به گزارش مشرق، سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت:

چین علیه دولت ملی ایرانیان کودتا نکرده

به صدام کمک نظامی نداده

به سکوهای نفتی ما حمله نکرده

هواپیمای مسافربری مارا سرنگون نکرده

ایران را تحریم نکرده

از برجام خارج نشده

قهرمان ملی ما را نکشته

و الان میخواهد تحریم آمریکا را خنثی کند

اما عده‌ای در داخل موش می‌دوانند...

ماجرا چیه؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    16 61
    برادر عزیز ، کمونیست بودن بدتر از همه مواردی است که ذکر کردید .
    • سید IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      24 7
      به عبارتی از آمریکا تشکر می کنیم که اگر سردار سلیمانی را شهید کرد و یا هواپیمای مسافربری ما را با سیصد سرنشین سرنگون کرد، لااقل کمونیست نیست !!!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      19 1
      مگه با برجام نظام ما عوض شد که حالا کمونیست بشیم؟
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      23 4
      لیبرالیسم که ریشه اسلام را میزند خوب است اما کمونیسم که فقط اسم آن باقی مانده بد است؟ واقعا احمقید یا پول میگیرید که نقش احمقها را بازی کنید؟
    • امین US ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      24 2
      خطاب به 11:39، چرا حرف بی خود می زنی؟!!! خوب کمونیست باشند، دنبال تحمیل عقیده شان که به ایران نیستند دانشمند، کره شمالی هم کمونیست است ، ولی ایران همکاری های متعددی با این کشور داشته است، از نظر اسلام ، دشمن ما کسانی هستند که مستکبر باشند، الان هم مستکبر آمریکاست نه چین.کار مسلمان ، تفتیش عقاید دیگران نیست دانشمند، مشکل وقتی است که بخواهند عقیده باطل خود را به ما تحمیل کنند، کاری که آمریکا و متحدانش انجام می دهند، ولی چین تا کنون چنین کاری انجام نداده است.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      3 15
      کاملا درست است.همچنین ساخت و انتشار ویروس وکثیف خواری
    • رامین US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      14 1
      خطاب به 13:50، چیزی که کاملاً درست است اینست که بلاهت شما قطعی است، چه مدرکی داری که کرونا توسط چین ایجاد شده دانشمند؟!!! در ضمن ، اینکه چینیها چه غذایی می خورند به تو چه ربطی داره؟!!! مگر غذایشان را در حلق تو می ریزند؟!!!!! امریکایی ها هم گوشت خوک می خورند، ولی دلیل مخالفت ما با انها این نیست، دلیل مخالفت ما با امریکایی ها اینست که جنایتهای زیادی علیه ما مرتکب شده و م هنوز هم دست بردار نیستند و شمشیر را از رو بسته اند، حالا تو همه جنایتهای امریکا علیه ایران را گذاشتی کنار و گیر دادی به غذا خوردن چینیها دانشمند؟!!!! خدا شفات بده واقعاً.
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      6 0
      چطوری کاسب برجام؟ دزد دلال، اختلاسگر کلاه بردار
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      5 0
      آدم کمونیست باشه ولی کاسب برجام نباشه.
    • محمد IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      4 0
      اینها نه احمقند ونه دلسوز مردم ونه دوستدارایران اینها درراستای فشارحداکثری ترامپ عمل میکنندوبدون شک برای برعهده گرفتن این نقش مزد میگیرند هرکس درهرلباس ودرهرموقعییت وبهربهانه ای درروابط ماوچین اخلال کندموش بدواد اومزدور ونفوذی است شک نداشته باشید
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    4 20
    ماجرا را بزرگ شدی می فهمی هنوز بچه ای زود برو درس هایت را بخوان و به سیسات کاری نداشته باش
    • رامین US ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      14 1
      خطاب به 11:53، اتفاقاً امثال تو سیاست را نمی فهمند، چون سیاست اصول و منطق خودش را دارد، امثال شما هر حرف غیر منطقی و یاوه ای که می زنند و یا هر کار احمقانه ای که انجام می دهند، چون از ارائه دلیل منطقی انجام آن عاجزند، پای سیاست را وسط می کشند.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      2 0
      شما اول برو املای درست سیاست رو یاد بگیر، بعدا بیا صحبت کنیم.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 2
      شما کاملا درست گفتید امثال آقا رامین باید بزرگ بشن که ببیند که چین چه به سرخودشان وبچه های نسل آینده می اورد
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    21 2
    سگ غربند دیگه
  • سید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    19 1
    ماجرا فقط یک موضوع نه خیلی پیچیده است! خط دهندگان این مخالفت یا بهائیان نجس حرامزاده هستند و یا کسانی که با این نحله فکری بده بستانی دارند و یا ابلهانی که بازیچه این جماعت هستند! والسّلام!
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      1 9
      نویسنده های کیهانی اینجا هم کامنت میذارن
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    13 1
    #کاسبان تحریم؟ # سرطان اصلاحات؟
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 16
    ولی تا دلت بخواد در شورای امنیت سازمان ملل با رفیق جون جونیتون روسیه رای مثبت دادن و به پنجمین موردی که اشاره کردی کمک شایانی کرده. در زمان جنگ تحمیلی کم شن و ماسه تو جعبه مهمات نریخت تحویل ایران داد. در آخر عرض کنم خیلی بچه ای برو مشق بنویس از طریق شاد بفرست برای معلمت نمره خیلی خوب بده بهت.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      شما شاد ندارین تکلیف هاتونو چطوری از معلمتون تو لندن می گیرین؟ آها...یادم نبود تلگرام با فیلتر شکن باز میشه!
    • حامد IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      5 0
      همه حرفهای بدون دلیلت به کنار ادب حرف زدن چرا نداری؟ مشکل از خودته یا از اونی که باید بهت ادب یاد میداد؟
    • حسین US ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      9 0
      جناب 12:12، خیلی ابلهی ، جنایتهای بیشمار آمریکا و متحدانش علیه ملت ایران را نمی بینی؟!!!!! کوری یا خودت را به ندیدن زده ای؟!!!! چین هم مثل خیلی کشورها ممکن است شیطنت هایی کرده باشد، کسی منکر ان نیست، ولی آمریکا شیطنت نکرده دانشمند، جنایت عظیم انجام داده است.
  • حسن زمانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    10 0
    بسمت تعالی در ۸ سال جنگ تحمیلی ما از چاههای دریا صادرات قابل ذکری نداشتیم و همسایگان ما تمام صادرات خود را از آن حوزه تامین کردند و بعد هم تحریم ما افراد عادی می گفتیم اگر جای دولت بودیم به کشورهایی که با سر ستیز ندارند می گفتیم نفت با تخفیف می دادیم تا پشتوانه ارزی کشور قوی باشد حالا که دولت دارد به این وسیله تحریم ها دور می زنیم و حربه دشمن را خنثی می کنیم لذا همپیمان شدن با چین باز گذاشتن را تنفس ما است که ای کاش زودتر این پیمان بسته می شد آیا نمی بینید آمریکا چگونه دارد خودش را حربه می دهد دلیل درستی کار ماست بسیار جای تاسف است برای نادانهایی که کلیپ های انحرافی پخش می کنند و بوق تبلیغی دشمنان شده اند
    • حامد IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      4 0
      اونایی که لفظ قلم زر می زنند از این هموطن فهیم یاد بگیرن
  • ب IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 5
    چین بعدازخروج آمریکا ازبرجام ازطرح های توسعه نفت ایران خارج شده وخرید نفت ازایران راازیک میلیون بشکه به کمتراز۱۵۰ بشکه درروزرسانده وخرید نفت ازعربستان رادرهمین مدت به دوبرابر رسانده یعنی چین فقط وفقط به منافع کشور خودشون اهمیت میدهند ونه قراردادها که با مابسته
    • کامران US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      8 0
      جناب ب ، چین هر کاری هم کرده باشه، یک صد هزارم جنایتهای آمریکا را علیه ایران انجام نداده است ( فهمیدنش اینقدر واست سخته؟!!! جنایتهای امریکا علیه ایران را واست بشمارم؟!!!)، و گر نه همه این حرفهایی که زدی، کامل ترشو ما هم می دانیم. حرف ما اینست که از کارت چین به نفع خودمان برای مقابله با فشار حداکثری آمریکا و متحدانش استفاده کنیم، جنابعالی راه حل بهتری برای استفاده از ظرفیتهای بین المللی داری؟!!!!1
  • محسن IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 9
    چون وطن فروش نیستند
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      8 0
      خوب شد معنی وطن دوست رو هم فهمیدیم!!! شماها هر چی پمپئو و ترامپ جونتون تف کنه نشخوار می کنید! پمپئو که میگه بده امثال شما بایدم بگید بده چون عمله اونا هستید.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    8 1
    بعضی ها خبر از شکم مردم فقیر ندارند ،برادر کمونیست باشند چه ربطی به ما داره ،عیسی به دین خود موسی هم به دین خود ،الان بحث تحریم گرونی و قحطی ساله
  • فرهمند IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 3
    در رابطه با چین باید خیلی با احتیاط صحبت کرد. چین هم اکنون از وزنه توافق راهبردی با ایران برای فشار به آمریکا استفاده می کند یعنی هم از توبره هم از آخور. دوستان همین آقای چین قبلا از تحریمهای زمان احمدی نژاد اون کونلون بانک رو با اجازه آمریکا درست کرده بود که با مجوز آمریکا پول نفت خریداری شده از ایران رو توش می ریخت و با ایران کار میکرد الان حداقل برای اثبات برادری بیاد حداقل همون بانک رو فعال کنه و به اندازه همون موقع نفت بخره . مشرق عزیز لطفا منتشر کنید
    • حسین US ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      8 0
      جناب فرهمند، ما که عقد اخوت با کسی نبسته ایم، در روابطه با هر کشوری قطعاً باید حواسمان را کاملاً جمع کنیم و در این مساله هیچ شکی وجود ندارد، ولی همکاری راهبردی ایران و چین، قطعاً سد محکمی در برابر فشار حداکثری آمریکاست، چین یک هزارم خباثت های آمریکا را علیه ایران مرتکب نشده است، چه اشکالی دارد که ایران از سرمایه های عظیمی که در اختیار چین است استفاده کند؟!!! همین چین ، الان تنها کشوری است که از ایران نفت می خرد، شماها واقعاً ف اینقدر که از چین یا روسیه انتقاد می کنید، تا حالا شده از آمریکا و اروپا هم انتقاد کنید؟!!!! مشکل اینجاست که دوستان منتقد همکاری ایران و چین، ظاهراً مشکل خاصی با رذالتها و خباثتها و عهد شکنی های پیاپی آمریکا و اروپا علیه ایران ندارند و همین قضیه هم سوء نیتشان را نشان می دهد، و گر نه ، نه تنها چین و روسیه، بلکه دهها کشور را می توان نام برد که شیطنتها و کم لطفی هایی را علیه ما داشته اند. چین اقتصاد دوم دنیاست و به زودی به اقتصاد اول دنیا تبدیل می شود، حالا به نظر شما اشکالی دارد در شرایط فشار حداکثری آمریکا ، کشور ما مثل خیلی دیگر از کشورهای منطقه و دیگر نقاط دنیا از این فرصت استفاده کند؟!!! البته چین هم دنبال منافع خود است و در این شکی نیست ولی در این زمینه با ایران به اشتراک منافع رسیده است.مخالفت سلطنت طلبها و منافقین و رزیم صهیونیستی با توافق ایران و چین به خاطر اینست که این کار می تواند فشار حداکثری امریکا و متخدانش را خنثی کند، دلیل مخالفت امثال شما چیست که دارید حرف دشمنان ایران را تکرار می کنید؟!!!! راه حلتان برای استفاده از ظرفیت های بین المللی برای مقابله با فشار حداکثری آمریکا و متحدانش چیست؟!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    7 0
    آنها خودی نیست سگ های غرب هستند که برای اربابشان پارص می کنن
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    مشخصه عمال و نوکران مواجب بگیر خائن غربی‌ها اگه موش ندوانند کم کاری کرده اند این تفاله ها ییکه به نام کمونیستی که مانند شرکت‌های کاغذی فقط نامی مانده و هیچ مالی از این ملت رو غارت و چپاول نکرده اند می تازند و قادر به درک این موضوع نیستند که همین چینی ها در حال جلوگیری از ظلم و تجاوز و فشار آمریکا به ایران هستند و در حال کمک به شکست نقشه های غرب و خصوصا آمریکا برای بزانو در آوردن ملت ما هستند ولی جیره خوران استکبار ناگزیر از جیغ کشیدن به نفع اربابان پلیدشان هستند..
  • US ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 0
    در کشور ما ایران خائن زیاد هس به خاطر اونه
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      3 0
      باتوجه به اینکه‌ فشار حداکثری غرب‌کاهش می‌یابد جیره خواران ناراحت‌هستند
  • عبا دالله IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 1
    عزیز دل ان همه در قصه برجام موش که نه شر دواندید حالا چهار تا سئوال را موش دوندن می دانی بس کن مرگ بر امریکا
  • SE ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    چین قدرت اول اقتصادی جهان خواهد شد شک نکنید. ویروس کرونا هم برای نابود کردن اقتصاد چین طراحی شده بود ولی از آنجا که چینی تو دار و اهل عمل هستند این موضوع را از قبل میدانستند و آماده هجوم کرونا به کشورشان بودند و بدون اینکه آمریکا را برای فرستادن این ویروس به چین متهم کنند کاری کردند(پاتک چین) که الان خود آمریکا تا خرخره درگیر این ویروس آزمایشگاههای آمریکایی هستند. در عوض چین چون آماده این حمله بیولوژیکی بود سرافرازانه از این حمله بیولوژیکی دشمن سنتی اش بیرون آمد و موتور متحرک اقتصادیش بیش از پیش رو به جلو در حرکت است در عوض امریکای چاه کن در قعر چاه دارد دست و پا میزند و ترامپ مجنون با جنگولک بازی سعی در نمایش قورت آمریکایی دارد. آمریکا رو به افول است شک نکنید.
  • FR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    4 0
    چون خودی نیستند ! در واقع نخودی غرب هستند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    چین علیه دولت ملی ایرانیان کودتا نکرده به صدام کمک نظامی نداده به سکوهای نفتی ما حمله نکرده هواپیمای مسافربری مارا سرنگون نکرده ایران را تحریم نکرده. چینی ها اون موقع هنوز سری توی سرها در نیاورده بودند کمی صبر کنید مگر نه شما ها همش دارید چین را گنده می کنید به قول شما اقتصاد اول جهان است تازه اول راه است بزارید بیاد تو ایران علیه دولت ملی ایرانیان کودتا میکنه به عربستان کمک نظامی می دهد به سکوی های نفتی ما حمله میکند ایران را اگر جلوش بایستد در سازمان ملل تحریم میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس