کارشناسی داوری استقلال و شهرخودرو

داور بازنشسته فوتبال معتقد است با توجه به کارشناسی قضاوت دیدار دو تیم شهر خودور و استقلال داور دیدار در دو صحنه به نفع استقلال دچار اشتباه تاثیر گذار شد.

به گزارش مشرق، پس از پایان دیدار دو تیم شهر خودرو و استقلال که با نتیجه 2-2 به پایان رسید سعید مظفری زاده داور برجسته و بازنشسته، قضات وحید کاظمی را مورد آنالیز قرار داد که به ترتیب دقایق به شرح زیر است:

بازی شهر خودرو و استقلال بازی پر سرعت و پر برخوردی بود که در ابتدا باید عرض کنم حمید کاظمی به همراه کمک هایش روز بسیارسختی را پشت سر گذاشتند.

در دقیقه ۲۵: علی کریمی با تکلی سالم توپ اکبر صادقی را کنترل کرد و اعلام خطای علی کریمی در آن صحنه بی مورد بود.

در دقیقه: ۴۸ برخورد بازیکن شهر خودرو با بازیکن استقلال خطا نبود و تصمیم داور صحیح بود.

در دقیقه ۵۵: در لحظه زدن ضربه سر دیاباته، ارسلان مطهری زننده گل تیم استقلال در موقعیت آفساید قرار داشت و کمک‌داور می‌بایست اعلام آفساید می‌کرد و این گل را مردود می‌کرد که متاسفانه در این صحنه دچار اشتباه شد. البته قبل از رسیدن توپ به ارسلان مطهری شائبه هند پنالتی وجود داشت که مدافع شهرخودرو وضعیت دستش در شرایط طبیعی قرار داشت و آن صحنه نمی‌توانست خطای هند پنالتی باشد.

در دقیقه ۶۸: مهدی قائدی که با سرعت زیاد به سمت دروازه شهر خودرو حرکت می‌کرد با شبیه‌سازی، خود را به زمین انداخت که همین امر موجب فریب خوردن داور و کمک‌داور مسابقه شد و باعث شد کاظمی به‌اشتباه اعلام پنالتی کند.

در دقیقه ۸۰: خلعتبری در حالی که شانسی برای تصاحب توپ نداشت با یک تکل خطرناک بازیکن حریف را سرنگون کرد که با توجه به شدت خطا می‌توانست با کارت قرمز داور همراه شود.

در دقیقه ۸۳: مهدی قائدی بدون خطا مهاجم شهر خودرو را کنترل کرد که اعلام خطا و اخطار به این بازیکن بی مورد بود.

در مجموع می‌توانم بگویم که دو اشتباه تأثیرگذار در این مسابقه وجود داشت، علی‌رغم تلاشی که وحید کاظمی انجام داد و دوندگی بسیار زیادی داشت اما متاسفانه در بعضی از صحنه‌ها به دلیل جاگیری نامناسب و یا دور بودن از صحنه توانست تصمیم درستی بگیرد و همچنین کمک‌داور مسابقه در یکی ، دو مورد دچار اشتباه شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    16 2
    2 بازب پیاپی تقصیر بابا مسعوده.....
    • NL ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
      1 2
      بعد ار اینکه کل ایران فهمیدن جامهای اسنپی رو بابا مسعود میفرسته و برای همه عیان شده که پیروززی تیم حکومتیه یه سریا دوره افتادن ماله کشی دارن اشتباه های داروی که به نفع تاج رقم میخوره رو در میارن که حکومتی بودن لنگ رو ماستمالی کنن. کل اشتباهات داوری که به نفع تاج تو کل فصل رقم میخوره برابری میکنه با اشتباهات داوری به نفع لنگ فقط تو یه بازی. زشته منکر زحمات بابامسعود نشید حتما باید بره سالیان سال تو حسرت یه مساوی گرفتن از استقلال بمونید که قدرشو بدونید؟
    • poya IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
      2 1
      زر نزن بابا پس چرابرا پرس توهربازی پنالتی میگیرن کسی چیزی نمیگه نصف گلاشو باپنالتی زده حالاتودوبازی برااس اس پنالتی گرفتن همه علیهش جبه گرفتن
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
      1 1
      بابا مسعودتون به کارشناسا پول میده دروغ بگن؟ این که مسلمه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    14 1
    طبیعیه.... الان آبی ها میان میگن بابا مسعود.... ما هم بهشون میگیم بابا مسعود....خدا رو شکر روی آبی ها کم شد
    • تاج کبیر IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
      0 0
      بابامسعود هدف اولش پوکر بود مأموریتش انجام داد حالا چه قدرتی بالاتراز امیر مافیاس که لنگیا چهارساله قهرمان میشن راستی ازهدایتی چخبر
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    14 2
    استقلالی ها که نمی بینند و نمی شنوند. نیازی هم ندارند که واقعیت ها را درک کنند
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    کلا همیشه به نفع این دو تیم تهرانی سوت زده میشه پولشونم هم که از دولته /
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    مظفری زاده همون اسطوره لنگ نبود که سر سپاهان رو چند سال پیش تو تهران برید! پنالتی هفته گذشته علیپور رو گفت هنر بازیکن هستش که پنالتی میگیره ولی الان میگه شبیه سازی! بابا مسعود پولش رو بده علی برکت ا...
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    سهمیه فساد
  • FR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    1 0
    برو کی تو رو کارشناس کرده اون صحنه ای که تو از تلویزیون دیدی چطوری تشخیص افساید دادی اقای کارشناس گل دوم پدیده بابت کدام خطا بود شما قصد دارید استقلال رو تخریب کنید احتمالا مزدور بابا مسعودی
  • امید IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    باسلام من خودم استقلالی هستم و این رو هم فهمیدم که بازیهای اخیر بیشتر به سود استقلال در جریانه فکر میکنم یه دستهایی درجریانه که یه جورایی استقلال رو یا دوم یا سوم کنن بنظرم ۲دلیل داره ۱_ اینکه میخوان یه کاری کنن هواداران استقلال رو از بودن مجیدی راضی نگه دارن (تا دیگه کمتر اسم استرا ماچونی رو بیارن) ۲- دوم اینکه کمتر به وزیر ورزش ناسزا بگن بنظرم بیشتر دارن به استقلال لطف صلواتی میکنن که بنظرم بزرگترین نوع خیانت به استقلال و هوادارش هست این تیم تو آسیا تو همون دور مقدماتی سریع و افتضا حذف میشه اون موقع گندش درمیاد که بلاهایی سر این تیم آوردن
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    اتفاقا این هم کار بابامسعوده ، چرا ؟ چون وقتی با مافیا بازی پیروزی رو قهرمان کرده و خیالش راحت شده ، حالا سعی داره با این کارها یکجورهایی دهن استقلالی ها رو ببنده ، وگرنه چرا تا موقعی که قهرمانی پیروزی قطعی نشده بود داوری‌ها همش به ضرر استقلال بود ؟
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 1
    حالا معلوم شد کی بابای کیه براش امتیاز جور میکنه!
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    داور کمتر ، اشتباه گمتر
  • فرزاد DE ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    متاسفانه بابا مسعود بعد از قهرمانی فرزندش،حالا برا فرار از شائبه های موجود در صدد نایب قهرمانی آبی ها و به نوعی این بار دستکاری در معرفی تیم دوم و تخریب چهره آبی ها وبه ظهور رساندن پلشتی دیگر از مرد هزار چهره ای خود است که بیا این دومی لیگ برای تو..... ای کاش بازیکنان استقلال این نوع قضاوت ها رو با درک درست گل تبدیل نمی کردند تو زبان بالا بیشتر کوتاه باشد هرچند تا آخر لیگ همین طور داوری ها
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    به زور استقلال میخواهند دوم کنند مشخص است.این داور که کلا مغرضانه سوت می‌زند به نظرم با این کرونا این داوران کلا لیگ سال بعد تعطیل کنند که ملت سرکار نرند.بعد این فدراسیون می‌خواهد مامثل انگلیسی اسپانیا تو فوتبال پیشرفت کنیم کلا توی این مملکت هر جا که به دولت وصل به زور حمایت می‌شودمثل دو کارخانه فرغون ساز ایران خودرو سایپا یا فوتبال که فقط دو تیم دولتی هر گونه شده باید اول دوم بشوند.کلا تعطیل کنید همه راحت ترند..
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    دولت میخواد سرخابی ها را بفروشند و از شر سوختندها میلیارد تومان در سال نجات پیدا کنه، پس طبیعیه که به هر قیمتی قهرمان شوند تا ارزش فروش داشته باشند.
  • محمد IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    2 0
    آقای مظفری زاده به عینک بیشتری نیاز دارد تا هردمبیلی قضاوت نکند. صحنه ای که مطهری گل کرد قبل از اینکه توپ بهش برسد بین دو بازیکن حریف بود.وقتی هم با پشت پا گل کرد سه بازیکن حریف افساید را پر کرده بودند.نحوه قضاوت های مظفری زاده یکی به میخ یکی به نعل
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    تیم حکومتی استقلال استقلال و استقلال مرسی بابا مسعود که مارو فرستادی آسیا دوستت داریم
  • dani US ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    چقدر جالب کیسه کشها رو فرستادن رفتن آسیا دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس