کد خبر 1105094
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض موفق به بازداشت سارقانی شدند که حین فرار از دست پلیس، خودروی مزدا ۳ مسروقه را به خودروی گشت انتظامی کوبیدند.

به گزارش مشرق، مدتی قبل واحد گشت کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض حین گشت‌زنی در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا ۳ سفید رنگ که قصد ورود به پارکینگ یک مجمتع مسکونی داشت مشکوک شد.

با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که خودروی مزدا ۳ دارای سابقه سرقت بوده و چند روز پیش به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید:

صحنه سازی برای قتل عمه

بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن مسیر خودرو مسروقه اقدام به دستگیری سرنشینان خودروی مزدا ۳ کرد.

در زمان دستگیری سرنشینان خودرو مسروقه، راننده خودرو مزدا ۳ با حرکت به سمت عقب اقدام به تخریب خودرو پلیس کرد تا مسیری برای فرار ایجاد کند که یکی از مأموران به سمت لاستیک خودرو سارقان تیراندازی کرد و مأمور دوم نیز با ایجاد مزاحمت برای راننده خودرو مزدا، مانع از فرار وی شد.

دانلود

بر اثر این برخورد شدید، یکی از مأموران کلانتری از ناحیه پا به شدت دچار جراحت شد، با این وجود راننده مزدا ۳ و سرنشین دوم خودرو  (همسر راننده خودرو مسروقه) دستگیر شدند.

همزمان با دستگیری این زن و شوهر، ساکنان مجتمع مسکونی، محل سکونت این دو نفر را به مأموران اطلاع دادند که فردی داخل پارکینگ مجتمع در انتظار آنها بوده و در حال حاضر داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران نسبت به دستگیری نفر سوم اقدام کردند.

با دستگیری هر سه متهم و انتقال آنها به کلانتری، در همان تحقیقات اولیه مشخص شد هر سه نفر آنها دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی آزاد شدند.

با بررسی سوابق راننده خودروی مسروقه مشخص شد که این شخص دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو به ویژه خودرو مزدا ۳ است که پس از تحمل ۶ ماه دوران محکومتی خود، به تازگی و در حدود یک ماه پیش از زندان آزاد شده است.

سوابق همسر این شخص نیز نشان داد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت به ویژه سرقت از اماکن به شیوه "کش‌روی" است که او نیز به تازگی از زندان آزاد شده؛ در بررسی سوابق فرد دستگیر شده داخل مجتمع نیز مشخص شد که وی نیز دارای سوابق متعدد در زمینه خرید و فروش خودروهای مسروقه بوده و اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده است.

سرهنگ رسول بهرامی؛ رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض با اعلام خبر دستگیری این سه متهم سابقه‌دار گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، مالک خودرو مسروقه مزدا ۳ و همچنین مالک پژو پارس به کلانتری دعوت شده و نسبت به طرح شکایت از افراد دستگیر شده اقدام کردند همچنین مأمور کلانتری که به شدت از ناحیه پا آسیب دیده بود، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    24 1
    یادش بخیر زمانی الگانس داده بودند به نیروی انتظامی کمتر مجرمی جرات دور دور با ماشینش با دیدنشون داشت
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 1
    بابا بدوید اونهایی که تمام بیت المال ربودنند وزدن تویه سره مردم وهمین سارقانی که باعثش شدند
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    21 0
    اگه پلیس امریکا بود مستقیم به سر راننده شلیک می کرد نه جای دیگه ای. دقیقا سر راننده.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 0
    مأمور دوم را باید تشویق کنن با جانش بازی کرد
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 1
    باید به پلیس اجازه داده شود تا با خیال راحت به مجرمان فراری شلیک کنند
  • رضا IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 0
    زندان نگو دانشگاه بگو هرکی بیسواد بره زندان ظرف یک ماه پروفسور برمیگرده بیچاره پرسنل نیروی انتظامی که چقدر تاوان ، شهید و مجروح در راه این فارغ التحصیلان دانشگاه زندان هزینه کردن حالا مردم بیچاره که بماند جناب رئیسی که مدعی اصلاحات در قوه قضاییه ست بیاد یه فکری برای ارتقا سطح علمی این دانشگاه و ارزشیابی مدرکش بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس