کد خبر 1104075
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
الاخبار | مرز غزه بار دیگر متشنج می‌شود؟

رژیم صهیونیستی به توافق‌های امضا شده با گروه‌های مقاومت که با میانجی‌گری برخی طرف‌ها مانند مصر انجام شده، پایبند نیست و نوار غزه طی روزهای اخیر شاهد تحولاتی در همین راستا بود.

به گزارش مشرق، پس از شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از توافق‌های امضا شده با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، گروه‌های مقاومت به اطلاع میانجی‌ها رسانده‌اند که در صورت ادامه این وضعیت، دیگر مرز غزه شاهد آرامش کنونی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

روزنامه لبنانی «الاخبار» در گزارشی نوشت: حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به اطلاع میانجی مصری رسانده‌اند با ادامه محاصره اقتصادی غزه توسط رژیم اشغالگر و جلوگیری از اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه در داخل غزه که امکان تغییر در زندگی ساکنان آن را فراهم می‌کند دوره آرامش در مرزهای نوار غزه بزودی تمام می‌شود.

بر اساس این گزارش، این تحولات همزمان با نزدیک شدن زمان پایان کمک قطر به نوار غزه و عدم تمدید آن برای شش ماه دیگر باشد؛ کمکی که در طول دو سال گذشته ادامه داشت.

در ادامه این گزارش به نقل از رسانه‌های صهیونیستی آمده، دو طول روزهای گذشته صدها بالن آتش‌زا حامل مواد منفجره و غیره از نوار غزه به سمت فلسطین اشغال فرستاده شده که آتش‌سوزی‌هایی نیز به راه انداخته است.

در پی این موضوع، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی «فلسطین» متعلق به مقاومت در شمال نوار غزه را با چند موشک هدف گرفت. «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز بار دیگر تهدیدات خود را از سر گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس