ربیعی: گرامی باد روز خبرنگارانی که مسئولانه ایستاده‌اند

علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت با صدور پیام تبریکی روز خبرنگارانی که مسئولانه ایستاده‌اند را گرامی‌داشت.

به گزارش مشرق، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت با صدور پیام تبریکی روز خبرنگارانی که مسئولانه ایستاده‌اند را گرامی‌داشت.

متن کامل ‌این پیام به شرح ذیل است:

با صمیمانه‌ترین تبریکها، امروز روز خبرنگار را درحالی گرامی می‌داریم که جامعه وروزنامه‌نگاری ایران در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین زمان در تاریخ معاصر به سر می‌برد.هیچ‌گاه جامعه ایران این چنین در معرض ناآرامی‌های ذهنی قرار نداشته است.

 سرمایه‌گذاریهای عظیم رسانه‌ای نظام سلطه با هدف فروپاشی ذهنی  و شکستن مقاومت جامعه، نزاع‌های رسانه‌های غیرمستقل و پرقدرت با ایجاد تخریب‌های روانی بی‌هدف و  بدبینی با مقاصد کوچک سیاسی در داخل، فیک نیوزهای بی‌اصالت، فقدان استراتژی رسانه‌های بزرگ ملی و عدم پاسخگویی به نیازهای سرگرمی، خبری و آموزشی و پدید آمدن کوچ ذهنی مخاطبان، نگرانی از واقعیت زندگی معیشتی تحت تاثیر کرونا و تحریم،  فضای روانی شکننده و بغرنجی را به وجود آورده است.

تحریم و گرانی‌های کاغذ و چاپ، بیکاری‌های روزنامه‌نگاران همراه با اقتصاد کرونازده گریبان روزنامه‌نگاری آزاد و مستقل را گرفته است. 
با این وصف، در این میان امید به آنانی داریم  که باید با قلم  و خبر، صیانت از دموکراسی، بازتاب صداهای ناشنیده، بازکردن ناکارآمدی و کژرویها همراه با روشنگری و دمیدن روح امید در جامعه، بسیج افکار عمومی، اعتمادزایی برای غلبه بر مشکلات را رقم زنند. این افراد، خبرنگارانی هستند که با دل‌بستگی به میهن ریشه در رسانه‌های آگاهی‌بخش و دلسوز ایران دارند.

من فکر می‌کنم این روزها، روزنه‌های امید برای آگاهی و کنش جمعی و سعادت‌بخش از میان همین جریان روزنامه‌نگاری گشوده می‌شود. 

وظیفه ما حفظ معیشت، حرمت و امنیت جامعه روزنامه‌نگاران ایرانی است که امروز مسئولانه ایستاده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    و بیشتر گرامی باد بر دولتی که به اسم اعتدال کوچکترین انتقاد را با شدید ترین روش ممکن پاسخ می دهد
  • DE ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    گرامی باد روز خبرنگارانی که در تایید و تعریف کارهای خانه خراب ما می نویسند !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس