کد خبر 1103100
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس ثبات داشته باشد، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از پوکر قهرمانی اظهار داشت: من پیش از اینکه پرسپولیس هم قهرمانی‌اش را مسجل کند، گفته بودم که این تیم با نتایج خوبی که گرفته است خیلی زودتر از به پایان رسیدن لیگ قهرمان می‌شود و همین‌ اتفاق هم افتاد و پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد. در حال حاضر هم می‌تواند به رکوردشکنی فکر کند.

وی ادامه داد: وقتی نتایج سایر رقبا را هم نگاه کنیم، می‌بینیم که حریفان پرسپولیس هم در این مدت نوسان زیادی داشتند، هفته به هفته فاصله‌شان با صدر جدول زیاد می‌شد و از کورس قهرمانی خارج شدند. در این میان شاگردان گل‌محمدی با ادامه روند خوب‌شان و پیروزی‌هایی که کسب کردند، خیلی زود چهارمین قهرمانی پیاپی‌شان را قطعی کنند. 

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سرخپوشان با وجود مشکلات عدیده‌ای که در این 4،5 سال داشته‌اند اما توانستند از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کنند. ساختاری که برانکو در این سال‌ها در پرسپولیس ایجاد کرد، هنوز هم پابرجاست. سرمربی کروات پیشین پرسپولیس با ایجاد انگیزه، بالا بردن مسائل روحی و روانی و ایجاد روحیه قهرمانی در بین بازیکنان و سایر اعضای تیم نقش موثری در موفقیت‌های پرسپولیس داشته است. من منکر زحمات یحیی گل‌محمدی و دستیارانش نمی‌شوم اما معتقدم که اگر کالدرون هم تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند باز هم این تیم قهرمان می‌شد چون تیم در مسیر خوبی قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: پرداخت پول به موکل من دروغ است

ابراهیمی تصریح کرد: اگر این تیم ثبات داشته باشد و مسائل مالی، روحی و روانی و انگیزشی در بین بازیکنان حفظ شود، پرسپولیس در فصل آینده هم 90 درصد شانس اول قهرمانی است. 4 رکن در موفقیت یک باشگاه موثر است. مدیریت، مسائل مالی، کادر فنی و بازیکنان. در مسابقات تاثیرگذارترین رکن، بازیکنان هستند و اگر آنها را از همه نظر تامین کنیم موفقیت قطعی است. موفقیت پرسپولیس هم در این 4 سال به دلیل مدیریت خوب بازیکنان از سوی کادرفنی و باشگاه است. 

وی با بیان اینکه تا زمانی که استراماچونی در ایران بود، استقلال هم شرایط خوبی در این فصل داشت، خاطرنشان کرد: استقلال امسال فصل را با استراماچونی شروع کرد و بعد از چند هفته ابتدایی که نتایج خوبی نگرفتند، رفته رفته سرمربی ایتالیایی شناخت خوبی از بازیکنان و لیگ پیدا کرد و استقلال را صدرنشین لیگ هم کرد. اما بعد از رفتن استراماچونی این تیم نتوانست آن انسجام نیم فصل اول را حفظ کند و تغییر و تحولات باعث شد استقلال افت کند. اگر استراماچونی تا پایان فصل می‌ماند رقابت خوبی بین استقلال و پرسپولیس به وجود می‌آمد. 

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بدون تعارف می‌گویم که پرسپولیس هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد، نه تنها پرسپولیس بلکه سایر نمایندگان ایران هم نمی‌توانند در آسیا موفق شوند. ما سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را زده‌ایم چون شرایط ما با تیم‌های عربی و شرق آسیا فرق می‌کند و نمی‌توانیم به درستی با آنها رقابت کنیم. وقتی ما بیش از 4 دهه است که قهرمان جام ملت‌های آسیا نشدیم و حتی با کی‌روش هم نتوانستیم قهرمان آسیا شویم چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    3 1
    باسلام .باید هم قهرمان شود چون می تواند با همه ابزارها ی که در اختیار دارد.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    3 3
    راست میگه چون هنوز بابا مسعودشان است.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    3 2
    کاملا درست گفته،چون تا انتخابات ریاست جمهوری برگزار بشه و وزیر جدید ورزش بیاد یه سال طول میکشه .فعلن سلطانی فر هست براشون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس