سردار جباری

فرمانده سپاه ولی امر درباره سخنان اخیر فتاح پیرامون ملک جماران گفت: احتمالاً آقای فتاح مطلع نبوده‌اند که سپاه برای استرداد زمین و سوله موصوف به ملک جماران پیشقدم بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، در پی اظهارات مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه زنده "نگاه یک" شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره ملک موصوف به جماران، سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری فرمانده سپاه حفاظت ولی امر در تشریح روند واگذاری این ملک به سپاه ولی امر گفت: واگذاری ملک و مکان‌های مورد نیاز برای اجرای ماموریت‌های این نهاد و نیز سازمان‌های دیگر هم راستا، بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت می‌پذیرد و ملک مذکور هم در سال ۸۱  طی فرآیندی قانونی در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تخلفات ملک نهاد ریاست جمهوری در جماران +سند

وی افزود: پس از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، در همان روز اخذ حکم مسئولیت توسط ایشان، آمادگی خود را برای واگذاری ملک جماران (که در واقع یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ است)، به ایشان اعلام کردم.

سردار جباری ادامه داد: به رغم پیشقدم بودن سپاه ولی امر برای واگذاری این مکان (ملک جماران) به بنیاد مستضعفان، تنها پس از چند روز از توافق وگفتگوی صورت گرفته، جناب آقای فتاح با ارسال نامه‌ای آزادسازی مکان مذکور را مطالبه کردند، در حالی که از حدود دو ماه پیش در تعامل با بنیاد، توافقات قطعی برای حل و فصل موضوع استرداد این محل با معاونین ذیربط در بنیاد مستضعفان صورت پذیرفته و عدم آگاهی ریاست بنیاد از عزم جدی ما برای واگذاری ملک مذکور و توافقات حاصله بین دو مجموعه تعجب‌برانگیز است.

فرمانده سپاه ولی امر طرح چنین موضوعی در برنامه زنده تلویزیونی، آنهم بدون توجه به روند اقدامات و توافقات فی‌مابین را اقدامی ناصواب توصیف و تأکید کرد: انتظار می‌رفت معاونین محترم بنیاد، آقای فتاح را از توافقات مذکور آگاه می‌ساختند، در عین حال امیدواریم بنیاد مستضعفان با اقدام عاجل برای اجرایی کردن توافقات حاصله در رفع تبعات ناشی از ابهامات و شبهات مطرح شده درباره ملک مذکور به وظیفه  خود عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    34 27
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • علوی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    13 2
    مشرق منتشر کن حالا یه بار تو برنانه از ارتش و سپاه(فقط یه بخشی) انتقاد شد این همه جو درست کردن نداره جه ارتش دلاور چه سپاه مقتدر بهتره به قانون احترام بزارن(که البته اکثرا میزارن)
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    13 12
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود!! الان هم سپاه باید یه کاری کند وگرنه دولت که نبودش بهتر از بودنشه
  • احمد IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    26 4
    سردار عزیز اگر پیشقدم بودید که قبل از اینکه بنیاد درخواست کند تحویل می دادید!! احتمالاً شما پیشقدم نبودید و گزارش اشتباه به شما داده اند!! اگر صادق هستید آلان تحویل دهید.
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    14 2
    از این نهاد به اون نهاد و به اسم مردم و مستضعفین چه فرقی و نفعی واسه مردم داره ؟؟
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 6
    درود بر مشرق واهالی مومن مشرق. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    6 2
    زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    9 2
    پیشقدم بودید هرچه زودتر تحویل بده طرف را با بهانه امنیت و خزعبلات تو ساختمان خودش راه ندادی حالا صحبت از پیش قدم بودن می کنی یک لحظه اونجا ماندن حرامه زود باشید خالی کنید
  • محسن IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    2 13
    بنظرم آقای فتاح خود را سوزاند ! مسلماً احقاق حق کاری پسندیده است اما شوی آن جالب نیست . اختلاط خلافهای دیگران با نهادهای انقلابی نمیتواند شما را قهرمان کند آقای فتاح .
  • یوسف IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 1
    رفتار مدیران و کارشناسان بنیاد مستعضفان با آقای فتاح، من را یاد رفتار کارشناسان و مدیران صدا و سیما با دکتر سرافراز می اندازد. گویی رفتارهای عدالت محور ایشان را بر نمی تابند و با ایشان رفتار سیاسی می کنند.
  • DE ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 1
    همه مثل همید ! هدف ازایجاد این بنیاد کمک به مستضعفان بخصوص در زمینه مسکن بود . نه بنیاد درآمد و سودش را به معنی واقعی برای فقرا هزینه کردو نه نهادهای قدرت چشم طمع از غصب این املاک و کاخ نشینی برداشتند ...
  • علی IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 9
    انتظار این بود اگراموال بنیاد در اختیار افراد و اشخاص خاص است ، آقای فتاح آنرا میگفت. والا این اموال گیرم همه اش در اختیار نهادهای عمومی و حاکمیتی و دولتی ، جمهوری اسلامی است. چه ایرادی دارد؟ ایکاش آقای فتاح یک مروی بر اندیشه های امام و رهبری داشته باشند و از اینگونه تفکیک های خطرناک در ساختار جمهوری اسلامی حذر کنند. طبق اصل 57 قانون اساسی همه ارکان نظام اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه است.
  • محمد IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 1
    درباره وضعیت کوهک چه خبری دارید؟؟؟
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 1
    کسی بدهی دارد مال بیت المال را سریع تخلیه کرده و تحویل میدهد. این بیشتر مصداق با دست پس زدن وبا پا پیش کشیدن است. اقای فتاح اگه این روش را پیاده نمی کرد محال بود سازمانها و اشخاص ذی نفوذ اموال را به این راحتی عودت دهند.
  • سید IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 0
    من یه سوال دارم از سردار جباری عزیز ، چرا این ملک که متعلق به مستضعفان بوده را در اختیار گرفته بودین و مگر برای پس دادن ملک مذکور نیاز به جلسه و هماهنگی بود. یه صورتجلسه می کردین تحویل می دادین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس