کد خبر 1104624
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
بانک بارکلیز

دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس در حال بازرسی از بانک بارکلیز این کشور در رابطه با جاسوسی احتمالی این بانک از کارمندانش است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس اعلام کرد در حال تحقیقات در رابطه با جاسوسی احتمالی بانک بارکلیز انگلیس از کارمندانش است. 

بیشتر بخوانید:

مرگ ۱۶ هزار بیمار در انگلیس به دلیل محدودیت‌های کرونا

اوایل سال جاری بانک بارکلیز اعلام کرد که قصد دارد سامانه‌ای را که بر نحوه گذراندن وقت از سوی کارمندان در زمان حضور در بانک نظارت می‌کرد را تغییر دهد. این تصمیم بانک بارکلیز در پی فشار رسانه‌ها نسبت به اقدام این بانک در جاسوسی از کارمندان در دستورکار قرار گرفته بود.

دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس امروز اعلام کرد که تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده اما نمی‌تواند مدت زمان تکمیل آن را اعلام کند. 

سخنگوی این سازمان در این رابطه گفت: مردم انتظار دارند که بتوانند زندگی شخصی خود را به صورت خصوصی حفظ کرده و حق آن را دارند که در زمان حضور در محل کار سطحی از حریم خصوصی خود را حفظ کنند. 

وی تاکید کرد: در صورتی که سازمان‌ها بخواهند نظارت بیشتری بر کارمندان خود اعمال کنند باید نسبت به هدف خود از این اقدام و نتایج مثبت آن شفاف عمل کنند. این سازمان‌ها همچنین باید نسبت به اقدام خود به کارمندان آگاهی داده و نحوه اجرای آن و دلیل آن را به کارمندان ارائه دهند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس