کد خبر 1105269
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
مجیدی - قلعه‌نویی؛ هشت دیدار بدون باخت تا سه شکست متوالی

استقلال با «فرهاد مجیدی» برای هشتمین دیدار متوالی شکست نخورد و در سوی مقابل «امیر قلعه‌نویی» برای سومین مسابقه متوالی باخت.

به گزارش مشرق، استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی با نتیجه ۲ بر صفر از سد سپاهان گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. سپاهان هم با حذف در این مسابقات کارش برای گرفتن سهمیه فصل بعدِ آسیا سخت‌تر شد.

استقلال با «فرهاد مجیدی» برای هشتمین بازی متوالی شکست نخورد و به چهارمین پیروزی در این بین دست پیدا کرد. مجیدی تیمش را به رده دوم لیگ رسانده و در جام حذفی نیز جزو چهار تیم پایانی قرار گرفته و همه چیز برای او روی روالی است که باید باشد. شاگردان او تنها یک بازی بعد از کرونا را باختند که آن هم مقابل فولاد بود که استقلال ۹ نفره شد.

در سوی مقابل اما وضعیت «امیر قلعه‌نویی» به کلی متفاوت است. سپاهان در هفت دیدار اخیر تنها یک پیروزی داشته و در سه دیدار گذشته نیز نتیجه‌ای جز باخت برای سپاهان به دست نیامده است. آنها در این سه بازی پنج گل خورده‌اند و تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند.

باید دید در ادامه راه چه سرنوشتی برای مجیدی و قلعه‌نویی به وجود می‌آید. این ۲ در ۲ مسیر متفاوت قرار گرفته‌اند اما تا پایان فصل مدتی باقی مانده است و هنوز هم ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد و ورق برگردد. هر چند که شب گذشته قلعه‌نویی از ادامه کار در سپاهان اصفهان استعفا کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 1
    در اینکه شاه فرهاد بهترین و با دانش ترین مربی ایه که فوتبال ایران به خودش دیده شکی وجود نداره. داوری و صدا وسیما و نیروی انتظامی و دولت و حکومت و وزارت ورزش و فدراسیون و تمام ارگان ها علیهت باشن باز هم بازیاتو ببری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس