پیام رسول‌پناه در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس

روزهای خوش باشگاه پرسپولیس با سرمربی پرآوازه کروات به انتها رسیده و حالا پس از روزهای گرم و زیبا، چشم‌انداز آینده قرمزها محدود به سرمای استخوان‌سوز و نابودی ریشه‌های تیم قهرمان است.

به گزارش مشرق، داستان برانکوی کروات و پرسپولیس از آن دسته ماجراهایی است که روزهای خوشی را با پایانی تلخ به اتمام می‌رساند. قرمزهای پایتخت پس از قریب به 10 سال حسرت قهرمانی در لیگ برتر با برانکو به 3 قهرمانی پیاپی، حضور در نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا و پی‌ریزی‌های قهرمانی چهارم رسیدند، اما این موفقیت‌ها هرگز توسط کادر مدیریتی به‌خوبی شناسایی و دیده نشد تا کار پرسپولیس و سرمربی محبوبش به CAS و فیفا کشیده شود.

برانکو ایوانکوویچ که در مورد دریافتی‌هایش از طرف پرسپولیس در سال آخر حضورش در این تیم هنوز هم شائبه‌هایی وجود دارد، پس از عدم دریافت معوقاتش از تیم تهرانی به فیفا شکایت برد تا مراحل وصول طلب‌هایش را از این نهاد پیگیری کند. اما ماجرای برانکو هنوز به جایی ختم نشده و مشکلات زیادی قرار است گریبان تیم قهرمان ایران را بگیرند.

در مدتی که فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو تعیین کرده بود، بارها صحبت از پرداخت مبالغی به حساب مربی کروات در کشور عمان توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس بیان شد اما با نامه‌هایی که فیفا به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و پس از صحبت‌های وکیل رسمی برانکو در مسئله فعلی، مشخص شد تمام ادعاها و بیانیه‌های پرسپولیسی‌ها در مورد پرداخت مطالبات برانکو چیزی بیشتر از یک «دروغ بزرگ» نبوده است.

مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که پس از خروج محمدحسن انصاری‌فر از این باشگاه به تصدی مقام ریاست رسید، کوچک‌ترین پیشرفتی در پرونده برانکو نداشته و فقط آوارها را روی سر قرمزها بیشتر و اوضاع را وخیم‌تر کرده است. وی که رسیدن به کرسی مدیریت باشگاه پرسپولیس را از صندلی چرخدار دندانپزشکی و دوستی با مسعود سلطانی‌فر آغاز کرد، در ماجرایی که شاید حتی به محرومیت از پنجره‌های نقل و انتقالاتی و همچنین کسر امتیاز منتهی شود یکی از متهمان ردیف اول به‌شمار می‌رود.

اخطارها و ضرب‌الاجل‌هایی که فیفا به باشگاه پرسپولیس ارسال و ابلاغ می‌کرد توسط مدیریت این باشگاه جدی گرفته نمی‌شد و همواره مسئولین این باشگاه پرطرفدار به‌دنبال راه فرار و راه‌های دیگری غیر از آنچه قانون فدراسیون جهانی فوتبال ارائه می‌کند بوده‌اند. پس از طرح شکایت برانکو مبنی بر دریافت حق‌الزحمه و غرامت دیرکرد آن از جانب باشگاه پرسپولیس، مدیران وقت و پس از آن‌ها مهدی رسول‌پناه به‌جای مذاکره هرچه سریع‌تر برای بهبود شرایط و نحوه پرداخت و همچنین تعامل برای قسط‌بندی و یا در بهترین شرایط اتخاذ چند درصد تخفیف، 1300 صفحه مدرک و لایحه بی‌اساس را برای دفاع از قرمزها به فیفا فرستاد تا برانکو بیشتر از قبل تحریک شود و دیگر حتی برای کسر و تخفیف یک درصد از قراردادش هم کوتاه نیاید.

رسول‌پناه پس از افتضاح مدارک 1300 صفحه‌ای که به واکنش جدی وکیل برانکو و تغییر مواضع آن‌ها نسبت به باشگاه پرسپولیس منتهی شد، ادعا کرد که آن حجم از مدارک و لوایح تنها «فتوکپی»هایی بوده‌اند که به اشتباه برای فیفا ارسال شده است! دندانپزشک وزیر ورزش با این عذر بدتر از گناه نشان داد که نه‌تنها از مدیریت کلان در شرایط بحرانی چیزی نمی‌داند، بلکه اصلاً حواسش به اطرافش هم نیست و یک تنه پرسپولیس را به قعر چاه می‌فرستد.

بیشتر بخوانید:

مدیرانی که پول برانکو را ندادند پاسخگو باشند

رسول‌پناه: مسئله پرداخت‌ها زمان‌بر است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی راجع به شرایط پرونده برانکو و دیگر طلب‌کاران این باشگاه گفت: ما مطالباتی در حدود 430 هزار یورو در فیفا داشتیم که پرونده زلاتکو و ایگور را از این طریق پرداخت کردیم. این مسئله روند خاصی دارد و فیفا نیز امروز آن را تأیید کرد. طلب نیلسون و گابریل را از این طریق پرداخت کردیم و زمان‌بر بود. از طرفی، چون در فیفا پولی نداشتیم، از طریق انتقال علیرضا بیرانوند به آنتروپ بلژیک مبلغ 515 هزار دلار چهارشنبه به حساب باشگاه پرسپولیس نشست و بعدازظهر همان روز نیز سریعا انتقال پول به حساب برانکو در عمان را شروع کردیم. ما نیز جداگانه 230 هزار یورو روز سه‌شنبه پرداخت کردیم. در مجموع 850 هزار یورو درباره برانکو و دستیارانش را در حدود 60 درصد پرداخت کنیم. ما از طریق عمان پول برانکو را دادیم که برخی از این مبالغ شنبه به حساب او نشسته و مابقی نیز حتما فردا به حساب او می‌نشیند.
 

وکیل برانکو: پرسپولیس دروغ می‌گوید!

مهدی رسول‌پناه که در آخرین اظهارات خود در خصوص طلب برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده بود 60 درصد طلب این مربی کروات را پرداخته‌اند، واکنش شدید وکیل برانکو را برانگیخت. در مقابل دارو بوشیچ، وکیل سرمربی سابق تیم پرسپولیس با رد این اظهارات گفت: فردا به محض بازگشایی بانک‌ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آنها را به حساب بخوابانیم که آن هم 10 درصد از کل طلب برانکو است. اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی‌های باشگاه به برانکو تنها 25 درصد می‌شود.
 

بوشیچ در ادامه افزود: اینکه باشگاه گفته 60 درصد از طلب برانکو را پرداخت کرده، دروغی بیش نیست. مشکل باشگاه پرسپولیس زمانی شروع می‌شود که مجازات فیفا عملی شود.

با این شرایط بغرنج که رفتارهای باشگاه پرسپولیس و مدیران بی‌تجربه و بی‌خیال این باشگاه برای خود ساخته‌اند، برانکو و وکیل کارکشته‌اش شمشیر را برای قرمزها از رو بسته‌اند تا هرطوری شده هم مطالبات خود را دریافت کنند و هم اندکی مچ باشگاه را بخوابانند. دیرکردهای پرسپولیس علاوه براین‌که باشگاه را با غرامت‌های بیشتر و هزینه‌های به‌مراتب بالاتر مواجه خواهد کرد، شانس محرومیت و کسر امتیاز این باشگاه را نیز به طرز تصاعدی افزایش خواهد داد تا شاید حتی تیم قهرمان لیگ نوزدهم با 6- امتیاز لیگ بیستم را آغاز کند.
 

فیفا با پرداخت بدهی پرسپولیس کنار نمی‌آید

ادعای مهدی رسول‌پناه مبنی بر این بود که باشگاه پرسپولیس از طریق مطالباتش در حساب‌های بلوکه شده باشگاه در فیفا، پرداخت بخشی از مطالبات مربیان کروات را انجام داده؛ اما بیانیه فیفا 180 درجه با صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی باشگاه متفاوت است. کمیته انضباطی فیفا روز گذشته در پاسخ به آخرین نامه باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به آن‌ها اعلام کرد مدارک ارسال شده درباره این که بخش مالی فیفا قرار است مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد، مورد پذیرش این کمیته نیست چرا که بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی نپذیرفته که از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد. در این نامه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس اعلام کرده با وجود این که سود دیرکرد توسط این باشگاه پرداخت شده اما پرسپولیس مسئول پرداخت اصل طلب این دو مربی  سابق خود است و هر چه زودتر باید طلب آن‌ها به حسابشان در عمان واریز شود.

پنجره‌هایی که شاید بسته شوند

شاید پس از اظهارات بالا فکر کنیم پس از پرداخت مطالبات سنگین سرمربی کروات و دستیاران او توسط باشگاه پرسپولیس، دیگر خطرات کسر امتیاز و محرومیت از ترنسفرویندوهای سال آینده گریبان‌گیر قرمزها نشود، نظریه‌ای که البته مهدی رسول‌پناه در ادامه خبرهای ناخوشش آن‌را رد می‌کند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم بگوییم صددرصد این اتفاق نمی‌افتد اما حسن نیت‌مان را به فیفا و برانکو نشان دادیم که می‌خواهیم پولش را پرداخت کنیم. باشگاه پرسپولیس به غیر از پرداختی به برانکو، مشکلات دیگری هم دارد؛ روز گذشته پول خارجی‌ها را پرداخت کردیم، بحث تقویت تیم را داریم و بودجه‌ای نیز برای جذب بازیکنان جدید اختصاص دادیم و طبیعی بود که پرداخت کامل پول برانکو به ما فشار زیادی وارد می‌کرد.

پس از اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و افشای نحوه قرارداد بستن مدیران این باشگاه با کارگزاری‌ها، و پس از نمایان شدن ضعف مدیریتی در ساختار این باشگاه مشخص می‌شود که نتیجه انتخاب‌های مبتنی بر رفاقت و بذل و بخشش کردن پست‌های مهم دولتی توسط وزارت ورزش و جوانان به افراد ناصالح، قاعدتاً نباید نتیجه‌ای بهتر از محرومیت و افتضاح آبرویی در مجامع بین‌المللی به‌بار بیاورد. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس مانند دو مدیر قبلی تنها «مدیر هزینه» است و نه‌تنها نتوانسته منابع مالی محدود باشگاه را بیشتر و درآمد قرمزها را بهتر کند، بلکه تنها هزینه‌ها را بیشتر کرده تا یک آبروریزی بزرگ دیگر روبروی ساختمان باشگاه چنبره بزند.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • amin3@gmail.com IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    93 3
    مشت نمونه خروار است . کلاً کشور عزیزمون با همین سیستم اداره میشه و روش مدیریت از خرد تا کلان هیچ فرقی باهم نداره و همه با وحدت کلمه دارن بار خودشون رو میبندن و به مردم هیچ کاری ندارن.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      4 3
      بابا مسعود هست ۱۰۰امتیاز هم کم کنن جوری بازیا رو در میاره که تیم حکومتی جام اسنپی بگیره
  • عاشق ایران IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    59 48
    به جهنم در و پنجره ها بسته بشه الحمدالله وزارت ورزش و داوران نمردند که باز پرسپولیس را قهرمان می کنند تا اینها هستند غمی نیست برای پرسپولیس و استقلال
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      10 12
      برو آنقدر چرت نگویید.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    45 31
    مرسی بابامسعود که این دومین مرتبه هست که در دوران شما که به وزیر پرسپولیسی ملقب شدید، از پنجره محروم میشیم. تازه کسر امتیاز هم که پیشکش
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      2 2
      عوضش هی قهرمان کرد شما را
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      3 2
      چه قدر مظلومید شما لنگیا دل ادم کباب میشه اصلا
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      2 1
      اق والدین میشیدا
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    20 26
    بنظر استقلالی ها چرا وزیر برانکو و انصاری فر و کریم رو بیرون انداخت و برای بار دوم محرومیت رو آورد به تیم؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      32 27
      اينها همش نمايش اون كفتار سرخه هر وقت محروم شديد بگو چرا نميگي به خاطر تخلف قرارداد طارمي نرفتين دسته 3؟ چرا نميگي چطوري با ترابي كه سرباز تراكتور لود قرارداد بستي؟ چرا نميگي چطوريه كه با پولهاي فساد هدايتي تيمو تقويت كردين ؟
    • رضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 1
      به نظر شما چرا بعد از 10 سال پرسپولیس را چرا 4 بار پیاپی قهرمان کردند؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    36 30
    جالبه در دوران وزیر پرسپولیسی، استقلال یکبار هم زنگ خطر محرومیت رو نچشید چه برسه به خود محرومیت؟؟؟؟ خنده داره
    • حسن IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      26 9
      استقلال هم یک بار محروم شد اتفاقا با ترجمه دروغی که از فدراسیون ایران به دستشون رسید محروم شدن
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    32 19
    بعنوان یک پرسپولیسی از همدلی و یکصدایی استقلالی ها در طول این فصل که با هوچی گری و عوام فریبی، وزیر پرسپولیسی رو جا انداختند، غبطه می خورم.....
  • وحید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    34 2
    تو این وضع مملکت فوتبال چه ضررهایی که نمی زنه به مردم و پول و ارز کشور! جمعش کنین مربی و بازیکن خارجی رو. تیمها رو خصوصی کنین. چرا پول مملکت رو هدر میدین؟
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    15 1
    وزیری که ودش هم ازورزش سردرنمی آورد می خواهیددست نشانده اش کاری باشد وبتواند مشکل راحل کند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    23 3
    وزارت اطلاعات باید به این انتصاب های وزیر که داره دو تیم پایتخت رو به قعر چاه میبره هم ورود کنه/... این اقا با کدوم سابقه مدیریتی شده مدیر پرسپولیس؟ فقط چون دندون پزشک وزیر بوده؟
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      تیم حکومتی رو که خوب بهش میرسن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    27 15
    مگه با با مسعودمون مرده بخوان پرسپولیسو محوم کنن
    • عشق فقط استقلال IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      والا بابا مسعود توراهه تا اون هست که شما چیزیتون نمیشه اخه باباش داره میاد بیشعورا تاشما هستین پرسپولیسو مبرین بالا اینا همه ادا اطفاله تا رفتیم صدر جدول مربیمونو فراری دادن نگران نباشید لنگیا باباتون داره میاد واسه شما همه چی حله
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    12 1
    ای بی وجدانها مردم نون شب ندارن شماها دم سرگرمی وفوتبال می زنید .ای بی ....................................
  • #عمو_محمود IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    12 13
    در جمهوری اسلامی همه محرومیت ها مختص پرسپولیس است و به هیچ مدیری ربطی ندارد سیاست کلان است وگرنه برای امثال پروپیچ پول با چمدان به کرواسی فرستاده میشود تا مبادا استقلال محروم شود
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      0 1
      والاپروپیچ ازمحل درآمداستقلال توفیفاطلبش بخشیده شداونم بازیکناشتوتیم ملی بودن‌بعدم استقلالم محروم شد.نمیدونم هدایتی توکدوم دوره وزیررشوه میداد‌.تخلف طارمی که هیچ.فروش بازیکنان استقلال هرسال ولی لنگ تکون نخورد.تازه بیرانونداعتراف کرد۹ملیاردبه تنهایی گرفته.پسروزیرم پست میزاره مالنگیم بعدوزیرهوای استقلالوداره ایول بابا.راست میگن آدمی که خودشوبه خواب زده رونمیشه بیدارکرد.
  • حسین IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    16 0
    سلام مشرق جان. مردم عزیز الان وقت کری خوانی نیست ما مردم باید بفهمیم اینهمه پول پرسپولیس ازاسیا یا استقلال وسپاهان و...کجاخرج شده چرا باید مسئولان جوابگو نباشند اصلا ما مردم تاحالا متوجه نشدیم که مسئولان درایران مردمو چی فرض کردن؟اگه اونی که اونا مارو فرض کردن هستیم که هیچ اگه نیستیم پس باید بدونیم این ها سرمملکت انقلاب اسلام ورزش و...چه بلایی اوردن باید جوابگو باشند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    27 14
    من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا در حق استقلالی ها ظلم شد و آقای سلطانی فرد تا تونست استقلال رو تضعیف کرد
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      13 10
      ماهم باور کردیم تو پرسپولیسی هستی استقلال پول این مملکت رو راحت میریزه دور از این همه بازیکن خارجی بی خاصیتی که این چند ساله خریده معلومه
    • سام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      6 7
      معلومه که پرسپولیسی هستی
    • سعید IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      بر پدر و مادرت لعنت اگه پرسپولیسی نباشی.
    • خوزس IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      8 9
      دروغگویی اصل اول مکتب کیسه هست.مثل ۱۴ کرونایی
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      به ایشون میگن یک لنگی منصف دمت گرم داداش ادم باید چه به نفعش باشه چه به ضررش باشه حقیقت رو بگه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    6 0
    مربی خارجی و بازیکن خارجی یعنی دردسر حقوقی و مالی سنگین. مدارس مربی گری و مدارس فوتبال خوب نیاز داریم
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    به عنوان یک ایرانی، به نظرم اگر چند سال رئیس جمهور نداشته باشیم و همین طور باشگاهای دولتی مدیر عامل یا سرپرست نداشته، باشند کمتر ضرر می کنند و هزینه ای روی دست مردم می گذارند، لطفا چند سال بیخیال شید
  • حمید IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    2 4
    مگر قهرمان شدن چه ارزشی دارد اصلا من طرفدار استقلال چه گناهی کردم که برایم کری میخوانید دروازه بان تیم من گل میخورد بکن چه وپولش را میگیرد وشانس ندارد لحظه آخر گل میخورد و بازیها مساوی ودوامتیاز می‌پرد من که در خانه نشسته ام چه گناهی دارم آیا من میتوانم چلو توپ نساجی را ازدوکیلومتری بگیرم
  • سوسان IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    5 2
    گفتی دندان پزشک وزیر یاد دندانپزشک پالانی افتادم که تاریخ ایران رو نوشت و وزیر فرهنگ شد چقدر این یهودپولیس خاطرات جهل مرکب رو زنده میکنه
    • پوریا ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      نام آن دندان پزشک را اگر بنویسید؛سپاسگزار خواهم بود.!
  • محسن IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    خودش دندون پزشکه اونوقت یه دندون سالم نداره
  • کامران IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    ببخشید تو پیامی که الان فرستادم اشتباه تایپی داشتم منظورم کسر امتیاز بود لطفا قبل انتشار تصحیح کنید جای س حرف ی نوشته شده که کلمه بی ادبی ای شده.ممنون
  • مرادی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    چرا دروغ میگی چرا شیطنت میکنی هیچ مشکلی پرسپولیس وتهدید نمیکنه ، اینگونه نون خوردن به خدا حرامه حرام قلمت بشکند عامل نفوذی
  • حسن IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    ایناهمش سیاسی بازیه. وزیر پرسپولیسی. وزیر استقلالی مردم سرگرم این جور چیزا کردن هرکاری دلشون خواست میکنن. به نظرتون پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس کجارفت وخیلی چیزای دیگه ول کنین بابا فکر نون باشین خربزه آبه...
  • ستار IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    تا بابا مسعودی هست ما غصه نداریم قربون بابای مهربونم برم بابایی لطفا حلش کن دشمن ها دارن طعم خوش قهرمانی برامون تلخ میکنن
  • 000 IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    اینقدر تیم محبوب پرسپولیس خراب نکنید
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    بابا مسعود
  • 1400 کارتو راه نمیندازه تفکرتو تغییر بده IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    اصلا هم معلوم نیست که شما دلت خوشه آقای خبرانلاین!!!!!! بسه بابا چرا انقدر هولی؟؟!!!
  • f.r IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام این که مشکلی ندارد، کل کشور در تمام پست های مدیریتی دولتی همچین مواردی هست، جای تاسف دارد برای سازمان بازرسی کل کشور. و دولت از مردم میخواهد که بابت گرانفروشی و احتکار به مراجع دولتی خبر و اطلاع بدهد بخاطر اینکه کارمندان دولت وقت ندارند که در محل کارشان به وظایف محوله بپردازند و........الی ماشاالله خدا قوت دولت تدبیر و امید
  • فرزاد IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    2 1
    اینها را باید به آون مجری محترم صدا و سیما گفت که تیم پرسپلیسه را متهم به پشتیبانی وزیر ورزش کرد ...
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 0
    درروزهایی که مردم گرسنه وبیچاره اند بابت ندانم کاریهای بعضی اشخاص بی همه چیز که قردادهای انچنانی با مربیان خارجی میبندند اگر راست میگین ازجیبتان پرداخت کند فاسقین
  • بازیکن سابق لیگ برتر IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    اصولا از زمانی که ایرج عرب رو بدون هیچ سابقه ای کردن مدیر عامل پرسپولیس خیلی مشخص بود می خواستن طرمز این تیم رو بکشن.....اشتباهات مدیریتی عرب و نفر بعدی در این باشگاه فاجعه بود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس