کد خبر 1104248
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
لبنان

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای از معترضان خواست به مسالمت آمیز بودن فعالیت خود پایبند بوده و از بستن راه‌ها و تعدی به اموال عمومی و خصوصی اجتناب کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، فرماندهی ارتش لبنان در واکنش به تظاهرات عده محدودی در مقابل ساختمان پارلمان این کشور بیانیه ای صادر کرد.

فرماندهی ارتش لبنان در این بیانیه اعلام کرد ضمن درک عمق درد و مصیبتی که دلهای لبنانی ها را فرا گرفته و نیز درک دشواری اوضاعی که وطن ما در آن به سر می برد، از معترضان می خواهد به مسالمت آمیز تحرکات خود پایبند بوده و از بستن راهها و تعدی به اموال عمومی و خصوصی اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات مردم لبنان در مقابل پارلمان

فرماندهی ارتش لبنان یادآور شد که ارتش هم شهدایی در نتیجه انفجار رخ داده اخیر در اسکله بیروت دارد.

خبرنگار شبکه المیادین در لبنان هم گزارش داد معترضان برای ورود به اطراف ساختمان پارلمان تلاش می کنند.

واکنش  نیروهای امنیتی لبنان

نیروهای امنیتی لبنان هم  در بیانیه ای در صفحه خود در توئیتر اعلام کردند ضمن درک خشم تظاهرات کنندگان در عین حال آنها را به خویشتن داری و بیان مسالمت آمیز نظرات به دور از تمام اشکال خشونت و تعدی به اموال عمومی و خصوصی و نیروهایی که به وظیفه خود در حفظ امنیت عمل می کنند، فرا می خواند.  

نیروهای امنیتی لبنان تاکید کردند با توجه به تجاوزات مکرر به نیروهای امنیتی که در معرض انواع حملات قرار دارند، از تظاهرات کنندگان مسالمت جو می خواهد برای حفظ سلامت خود از اماکنی که این تجاوزات صورت می گیرد، خارج شوند. نیروهای امنیتی تاکید کردند هرگز تعدی به این نیروها را به ویژه باتوجه به زخمی شدن شمار  زیادی از آنها نمی پذیرد.

رادیو النور لبنان هم از اقدام معترضان در حمله به موانع ایجاد شده از سوی نیروهای امنیتی در ورودی های ساختمان پارلمان لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان هم گزارش داد تمام ورودی های اصلی و غیر اصلی منتهی به ساختمان پارلمان لبنان در مرکز بیروت از سمت میدان الشهداء، خیابان شهرداری و میدان ریاض الصلح شاهد درگیری و تلاشهای معترضان برای ورود به این مکان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 0
    خوب لبنان پلیس ندارد هر کی صبح از راه می رسد یک جاده را می بندد ما هم مثل داعش راه بیافتیم و بانک هاشو بزنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس