توسکا

مدیریت فعلی شرکت ‎توسکا عملا حدود دو سال، از اوایل سال ۹۷ تا اواخر ۹۸ در این بخش فعالیت کرده است.

به گزارش مشرق، رئیس هیات مدیره شرکت توسکا با اشاره به توقف فعالیت این شرکت ‎در ۷ ماه اخیر گفت: شرکت توسعه کسب و کار ایرانی با توقف فعالیت های گذشته خود در زمینه تبلیغات تلویزیونی ، مراحل تغییر ماموریت و اهداف مصوب و ابلاغی را سپری کرده که در این راستا انحلال شرکت نیز یکی از گزینه های جدی مورد بررسی بوده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت از حضور استارتاپ‌ها در تلویزیون توسط توسکا

کاوه اشتهاردی در صفحه شخصی خود و در توضیح ‏چند نکته درباره قرارداد تبلیغات ‎ارزش افزوده صداوسیما نوشت: این قرارداد حدود ۴سال قبل نهایی شد و کمتر از ۳سال از عملیاتی شدن آن میگذرد. لذا مدیران عامل و هیات مدیره قبلی و فعلی همراه اول و نیز تیم مدیریتی ‎توسکا، اصولا در زمان انعقاد آن سمتی در همراه اول نداشته اند.

وی افزود : ‏مدیریت فعلی شرکت ‎توسکا عملا حدود دو سال ، از اوایل سال ۹۷ تا اواخر ۹۸ در این بخش فعالیت کرده است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسکا تاکید کرد انعقاد این قرارداد کاملا شفاف، قانونی و در چهارچوب ضوابط و مقررات بوده و علاوه بر حسابرسی سالیانه، دو بار مورد حسابرسی ویژه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل همراه اول: سال گذشته درآمد همراه اول ۲۱درصد رشد داشته است

اطلاعیه همراه اول در خصوص شرکت توسکا

اشتهاردی افزود : ‏بر اساس سیاست ابلاغی همراه اول، از پایان سال ۱۳۹۷ هیچ تبلیغاتی در حوزه ارزش افزوده و آنچه که از آن به عنوان ستاره مربع یاد میشود، از تلویزیون پخش نشده است و شرکت توسکا تا دیماه سال۹۸ به عنوان شرکت ۱۰۰درصدی و کارگزار همراه اول، مسئول اجرای این قرارداد بوده و بعد آن در این حوزه ماموریتی نداشته است.

به گفته وی ، ‌‎توسکا در کمتر از ۲ سالی که در این بخش ماموریت داشت، فقط یک سال مطابق با قوانین خدمات ارزش افزوده به تبلیغات تلویزیونی VAS پرداخته و یک سال هم توسعه پلتفورم های دیجیتال را دنبال کرده و در عین حال هیچ نقش، مسئولیت و دخالتی در تعریف سرویس ها ، فعالیت شرکتهای CP و .. نداشته است.

وی در پایان تاکید کرده است : هیچ یک از شخصیت های حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری مخابرات و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و ستاد اجرایی، به هیچ عنوان در مسائل مدیریتی و تجاری ‎توسکا، حضور، دخالت و مشارکتی نداشته و شرکت توسعه کسب وکار ایرانی صرفا در چهار چوب قانون تجارت به فعالیت تخصصی خود پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس