورد بیت‌المال باید بدون توجه به جناح بندی های سیاسی برخورد کرد
    • امین US ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      23 9
      خطاب به 1:29، انگار شما کل متن بالا را نخواندید، کسی مشکلی با انتقاد از نهادهای وابسته به نظام ندارد، حرف سر اینه که متاسفانه جناب فتاح در مورد ارتش و سپاه ، مطالب خلاف واقع بیان کردند، از بیان مطالب خلاف واقع که نباید حمایت کرد.
  • صابر IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    34 8
    یه مناظره و تمام
  • IE ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    62 14
    اما ادعای شریعتمداری در مورد فتاح: "جرمشان این بود که چرا به عنوان یک مسئول نظام، سفره دل خود را در میدان دید دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گشوده‌اند! که هرچند اقدامی ناپسند بود ولی فقط از ناپختگی ایشان حکایت می‌کرد. اما، آنچه تاسف‌آور و سؤال‌برانگیز است اینکه بسیاری از اظهارات ایشان واقعیت نداشت و برخی دیگر نیز وارونه مطرح شده بود و تاسف‌آورتر آنکه جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند!" - جناب فتاح دیده اند عده ای با پررویی حق/عدالت را رعایت نمی کنند، طبیعتا تذکر ها و حکم از مقامات قبل از طرح علنی مطالب بوده. تحلیل بقیه مطالب: نکته بعدی اینکه شریعتمداری ادعای فلان امیر و فلان سردار سپاه را در پاسخ به فتاح درست فرض کرده و صحبت فتاح را غلط و آن امیر و سردار را "نظام" قلمداد کرده. - ظاهرا ادعا/تحلیل شریعتمداری منصفانه نیست، نه آن دو سه نفر نظام هستند و نه خوش سابقه تر از فتاح اگر بنا باشد بدون ورود به جزئیات قضاوت شود، که البته باید به جزئیات ادعا ها ورود شود. توجیه زیاد است، کدام متخلف یا رانتخواری هست که توجیهی نتراشیده باشد؟ - نکته بعد اینکه می گویند فلان موقع فلان جا تخلیه شده، غلط کردند تا آن موقع اشغال کرده بودند، مردم انقلاب کردند که این تحفه ها کاخ نشینی کنند؟ یا بیت المال را در موارد غیر اولویت دار صرف کنند؟ شمال تهران قلان ساختمانهای لوکس و زمینهای مرغوب را استفاده کنند؟ - حضرت آقا فرمودند با فساد برخورد شود صداها بلند می شود. (تبعیض و سوء مصرف بیت المال هم نوعی فساد پنهان است) - فتاح حرف جالبی زد: اگر قبول ندارند و عمل نمی کنند مطالب می رود دادگاه
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    85 30
    برادر شریعتمداری، اگر اسم سپاه رو نمی آورد و فقط ابتکار و خاتمی و هاشمی رو مطرح میکرد، قسم جلاله میخورم الان از افشاگریش تعریف و تمجید میکردی و از نظر شما موجب سوء استفاده دشمنان هم محسوب نمیشد. برادر ارزشی مبارزه با فساد جناح و حزب نمی‌شناسد.
    • رامین US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      20 40
      خطاب به 1:37، شما حالت خوبه؟!!!! با بیان مطالب خلاف واقع با فساد مبارزه کنیم؟!!!! در حالی که حتی اگر ادعای جناب فتاح درست بود که نبود، فسادی اتفاق نیفتاده بود و همه این زمینها در یک فرایند کاملاً قانونی واگذار شده بود.قطعاً مبارزه با فساد جناح راست و چپ نمی شناسد، ولی جنابعالی که متاسفانه برای ادعای نادرست و تهمتی که می زنی ، قسم هم می خوری، یک نمونه نام ببر که کیهان در انتقاد از جناح اصلاح طلب ، تهمت ناروا زده باشد، در متن بالا هم خاطره ای ذکر شده که حشمت الله طبرزدی در انتقاد از مرحوم هاشمی رفسنجانی که همواره عملکرد ایشان مورد انتقاد کیهان ( به خصوص در زمان جناب شریعتمداری) بوده است، در یادداشت خود نسبت ناروا به ایشان زده بود که جناب شریعتمداری از چاپ آن خودداری می کند.خود شما در همین اظهارنظرتان به کیهان تهمت زدید، طبیعی است که یک فرد تهمت زننده مثل شما از بیان مطالب خلاف واقع که موجب سوئ استفاده دشمنان قرار گیرد ،استقبال کند.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      2 0
      البته حاج حسین شاید اینجا تحلیل کاملا درستی نکرده باشد اما خوب طبیعی است که اگر از سپاه و ارتش نام نمیاورد تمام رسانه های دشمن بر علیه او مینوشتند تا اینکه موافق او بنویسند
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    31 63
    جناب شریعتمداری بسیار پخته ومنطقی حرف بسیار از مردم را بیان کردید مردمی که دلشان با نظام وانقلاب است اما بلندگویی برای بیان ندارند
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      2 1
      عجوزه
  • مهدی IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    50 11
    حق با آقای فتاح بود و به حرف و ادعاهاش هم مسلط و مطلع بود! از سر اجبار گفت وگرنه ایشان اهل زیرآب زدن نیست!
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    20 41
    حرفای فتاح البته یک حسن بزرگ داشت و اون هم اینکه ظرفیتشو نشون داد. اخرش همون وزیر نیرو.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      0 7
      كاملا منطقيه...چيزي تو مايه هاي احمدي نژاده
  • احمد منصوری IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    42 8
    این که بیشتر زد خراب کرد!!! آقا بی قانونی بده دوست و دشمن نداره بی اغراق بگم کار اقای فتاح جهاد بود...
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 38
    بی خود نیست چپی ها گفتن احمدی نژاد دوم
  • مهدی DE ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    54 22
    جناب شریعت نامداری فتاح گوشه ای از دزدی وغارت ها وگنداب رو روگفتن... سفسطه نکن !!! خیلی رک وساده وبدون پیچیدگی است پیچیده اش نکن
    • DE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      3 1
      تو چطوري از آلباني فرار كردي اومدي آلمان!!!!
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    27 4
    یک جوری مینوشتی که تو این بین یکی در ولنجک خوشش بیاد .
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    31 10
    مشرق چرا اخیرا رویه ات اینقدر متعصبانه و کور شده چند انتقاد در خصوص آقای فتاح نوشتیم ولی انگار به او تعصب داشتی حالا حاج حسین مطلب نوشت شاید ماجرا دستت بیاد در مورد مجلس جدید هم هیچ انتقادی را درج نمیکنی فکر نکن خدمت به حق شان میکنی بیان اشتباه خدمت به آنها است ما دلمان کمتر از شما به حال انقلاب نمیسوزد
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    29 5
    اینجا خودمانیم . بنده خدا رو دور تند افتاده بود که فکر میکردی که الان اسم دفتر رهبر را هم ببره
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    47 11
    جناب شریعتمداری ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو می‌روی به ترکستان است
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    47 8
    منظور آقای شریعتمداری اینه که چون دشمن داره نگاه می کنه پس نباید چیزی بگیم یا اینکه یواش بگیم. درسته؟
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    35 9
    من برای تو اقای شریعت مداری متاسفم که خود را خیلی دانا می دانید شما مگر مسول هستید که از همه چیز خبر داری و دفاع می کنی البته نصیحت و اینکه دشمن شاد کن نباشیم خوب است ولی کسانی که با روش مسالمت امیز براه نمی ایند و گردن کلفتند اینجوری جواب می دهد امیدوارم همه دلسوزان ایران پیروز و سلامت باشند و خدا را همیشه بر خود ناظر بدانند و.... خدایا ایران ما را از هر پلشتی مصون بدار ...
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 44
    اعتراف میکنم که من یک آدم مومن نیستم اما باید بگم که کلیت تذکر آقای شریعتمداری کاملا درست و صحیحه.... آقای فتاح محترم اشتباه بزرگ و هولناکی مرتکب شد... از طریق یکی از همکلاسی های سابقم در دانشگاه که سابقا شاگرد عالم عرفان اسلامی بود و با کمک عالم بزرگوار مکاشفاتی داشت و از حقایق مهمی خبردار شد که گفت.. منم میگم تا کتمان حقیقت نکرده باشم....یک خبری میدم از عالم ملکوت تا بی نهایت قدر نظام «جمهوری اسلامی» و امام خمینی و امام خامنه ای رو بدونید.... ذات «جمهوری اسلامی» در 2 مرتبه از مراتب عوالم ملکوت (( عالم النجم و عالم الشجر که 2 عالم جداگانه در عوالم ملکوت هستند و هر دو در حالت سجده اند. یکی محل اشیاء فرامادی نجمی و حقایق نجمی است و دیگری هم محل اشیاء فرامادی شجری و حقایق شجری است )) .....آنجا «جمهوری اسلامی» در عالم النجم به صورت یک نجم بسیار نورانی و زیبا و خیره کننده است که مرتبه ای از مراتب صیرورت ذات کلّ نجم است (((( حقیقت علویه(ع) ستاره و نجم نورانی اول است و حقیقت محمدیه(ص) قبل از حقیقت علویه(ع) و منشاء آن است و حقیقت فاطمیه(ع) همان ذات السماء است و السماء به اذن خدا و به وسیله کفو خود یعنی حقیقت علویه(ع)، تقسیم به سماوات هفتگانه شده است. «باسمک الذی اشرقت به السماوات والارضون» یعنی الهی به حق حقیقت علویه(ع). ضمنا حقیقت فاطمیه(ع) در بالاترین درجه عالم ملکوت همان ذات «لیلة القدر» و «کلمة الله هی العلیا» و بضعة حقیقت اعظم محمدیه(ص) است که همراه با حقیقت علویه(ع) و حقیقت حسنیه(ع) و حقیقت حسینیه(ع) قرار دارد و این پنج حقیقت در سطح اول «العالین» فی القرآن هستند و به اذن خدا حقایق و وقایع همه اشیاء و همه کائنات و موجودات جهان هستی و حتی وجود دشمنان خود را روا کردند )))) و ذات «جمهوری اسلامی» مرتبه ای از مراتب اسم اعظم الهی است و لفظ «جمهوری اسلامی» مرتبه ای از مراتب لفظ اسم اعظم الهی است و حتی لفظش هم نورانیت دارد... ذات «جمهوری اسلامی» در یکی دیگر از عوالم ملکوت یک تجسم عینی به شکل انسانی زیبا و صالح و نورانی هست که همان حقیقت مهدویه(عج) هست.و حقیقت مهدویه(عج) در اعلی درجه ملکوت همان حقیقت علویه(ع) و حقیقت محمدیه(ص) است. وقتی قلوب شخصیتها و مردم در غبار فرامادی فتنه ها میلغزند، «جمهوری اسلامی» در ملکوت، از دست یک موجود شیطانی به نام «الفتنه النفاق» سیلی میخورد
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      7 2
      آقای فتاح و نهادشون هم جزو همین جمهوری اسلامی هستند. حتما نورانی هستند؟ همه اشخاص و مدیران جمهوری اسلامی نورانی هستند؟ این دادگاههایی که برای مسئولین بلند پایه تشکیل میشه برای چی هست؟
    • رستم IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      6 0
      حلا اینی که گفتی یعنی چه ؟
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      5 0
      یارو! چقدر چرت و پرت گفتی
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      4 0
      این کامنتا رو منتشر میکنه کامنت ما رو منتشر نمیکنه!!!
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      1 0
      عمو جنس ازموتوری می گیری؟
  • ایران IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    12 34
    باسلام و تشکر از توضیحات و روشنگری های جناب شریعتمداری دمتون گرم، متاسفانه آقای فتاح نشون دادن که در حین اینکه خیلی فعال و خدمتگذار هستند اما بصیرت و دشمن شناسی لازم را ندارند.
  • رضا IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    6 6
    تو كه همه حرف هاتو از رودست عباس عبدى كپى كردى ! لااقل بجاى اونهمه اصغر و صغرا كردن و پيچ و تاب دادن به حرفهات راست و حسينى مينوشتى : بابا جون دروغ نگو !
  • CA ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    24 21
    به راستی فتاح اون شب چقدر شبیه احمدی نژاد شده بود!! احمدی نژادی که برای اثبات خودش همه را فاسد میخواند ولی خود گرفتار فساد اعتقادی و سیاسی بود. باتوجه به تجربه اعتماد به احمدی نژاد، نیروهای انقلاب دیگر نباید ریسک کنند.
  • ومکرو IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 34
    ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.قربون بزرگی خدا برم من.شیاطین اومدند باز هم برای دکتر احمدی نژاد عزیز مکر کنند که آبرو و حیثیت نداشته شون مثل همیشه به حراج گذاشته شد.سلام و درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز و لعنت خدا بر حسود کینه توز بدبخت.بعیدمیدونم مشرق کامنت من رو درج کنی.ولی تو هم بدون با این کارها فقط روز به روز بر حقانیت و مظلومیت دکتر احمدی نژاد عزیز ثابت میشه
    • عبدالله مومن IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      20 12
      منظورت از برادر احمدی نژاد . همین برادر عالیجناب بن سلمان است ؟! ههههههههههههههههههه
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      25 1
      احمدی نژاد العیاذ بالله از خدا هم بر گرده شما عزیزش میدونید! عملا یارو چت زده! به بن سلمان میگه برادر گرانقدر! دیروزم که آقای کدخدایی آب پاکی رو ریخت رو دستتون "کسایی که رد صلاحیت شدند نیایند."
  • محسن حیدری IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 29
    حیف صدحیف از این آدم های نامرتبط که درجایگاه های حساس قرار می گیرند واز همه بدتر صد حیف که منصوب شده مقام معظم رهبری بدون درنظر گرفتن وضعیت حساس مملکت و شخص مقام رهبری براحتی مطالبی مطرح می شود که باعً مضحکه نادانان وجاهلان وسو استفاده دشمنان می گردد.یکی از شایعات مطرح شده درمملکت 《سکوت شما باعث مماحات است ونفع مردم》مطرح است لذا مقام معظم رهبری بهتر (باعرض احترام وپوزش)از افرادی انتخاب کند که درطول مدت زندگی ومدیریت شاخصه های مدیریت اسلامی را داشته باشدنه آدم های نظامی که تنهابا اتخاذ سیاست فشنگ واسلحه بخواهد سیاست هایش را به جلو ببرد
    • دانشجو IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      11 5
      متأسفانه تقوا آنقدر کمیاب شده که رهبر عزیزمان کسی را برای انتصاب ندارند.
  • Icm IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 4
    ونظر غیر واقعی تنها با تشخیص مردم معنی دارد.
  • وحید IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    40 2
    به نظر من کار آقای فتاح درست بود. بنیاد یک شخصیت حقوقی مستقل است و اموال آن نباید بدون ضابطه در اختیار کسی حتی نهادها و ارگانهای حکومتی قرار بگیرد. اگر ارگان و نهادی نیاز به زمین و ساختمان دارد به صورت شفاف از بودجه دولت هزینه کند.
  • محمدعلی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 32
    خدا احکم الحاکمینه...امیدوارم بزودی زود عوضش کنند تا بیشتر از این خرابکاری نکرده
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    16 17
    خداوند سردار رسانه را برای اسلام حفظ کند
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    14 34
    آقای فتاح ما دوستت داریم اما شیطون تو جلدت نره. تو این انقلاب آدمای خوب و خانواده های خوب ( بازمانده هاشون رو) رو همیشه از راه به در کردن، مثل خانواده ی مطهری، آهنگران، امام خمینی، البته سابقه دار هم هست کار این انگلیس پدر سوخته، از همون قدیما با آخوند شیرازی که آچمزشون کرد و با نسل های بعدش فرقه ی شیرازی کنونی قمه زن لیسنده در کنار ملکه رو ساخته شروع کرده و تا امروز هم ادامه داره. خلاصه مواظب باش خاکی نری، آخه آدم کثیف می شه!
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    34 5
    عجب مشخص بود بعد از اظهارات فتاح چون واقعیت راگفت وبه چپ وراستی بودن افراد توجه نکرد هنوز خیلیها صداشون درمیاد فقی این املاک ۴۱ سال تصرف افایون بود دنبال صاحبش هم گشتن ولی پیدا نکردن
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    30 7
    چهل سال با امثال رسانه هایی مثل شما اینهمه فساد ایجاد شده. خودت بخون نوشتت رو متناقض حرف زدی گفتی فتاح به فسادی اشاره نکرد پس شما شفافیت رو تقبیح می کنید راه نجات مملکت رو
  • محسنی FR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    7 27
    ایشان در کنار گیردادن به سپاه عزیز و ارتش محترم؛ ماموریت داشت اعلام کاندیداتوری و به نوعی به زیر سئوال بردن احمدی نژاد نیز اقدام کند. ولی خدا روایش کرد.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    19 5
    آقای فتاح هم دیگه صبرش لبریز شده است وگرنه می‌توانست به به چه چه کند
  • CA ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    20 13
    حاج حسین عزیز، من همیشه شما رو دوست داشتم ولی اینجا شما داری خیلی بی انصافی میکنی برادر، مگه چی گفته مهندس فتاح، گفته اقا بیاد اموال مستضعفین رو پس بدبید یا پولشو بدید که ما هم خرج مستضعفین کنیم، خوب تو این شرایط سخته تحریم ایشون باید به فریاد مستضعفین برسه شما میگی اینجوری نگو، نشد حاجی دیگه اینجوری ما هم ارادتمون بهمون داره کم میشه برادر
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    30 6
    حسین جون لوله توپ رو بده سمت دشمن این بابا خودیه !!!
  • Nashenas IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    37 10
    چقدر در وجیزه ات چرت و پرت می نویسی شریعتمداری
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    22 4
    تو را بخدا دست بردار یک نفر آدم صادق ه که می خواد فساد رئ افشا کنه مورد ملامت قرار میدی
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    25 8
    برادرم فتاح وقتی افشاگری میکنی فقط جناح اون وری را باید بزنی و با این ور کار نداشته باشی مثل کیهان
  • مهلا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    39 5
    سلام .حرف آقای فتاح دشمن شاد کن نبود کردار مسئولان عزیز دشمن شاد کن است.ما انقلاب کردیم که فرح از کاخ بره بیرون یکی دیگه بیاد جاش، اطرافیان فاسد شاه رو کنار زدیم که به نام اسلام و انقلاب فسادهای شاخدار جاش در بیاد. عملکرد خودمان بد است. روال باید اصلاح شود. باید برای مدیریت سقف سنی تعیین شود آن هم 50 سال.بس است چمباته زدن در قدرت توسط سران به ظاهر متخصص و متعهد و با تجربه در دور زدن قوانین.
    • سعید US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      4 10
      خطاب به مهلا، آن بخش از سخنان جناب فتاح که خلاف واقع بود، دشمن شاد کن بود، به همین خاطر هم دشمنان و معاندان برای ایشان هورا کشیدند، در منطق شما ، با طرح مسائل خلاف واقع باید با فساد مبارزه کنیم؟!!!!!! در ضمن ، در متن بالا کسی از اشرافیت برخی از مسئولان که در تضاد با ارزشهای انقلاب است، دفاع نکرده بود که جنابعالی چنین اظهارنظری می فرمایید.خود جناب شریعتمداری یکی از منتقدان سرسخت مسئولانی بوده است که بر خلاف ارزشهای انقلاب ، راه اشرافیت را در پیش گرفتند. بهتر است از حضرت امام (ره) الگو بگیریم که در برخورد با دشمنانشان هم صادق بودند، یعنی ما حق نداریم حتی به دشمنان جمهوری اسلامی هم نسبت ناروا بدهیم، چه برسد به نهادهای وابسته به نظام.بهتر است امثال شما از سرنوشت حشمت الله طبرزدی که در متن بالا به گوشه ای از افراط ایشان اشاره شده، درس عبرت بگیرید.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    4 11
    به عنوان یک انقلابی و منتقد جدی اصلاح طلبی این رو میگم, طبق تعریف پوپولیست که عبارت ست از :" اظهارات و اعمال غیر کارشناسانه, غیر مستدل و سطحی و دور از واقعیت به منظور جلب نظر توده ها همچنین ادعای استقلال از احزاب سیاسی" و با توجه به جوابیه های مستدل اکثر سازمانهای مذکور اظهارات جناب فتاح رو مشکوک به پوپولیست میدونم. ما انقلابی ها مسئولی مثل سید ابراهیم رییسی میخوایم نه کپی مجددی از احمدی نژاد!!
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    21 0
    من با وجود سختیش طرفدار آقای شریعتمداری بوده و هستم اما باید تکلیف روشن بشه. اگر سفره دل باز کردن از خودی کار بدیه شما هم دارید همین کار رو میکنید. شما صاحب صلاحیت نیستید برای اینکه اعلام کنید ادعاهای ایشون مخدوش هست یا نه. سرپوش گذاشتن روی فساد به اسم اینکه این فلان نهاد هست و اون بهمان نهاد هست هم کار صحیحی نیست. بفهمید که مردم خسته اند از دیدن این مسائل.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 5
    نظام چه زد و بندی با طبرزدی دارد که کاری بر علیه ایشان انجام نمیدهد؟! همین چندروز پیش بود که بر علیه رهبر بد و بیراه گفت
  • حسین IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    8 2
    دو کلمه حرف حساب 1- چه کسی گفته فلان سردار و امیر و فلان زیرمجموعه از یک نهاد به معنی کل نظام است و انتقاد از آن ها سبب می شود که نظام مظلوم ما تضعیف شود؟ آن هم در شرایطی که رهبری بارها گفته اند از خود من هم انتقاد کنید. 2- چه کسی گفته است چون رسانه های معاند سوء استفاده می کند، نباید حقایق را بیان کرد. در سیره امیرالمومنین هم اگر خطایی از سوء امرا یا منصوبین حضرت سر می زد، آن حضرت به نگارش نامه ای تند، مسئول مد نظر را به باد انتقاد می گرفت. دقت کنیم که دستگاه رسانه ای دشمن در همان زمان نیز بسیار فعال عمل می کرد ولی این امر مانع از سرزنش مسئول مد نظر نمی شد.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    4 6
    به قول فرمایش رهبر (نقل به مضمون) مگس روی زخم مینشیند. زخم رو باید علاج کرد. آقای شریعتمداری از اینکه فکر میکنید حتی اگر این ادعاها درست باشه اینطور مطرح کردنش صحیح نیست متاسفم. دیگه چطور باید بگیرند حق مردم رو؟ فقط اگر رهبر بفرمایند برای مصلحت بزرگتری نباید مطرح بشه من قبول میکنم. وگرنه دیگه بسه این همه بخور بخور حقیقی و حقوقی تو این کشور ثروتمند.
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      29 6
      کدوم ثروت ، کشوری که ثروت داشته باشه اما نتونی اونو استخراج کنی و بخاطر سالیان سال تحریم ها نتونی به پول تبدیل کنی و توی دخل و خرج کشور بمونی این ثروت نیست توهمه ثروته که خودمونو گول میزنیم که ثروتمندیم اونوقت از زمین و زمان میشیم طلبکار. امیدواریم با نابودی دشمنان اصل مشکل حل بشه.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      به 19:32. کدوم ثروت؟ این همه معادن و فلزات و خاک کشاورزی و ... و منابع انسانی متخصص که میتونه اینها رو تبدیل به محصولات با چند برابر قیمت کنه ثروت نیست؟ این همه زمین مناسب و امکانات برای ساخت مسکن و امکانات گوناگون برای اقشار مختلف چطور؟ بخور بخور میشه خوبه؟ فازت چیه؟ موندم کی اومده مثبت داده بهت.
  • کارشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 3
    این رو باید گردن زد
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    آخرش اینکه هر کس بتواند به اندازه وسعش از سفره انقلاب می برد . اگر روزی سهمش کم شد یه سر و صدایی می کند تا بتواند بیشتر بخورد.
  • شهروند ارومیه IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 4
    سلام نقد بزرگوار رسانه انقلاب قابل تقدیر و قابل توجه است و سزوار است آقای فتاح منطقی جواب داده و در صورت بودن اشتباهات در گفتار نقد به خود را پذیرفته و با شهامت عذر خواهی نماید سکوت باعث تخریب شخصیت شده و ادامه خدمت در راه انقلاب را دچار سکون و تعلل می کند انسان ها معصوم نیستند و احتمال اشباهات همیشه بخصوص در مدیریت های گسترده حتما خواهد بود اما درک و فهم این موضوع نیز مهم است که این اشباهات کم و یا اصلا نباشد اما دعوای درون خانواده انقلاب را نباید توسعه بدهیم بلکه سعی بکنیم تکرار نشود و گذشت در خطاها را یاد بگیریم و هم شهامت عذرخواهی ها را دلها را بهم بیشتر نزدیک بکنیم و دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس و ناامید گوش به فرمان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ولایت فقیه باشیم و نگاه ها را به چشم انداز وصل انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام عدالت گستر جهان . اگر دیروز در کربلا امام حسین ع ندای در خواست یاری داد امروز امام مهدی عج الله افرجه ما را به یاری فرا می خواند هدف را فراموش نکنیم و با گام دوم انقلاب بستر ساز انقلاب جهانی امام عدالت گستر باشیم . انشالله و شعر ی از رهبر فرزانه انقلاب که در جمکران خواندند-سر بهار ندارند بلبلان بي تو دلم قرار نمي گيرد از فغان بي تو- سپند وار ز كف داده ام عنان بي تو- ز تلخ كامي دوران نشد دلم فارغ- ز جام عشق لبي تر نكرد جان بي تو- چون آسمان مه آلوده ام زتنگ دلي- پر است سينه ام از انده گران بي تو- نسيم صبح نمي آورد ترانه شوق- سر بهار ندارند بلبلان بي تو- لب از حكايت شب هاي تار مي بندم- اگر امان دهدم چشم خونفشان بي تو- چو شمع كشته ندارم شراره اي به زبان- نمي زند سخنم آتشي به جان بي تو- ز بي دلي و خموشي چو نقش تصويرم- نمي گشايدم از بي خودي زبان بي تو- عقيق سرد به زير زبان تشنه نهم- چو يادم آيد از آن شكرين دهان بي تو- گزارش غم دل را مگر كنم چو امين- جدا ز خلق به محراب جمكران بي تو
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 5
    اتفاقا خوب شد اقای فتاح نشان داد که از درایت لازم برای ریاست جمهوری برخوردار نیست. اقای فتاح شما از برنامه های کاری خودت بگو. اینکه بعد از فروش این زمینهای میلیاردی ایا این پولها را صرف امور جاری خواهی کرد و هدر خواهی داد یا اینکه قصد داری از فروش این کاخها، چند مجتمع برای مستعضفین بسازی؟
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 3
    خانه اقای فتاح چند متری است؟ ؟!!!
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      0 0
      57 متر با احتساب تراس و پاگرد.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 3
    مرد مومن رو پادگان قدیمی ارتش ادعا داری؟! حرفات بیشتر انقلاب و مستضعفین رو تضعیف کرد که!؟
  • ملک IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    7 7
    به اعتقاد من خوب شد که جناب فتاح چنین مطالبی رو گفتند وزن و درک و میزان عقل و هوش خودشان رو نشان دادند ایشون در حد و اندازه مدیریت یه بخشداری هستند نه بیشتر خدا به داد بنیاد برسه در زمان او
  • ساعد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    4 5
    آقای فتاح خوب خودشو نشون داد فکر نمیکنم از روی ساده لوحی این ادعاهای ناروا رو کرده باشن . ما چقدر بدبختیم که اگر کاندید ریاست جمهوری میشد بهش رای میدادیم .اما سوخت بدجور هم سوخت احمدی نژاد حداقل دوره اول خوب اومد ولی این هنوز نیومده گند زد. تیشه به ریشه اصل نظام و نهادهای انقلابی زد کاری که حتی از عهده صهیونیستها هم بر نمیومد
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 4
    به آقای فتاح خیلی امید داشتم و دوست داشتم رئیس جمهور آینده بشن ولی دیگه خیلی ازشون میترسم و مطمئنم رئیس جمهور بشه خیلی حاشیه درست میکنه
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    8 3
    از رد پای محصولی و دوستانش در دور و بر آقای فتاح آمار بگیرید همه چیز دستتان می آید متاسفانه بهاری ها با محوریت محصولی یکی از بهترین مهره ها برای ریاست جمهوری 1400 را عملا دارند می سوزانند و شاید هم حکمتی در این کار باشد که نظام یکبار دیگر به دست مشایی ها نیفتد
  • مهدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    8 2
    نظام مظلوم.... خخخخخ
  • باقری IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    10 0
    البته آقای شریعتمداری عزیز در خصوص املاک در اختیار حداد عادل توضیحی نداده و فقط اشاره کردند که اظهارات آقای فتاح در این رابطه! مخدوش می باشد. بهتر بود توضیح مستند ارائه می نمودند.البته به نظر می رسد عملکرد حداد و توضیحات قبلی همسر ایشان در ایجاد مدارس هخامنشی برای فرزندشان و فرزندان دیگر رئیسان و مدیران دولت‌هایی اشرافی قابل دفاع نبوده ولی آقای شریعتمداری با ظرافت خاص خود این مطلب را در بین دفاعیه های ارتش و سپاه پنهان نموده اند.
  • وطندوست IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    15 0
    آقا دم خروست زد بیرون.حالا که یکی پیدا شده و بدون گرایش جناحی سوءاستفاده ها را در راستای مسیر گام دوم انقلاب بیان میکند و هزینه سوءاستفاده خودیها را بالا می برد شما چرا ناراحت شده اید؟؟ بگذارید اصلاح از درون نظام باشد نه از سوی دشمن.مانند داستانهای ویلای آقایان فیروزآبادی و ولایتی بشو شما راضی میشوید؟؟؟ درود به شرفت فتاح عزیز بنیانگذار مبارزه با فساد حتی خودیها شدید.
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    بابا تو خوبی . همین مونده بگی مریخی ها هم جاسوس هستن . شما درس اخلاق نده که شناخته شده ای
  • نصر IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 5
    به نظر میرسد صحبت های فتاح بیشتر جنبه نمایشی و تبلیغاتی داشته است .
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 3
    فتاح،برادر!؟حتما نقطه ضعف داری
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    داره میگه همه با هم میخوریم بعضی ها کناررسفره بعضیها وسط سفره ،صداشودرنیار
  • DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 4
    آقاي فتاح!! به كاهدان زدي :))) بايد بيشتر تمرين كني! ؛-)
  • مسیحا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 0
    جالبه برادرم !!!!!! داداش .... عشقی .... با مرام ... مارو هوا نکنی فقط حالا باقی رو خیالی نیست اما ما داداشی هستیم فتاح جون مارو خراب نکنی ها ......
  • احمد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 4
    ضمن تائید مطالب حاج حسین شریعتمدار، آقای فلاح بفرمایند درآمدهای بنیاد در سال به چه میزانی است؟ بردار عزیز فلاح طوری از کمک های بنیاد صحبت می کنند که انگار این کمک ها از درآمد شخصی ایشان است!! هر چند در زمان مدیریت ایشان حجم کمک ها بیشتر شده اما واقعیت این است که تمام درآمدهای بنیاد متعلق به مستضعفان است و بایستی در همین مسیر هزینه شود. صحبت های جناب آقای مخبر هم همینگونه است.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      0 0
      احمد آقا فلاح نه ! فتاح
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      بنیاد که در واقع بر پایه ی بنیاد پهلوی شکل گرفته سه هدف دارد کمک به محرومیت توسعه ی آبادانی و پس دادن اموال مصادره ای زمان رضاخان.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    6 2
    فتاح به خال زد این جناح اون جناح هم نکرد مشخص است سفره ای پهن است واز هر طیفی می چرند
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    حالا یکی مثل آقای فتاح پیدا شده شجاعت برخورد با حیف و میل بیت المال رو پیدا کرده جلوی پاش سنگ اندازی کنید.خب آقای شریعتمداری شما در طول این چهل سال غیر از حرف زدن چکار کردید؟ حالا از هاشمی رفسنجانی حمایت می کنید؟ به درک که معاندین خوشحال شدن. معاندین هر روز یه بهانه ای پیدا میکنن شما برو سر اصل مطلب بگو هدف واقعی ات از این حرفا چیه؟ معاندین رو بهانه نکن. پس به گفته آقای شریعتمداری کسی فساد داخل کشور رو افشا نکنه که معاندین خوشحال نشن؟
  • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 0
    ۱به نظرم بنیاد مستضعفان تا حالا اسم بی مسمایی بوده وگرنه زمین هاش در اختیار ارگان های دولتی وشبه دولتی قرار نمیگرفت ۲سپاه وارتش معصوم از اشتباه وگناه ورانت نیستند ۳استناد به حرف دشمن برای صحت سنجی یک حرف کاملا نادرسته در ثانی این حرفهای آقای فتاح مورد استقبال طیفهای مختلف داخلی قرار گرفت آیا همه اونا دشمنن ۴ آقای شریعتمداری هم معصوم نیستند ۵من میتونم چندین مورد از حرفای کیهان در مورد فساد در دولت فعلی رو بگم که مورد اشاره شبکه های خارجی قرار گرفته
  • DE ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    هركي از ننش قهر ميكنه خواب ١٤٠٠ ميبينه !!!
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 0
    همتون با هم بخورید. برای همتون هست. مگه چندنفرید؟؟؟!!!کلا اونایی که تو بخور بخور هستن با خانواده هاشون ۱ میلیون هم نمیشن. چند میلیون طرفدار دارید که به نون و پنیر هم راضی هستن بنده خداها. ماهم که هیچی بمیریم بهتره. خخخخخ
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    هر شخص حقیقی و حقوقی باید بر اساس قاتوت از بیت المال استفاده کنند و اگر سپاه و ارتش قانونی عمل کرده اند باید با فتاح برخورد شود که چرا ذهن مردم را تخریب می کند..خیلی عجیبه فتاح طوری حرف می زند که انگار افرادی خاص بنام سپاخ و ارتش از اموال و املاک س.و استفاده کی کنند.
  • مهدی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    آخرش باحال بود میگه دور هم داریم میخوریم دیگه حالا مگه گناه بزرگ و نابخشودنی بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس