کد خبر 1103729
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
شلیک پلیس

پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و شلیک پلیس در مرزداران تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، رئیس کلانتری ۱۳۲ شهرک غرب از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: متهمان با خودروهای سرقتی لوازم داخل خودرو سرقت می کردند. 

بیشتر بخوانید:

عامل تیراندازی منطقه وردآورد بازداشت شد

سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبح سه شنبه ۱۴ مرداد امسال تیمی از ماموران عملیات کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دادبان بودند که به راننده و سرنشین خودروی مزدا ۳۲۳ مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید:

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در اسلامشهر

وی افزود: ماموران گشت کلانتری دستور ایست را صادر کرد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد و ۲ جوان مرموز به اتوبان یادگار امام خمینی (ره) رفته و ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد : سارقان در مسیر فرار چند بار با خودروی پلیس برخورد کردند و سپس به صورت خلاف جهت به اتوبان جلال آل احمد و به بزرگراه شیخ فضل الله رفته و برای فرار به سمت خیابان مرزدارن رفتند که ماموران برای پایان دادن به این تعقیب و گریز ۴ لاستیک خودروی مزدا ۳ را هدف گلوله قرار دادند اما دزدان در حالی که خودروی روی رینگ های لاستیک بود به فرار خود ادامه می دادند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گفت: با حضور نیروی کمکی به صحنه تعقیب و گریز ماموران موفق به توقیف خودروی دزدان شدند و هر دو سارق جوان را دستگیر کردند.

سرهنگ آذین ادامه داد: در بازرسی از خودروی سرقتی تعدادی ساعت گرانقیمت و گوشی موبایل به دست آمد که دزدان در اعترافاتشان عنوان کردند که این اموال سرقتی را در ساعات بامدادی همان روز از چند خودرو سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در ادامه تحقیقات پلیسی به ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروهای سرقتی در ماه جاری در منطقه شهرک غرب اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    1 0
    خدا لعنتتون کنه که تو این همه مشکلات کشور اینا دیگه دست از دزدی برنمیدارن......اعدامشون کنید چون چنین افرادی مخل آرامش در جامعه ان و جون هر کسی رو به خطر میندازن
  • سعید IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    4 0
    درود بر سرهنگ ضرغام آذین رییس کلانتری134 شهرک قدس شیر مرد لر خرم آباد الحق که جای زنده یاد سرهنگ یوسف بختکی شما هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس