کد خبر 1103460
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
فوتبال

تیم فوتبال استقلال تهران آخرین بار در لیگ شانزدهم موفق شد در مشهد از سد شهرخودرو بگذرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت ۲۰ باید به مصاف تیم شهرخودرو برود. این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر به انجام می‌رسد.

استقلال در حالی پا به مشهد می‌گذارد که سه مساوی، یک برد و یک باخت را تا به اینجا در تاریخ لیگ برتر مقابل شهرخودرو داشته است. با این وجود در لیگ‌های هفدهم و هجدهم هیچ بردی برای آبی‌پوشان به دست نیامده و یک باخت و یک تساوی حاصل شده است.

تنها برد آبی‌پوشان تهرانی در تاریخ ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به دست آمد. جایی که استقلال با هدایت علیرضا منصوریان توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد. در آن دیدار گل‌های استقلال به وسیله امید نورافکن و جابر انصاری زده شد و تک گل شهرخودرو که در آن فصل با نام پدیده بازی می‌کرد به وسیله معین عباسیان زده شد.

در لیگ‌های هفدهم و هجدهم به ترتیب تساوی بدون گل و همچنین شکست یک بر صفر برای استقلال رقم خورد. بدین ترتیب آبی‌پوشان تهرانی در ۲ فصل اخیر نه گلی به شهرخودرو در مشهد زده‌اند و نه این تیم را شکست داده‌اند و حالا باید دید طلسم سه سال و سه ماه و هفت روزه توسط شماره هفت اسبق استقلال شکسته می‌شود یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    1 2
    البته با کمک داوران
    • قاسم IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      1 1
      خخخخخخخخ مگه لنگه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس