کد خبر 110374
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳

فرزند شهید صیاد شیرازی گفت: خانواده صیاد شیرازی تا روزی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دست پرتوان نائب صاحب‌الزمان در اهتزاز است، خود را یتیم نمی‌داند.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس ، این روزها یادآور شهادت سردار عاشورایی ارتش سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است؛ او که یادگار دوران دفاع مقدس و سرباز مطیع ولایت بود. متن زیر نخستین سخنرانی مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید صیاد شیرازی بعد از شهادت است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله اخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

من مهدی صیاد شیرازی فرزند شهیدی از تبار حسین هستم. عاشق دلسوخته‌ای که از وراء اعصار و قرون، ندای هل من ناصر ابا عبدالله را شنید و لبیک گفت.

پدر! من مطمئن هستم که تو اکنون اینجا در بین مردم حضور داری، همانگونه که هر جمعه در بین مردم به نماز می‌ایستادی و آن را به هر برنامه دیگری اولویت می‌دادی. تو همیشه به من می‌گفتی نماز جمعه، مرکز وحدت، عشق و ایمان به رهبری است. تو عاشق رهبر بودی و سرت را در این راه دادی.

عشق به رهبر میراث مقدس توست. به یاد دارم که به هنگام شهادت شهید لاجوردی به من گفتی: «برای رساندن پرچم مقدس انقلاب به صاحب اصلی‌اش، حضرت مهدی(عج)، باید در ولایت ذوب شد».

بگذار دشمنان قسم خورده اسلام، بالاخص منافقین کوردل و اربابان آمریکایی آنان بدانند ملت ما عاشق شهادتند. هرچه ما را بیشتر بکشید، ملت بیدارتر و آگاه‌تر می‌شود.

به جاست که من از طرف خانواده سپهبد شهید صیاد شیرازی این مصیبت را به صاحب عزای اصلی آن، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و به شما ملت بزرگوار و سرافراز که پدرم به خدمتگزاری شما افتخار می‌کرد تسلیت بگویم.

خانواده صیاد شیرازی تا روزی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دست پرتوان نائب صاحب‌الزمان در اهتزاز است، خود را یتیم نمی‌داند.

به ما تسلیت نگویید. به پدرم تبریک بگویید که رضایت رهبر و محبوب خود را با یک عمر مجاهدت و خدمت و با مرگی سرخ و خونین جلب کرد. مراد ما و پیرقافله عشق بر پیکر او بوسه داد. چه تسلایی و چه تسلیتی فراتر از این؟

خانواده صیاد شیرازی از مقام عظمای ولایت بابت توجهات و عنایات متواتر معظم له خاضعانه سپاسگزارند. ما از ملت شریف، سرفراز و قدرشناس ایران که ما را غرق مهر و عاطفه نمودند، شاکریم.

خداوندا! در ظهور مولا و آقای‌مان صاحب الزمان تعجیل فرما.

خداوندا! به ما توفیق تمسک به ریسمان الهی، ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا عطا فرما.

خداوندا! دشمنان اسلام بالاخص منافقین پلید را آتش قهر رزمندگان اسلام، به خاک مذلت و منت بنشان.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس