عکس/ بازدید رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از پروژه های شهرستان زهک

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان در جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کشور آمادگی اتمام پروژه‌هایی که ۹۰ درصد آن انجام شده را دارد.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

فتاح مطرح کرد

از ساخت حمام در کاخ مرمر تا پول گرفتن میلیاردی برای تخلیه ملک بیت المال/ میزان فروش و سود خالص بنیاد مستضعفان در سال ۹۸ /آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو

در این دیدار در خصوص همکاری‌های دوجانبه بین بنیاد مستضعفان و مجلس شورای اسلامی، مسائل اقتصادی و توجه و رفع نیاز مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه بحث و گفت‌وگو شد. 

پرویز فتاح در این دیدار اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کشور آمادگی اتمام پروژه‌هایی که ۹۰ درصد آن انجام شده را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    احسنت جناب فتاح . بیرحمانه املاک مستضعفان را از حلقوم اغنا بیرون بکش . ما مستضعفین هم پشتتیم . حکم بده آوار شیم سر ناز پرورده های چپگرا و راستگرا.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای فتاح شما خواهشا به وظیفه اصلیت همان رسیدگی به مستضعفان برس راه سازی و پروژهای عمرانی به شما ربطی نداره چرا پول مستضعفان را در پروژه تهران شمال خرج اغنیاء کردی و سخاوت بخرج دادی بهمراه دولت عوارض آن را کم کردی تا مرفهین راحت تر شمال بروند تو که در تلویزیون شو راه میندازی و آبرو ریزی برای نظام درست میکنی متاسفانه خیلی از کارهایت پر عیب است خیلی هم مستضعف مستضعف نکن چرا مسئولیت ساخت پلاسکو را یک طرفه بدون نظر دادگاه و رعایت سهم مقصران از سهم مستضعفان ساختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس