شمخانی نمایه

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی با تسلیت به دولت و ملت لبنان در پی وقوع انفجار در بیروت، گفت: در کنار مردم سرافراز و مقاوم لبنان برای هرگونه کمک و مساعدت ایستاده‌ایم.

به گزارش مشرق، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی در پی انفجار در بیروت نوشت: «حادثه‌ انفجار در ⁧‫بیروت‬⁩ و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز ⁧‫لبنان‬⁩ را از صمیم قلب به رئیس جمهور، دولت و ملت لبنان تسلیت میگویم.»
‏وی افزود: «در غم بزرگ‌ لبنان عزیز، شریک هستیم و در کنار مردم سرافراز و مقاوم آن برای هرگونه کمک و مساعدت ایستاده‌ایم.»

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انفجار شدید عصر روز (سه‌شنبه) در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن صدها تن در این حادثه دلخراش را تاسف آور و نگران کننده خواند و اظهار داشت: با اندوه بسیار این حادثه و اخبار آن را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

مسئول لبنانی: انفجار بیروت ناشی از یک محموله نیترات آمونیوم بوده است

نخست وزیر لبنان: بدون مجازات عاملان این فاجعه از آن نخواهیم گذشت

ظریف: ایران همانند همیشه آماده کمک به لبنان است

واکنش وزارت خارجه ایران به انفجار در بیروت

وی ضمن اعلام همدردی و تسلیت ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران با ملت و دولت لبنان،  بر آمادگی کشورمان برای کمک به برادران و خواهران لبنانی تأکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بر همبستگی باب دولت و ملت لبنان در این شرایط سخت و طاقت فرسا تأکید کرد.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه نیز در پیامی توئیتری کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان لبنان بر اثر انفجار را به مردم و دولت لبنان تسلیت گفت.

وی در پیام توئیتری خود به زبان عربی نوشت: «قلب‌های ما در این فاجعه بزرگ با ملت لبنان است. شهدا مورد رحمت قرار بگیرند و صبر و آرامش برای خانوده قربانیان و مجروحان نیز شفا یابند. سلام و درور خدا به این ملت غرورآفرین.»

بر اثر انفجار عصر روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه در بیروت پایتخت لبنان تعدادی کشته و صدها نفر زخمی شدند. سازمان صلیب سرخ لبنان در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که دست‌کم ۷۰ نفر بر اثر انفجارهای امروز در بیروت کشته شده‌اند.

شدت انفجار به ساختمان و مقر نخست‌وزیری لبنان نیز آسیب جزیی وارد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    16 1
    کنار مردم ایران باش !
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 3
    دکتر جان رو سیستم ایمنی بدن کار کنید -- واکسن ۵۰% کارایی هم نداره وقتی سیستم ایمنی خرابه -- اسیدی بودن بدن رگ های خونی را برای حرکت مایعات یا گازهای اسیدی حل و بزرگ می کند. سرطان ، کرنا و هر بیماری نتیجه اسیدی بودن یا آنتی ژن های اضافی است که به طور مناسب توسط آنتی بادی ها قلیایی نشده است. بیماری فقط به دلیل اسیدی شدن بیش از حد (فراوانی آنتی ژن ها) مایعات بدن به دلیل شیوه زندگی شخصی و انتخاب های غذایی ایجاد می شود. بگذارید دارو شما غذای شما باشد و غذای شما داروی شما باشد.
  • BE ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    مشرق ، یوم القیامتی هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس