سرلشکر باقری

سرلشکر باقری اظهار داشت: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیروهای مسلح از میزان میانگین ملی پایین تر است و این به دلیل همین پیشگیری‌ها است و این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران طی سخنانی، اظهار داشت: قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) بیش از ۵ ماه است که در ستاد کل و همه نیروهای مسلح به کارش ادامه می دهد.

وی افزود: ما همچنان در بیمارستان‌های نیروهای مسلح پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستیم و هم اکنون حدود ۶۵۰ بیمار در بیمارستان‌های نیروهای مسلح بستری هستند و بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان‌های ما بستری شدند بالغ بر ۲۰ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید:

امیر حیدری: ارتش در مقابله با ویروس کرونا روحیه آفندی داشته است

سرلشکر باقری ادامه داد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیروهای مسلح هم ادامه دارد و از میان بیش از ۱۰۰ طرح ارائه شده ۱۸ طرح به تصویب رسید و از آنها پشتیبانی کردیم. این طرح های در حوزه های مختلف مانند دارو و واکسن در حال اجرا است و طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) جزو طرح‌های برتر در مجموعه کشور است که عزیزان وزارت بهداشت هم این را اعلام کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه که در جلسه امروز بحث شد پیرامون  ارائه‌ای بود که عزیزان ما در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا مطرح کردند، این عزیزان وضعیت را تشریح کردند و موضوع ما برنامه‌ریزی برای تداوم ماموریت‌های نیروهای مسلح در شرایط تداوم بیماری کرونا برای حداقل تا پایان سال ۹۹ است. چون ماموریت‌های نیروهای مسلح تعطیل بردار نیست و به صورت شبانه روزی جریان دارد.

وی ادامه داد: اینکه مراکز آموزشی نیروهای مسلح چگونه به فعالیت خود ادامه دهند و ماموریت‌های مختلف دفاعی و امنیتی تمرین‌ها و رزمایش ها چگونه ادامه پیدا کند موضوعاتی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. تاکنون در مراکز نیروهای مسلح هیچ مورد حادی نداشتیم و همه آموزش‌های ما جریان دارد و تعطیل بردار نیست.

سرلشکر باقری اظهار داشت: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیروهای مسلح از میزان میانگین ملی پایین تر است و این به دلیل همین پیشگیری‌ها است و این روند ادامه خواهد داشت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 5
    احسنتم. سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 2
    مگر میشه مورد حاد نداشته باشید؟
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 10
      بله میشه.!!!
  • احمدخواجوند IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    سردارمارا در اوایل کار کرونایی که مسئولیتش را به شمادادن بودن خوشحالمون کرده بودن که نمیدونیم چه اتفاقی افتاده دیگه از سر دار خبری نیست مگر برای اینکارها هم دایره ای وجوددارد که هرکس نباید توی دایره انها وارد بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس