کد خبر 1104647
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
ناآرامی های میدان شهدای بیروت

یکی از شهروندان معترض لبنانی با انتقاد از رویکرد رسانه‌ای شبکه العربیه سعودی، این شبکه را توطئه‌گر دانست و خواستار خروج خبرنگار آن از میدان تظاهرات شد.

به گزارش مشرق، موضع‌گیری‌های رسانه‌های سعودی به ویژه شبکه العربیه در قضیه انفجار بیروت در کنار برخی از رسانه‌های داخلی لبنان این اواخر باعث اعتراض شهروندان لبنانی شده است.

ببینید:

تصاویر جدید از ناآرامی‌های بیروت

در ویدیوئی که بعد از ظهر امروز یکشنبه در توییتر منتشر شده، یک شهروند لبنانی، با انتقاد از رویکرد این رسانه‌ها، از گزارشگر شبکه سعودی العربیه خواست میدان الشهداء (مرکز بیروت) را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری اغتشاشگران لبنانی +عکس

در این ویدیو یک شهروند بزرگسال لبنانی به گزارشگر این شبکه می‌گوید «شما با شبکه خودتان به دنبال توطئه و فتنه در لبنان هستید. شما شبکه توطئه‌گر هستید».

دانلود

این شهروند لبنانی با بیان اینکه لبنان و میادین تظاهرات و اعتراضات جایی برای فتنه‌گران و توطئه‌گران نیست، از خبرنگار شبکه العربیه خواست میدان الشهداء را که محل تجمع معترضان است، ترک کند.

ببینید:

فیلم/ موج انفجار بیروت روی خط آشوب‌گری

از ظهر دیروز شنبه برخی از میادین شهر بیروت از جمله میدان مرکزی الشهداء شاهد تجمع معترضان به حادثه انفجار بندر بیروت است. معترضان لبنانی خواستار محاکمه مسئولان انفجار شده‌اند. با این حال حمله آن‌ها به وزارت‌خانه‌ها و ادارات باعث شد که این اعتراضات به خشونت کشیده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس