کد خبر 1104927
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
شایان مصلح و فرصتی برای جبران؛ نقش کمیته اخلاق معلوم می‌شود؟

مدافع سپاهان امروز فرصت جبران اشتباهات بازی قبل مقابل استقلال دارد.

به گزارش مشرق، سپاهان امشب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و این بازی چند روز بعد از دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر است که با پیروزی 2 بر یک آبی‌ها به پایان رسید.

در بازی اخیر دو تیم شایان مصلح یکی از نفراتی بود که نامش زیاد در رسانه‌ها و در طول بازی مطرح شد. انتساب یک پست توئیتری به او باعث شد با حکم موقت کمیته اخلاق محروم شود و روز بازی به همراه نماینده باشگاه در تلاش و رایزنی برای شکستن این حکم بود و چند ساعت به شروع بازی توانست مجوز حضور در زمین را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۱۱ چهره تراز اول داوری به سه صحنه جنجالی پاسخ می‌دهند

مصلح روز خوبی مقابل استقلال نداشت. او در نبرد با دیاباته یک پنالتی به تیم حریف داد که اگرچه تصمیم اشتباه داور بود ولی به پای او نوشته شد و دقایقی بعد که تیمش در تلاش برای برگرداندن نتیجه بازی بود روی یک گل به خودی تیمش را 2 بر صفر عقب انداخت تا عملاً کار برای سپاهان تمام شود.

مصلح بعد از بازی عنوان کرد که به دلیل حکم کمیته اخلاق و اینکه فکر و ذکر او روز بازی روی لغو محرومیت بود در بازی تمرکز کافی را نداشت و همین موضوع روی عملکردش تاثیر منفی گذاشته بود.

حالا بازی امروز با استقلال بهترین فرصت برای شایان است که توانایی‌هایش را بار دیگر ثابت کند و با جبران اشتباهات بازی گذشته نشان دهد عملکرد پر انتقادش در بازی قبلی واقعاً به خاطر تصمیم کمیته اخلاق بوده است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس